Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Po užsitęsusių atostogų: kaip grįžti į ritmą

Moteris ražosi
Vida Press nuotr. / Moters rytas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Ne vienas mūsų žiemos švenčių metu buvo pasiėmęs atostogų – pastariesiems dabar ypač sunku. Šventės baigėsi, o padariniai liko: vienas kitas papildomas kilogramas, sumaištis galvoje, ištuštėjusi piniginė ir jausmas, kad o kas dabar? Ogi normalus gyvenimas.

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Keli patarimai, kaip į jį grįžti:

Išsimiegokite

Jeigu ryte sunku keltis, atsistokite prie lango ir ramiai pabūkite, pažvelkite į bundantį rytą.

Be kokybiško ir kiekybiško miego į įprastą ritmą negrįšite. O būtent visos tos šventės, vakarojimai iki išnaktų ar net paryčių, kaip reikiant sujaukia dienos ritmą, ir grįžti į jį gali prireikti poros savaičių. Mūsų organizmo vidiniam laikrodžiui daug įtakos turi natūrali dienos šviesa. Jeigu ryte sunku keltis, atsistokite prie lango ir ramiai pabūkite, pažvelkite į bundantį rytą.

Pasistenkite kasdien miegui skirti 7–8 valandas. Tarp to, kaip jaučiamės, kaip atrodome ir kaip miegame, yra itin glaudus ryšys.

Vida Press nuotr./Mieganti moteris
Vida Press nuotr./Mieganti moteris

Gerkite daugiau vandens

Nes palaikyti organizmo skysčių pusiausvyrą yra taip pat svarbu, kaip ir kasdien gerai išsimiegoti. Švenčių metu tikriausiai vartojote gazuotų gaiviųjų gėrimų, kaip ir alkoholio, galbūt gėrėte daugiau kavos. Visa tai išbalansuoja organizmą, galima dehidratuoti. Atminkite, kad jei jaučiate troškulį, tai ženklas, kad organizmui jau trūksta skysčių. Gerkite daugiau vandens nei įprastai – kūnas padėkos.

Vida Press nuotr./Vanduo su citrina
Vida Press nuotr./Vanduo su citrina

Susigrąžinkite rutiną

Kiekvienas turime savų įpročių, kuriuos darome kasdien ir tai yra malonioji mūsų rutinos pusė. Kažkam – rytinis kavos puodelis, naršant naujienas ar skaitant laikraštį; kažkam – jogos treniruotė, o gal mėgstamo serialo serija kas vakarą.

Grąžinkite į gyvenimą savo mėgstamus ritualus.

Vida Press nuotr./Moteris kavinėje
Vida Press nuotr./Moteris kavinėje

Kurkite pokyčius

Nesiūlome prisižadėti neįgyvendinamų dalykų, prigalvoti grandiozinių tikslų ir po savaitės viską mesti, nes pritrūksite motyvacijos, noro ir energijos. Po švenčių ir atostogų ir taip jaučiatės perdegę ir minėtos energijos bei motyvacijos trūksta, tad sugalvokite nedidelių tikslų, kurie ilgainiui sukurs pokyčių jūsų gyvenime; tokių, kurie minimaliomis pastangomis turės įtakos.

Tarkime, pradėkite medituoti; atnaujinkite garderobą – net ir žiemą vilkėkite ką nors ryškaus; tobulinkite užsienio kalbą ar kitus įgūdžius.

Vida Press nuotr./Moteris su kompiuteriu
Vida Press nuotr./Moteris su kompiuteriu
Komentarai
Temos rutina, Atostogos
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką