Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 08 16

Dituvos sodų gyventojai skendi tamsoje, LESTO paaiškinimai jų nenuramina

Skaitytojas Tomas P. ir jo kaimynai, gyvenantys Dituvos soduose (šalia Klaipėdos) – neviltyje. „Jau daugiau nei dvi paros vienas didžiausių Dituvos sodų kompleksas (Klaipėdos raj....
Šiuo metu sodų bendrijos tapo kone gyvenvietėmis, tad čia gyvenantiems žmonėms pristinga elektros galios, nes anksčiau statyti energetikos objektai buvo pritaikyti nedideliems sodininkų poreikiams.
Dituvos sodai - vieni didžiausių Klaipėdoje. / J.Andriejauskaitės nuotr.

Skaitytojas Tomas P. ir jo kaimynai, gyvenantys Dituvos soduose (šalia Klaipėdos) – neviltyje.

„Jau daugiau nei dvi paros vienas didžiausių Dituvos sodų kompleksas (Klaipėdos raj. Derceklių k.) skendi tamsoje. Tamsoje būti gal ir nieko baisaus, tačiau įvertinus, kad elektros reikalauja bet koks prietaisas, pradedant šaldytuvu, šaldikliu, baigiant vandens siurbliu, pasidaro jau nebejuokinga.

Paskambinus LESTO telefonu 1802, robotas-mergaitė kaip užsikirtusi kartoja “gedimas 10kV linijoje„. Nei kas sugedo, nei kada pataisys – nieko nežino. Paprašius paaiškinti, kas atsitiko, pasiūlo laukti, kol perskambins vadybininkė. Kitą dieną paskambina vadybininkė ir vėl kartoja tą patį: “gedimas 10kV linijoje„.

Sutinku, būna, kad kas nors sugenda, bet netgi po didžiausių audrų dažniausiai elektrą atstato per pusdienį. O čia juk jokių audrų nebuvo, bet elektros nėra jau antra para.

Sutinku, būna, kad kas nors sugenda, bet netgi po didžiausių audrų dažniausiai elektrą atstato per pusdienį. O čia juk jokių audrų nebuvo, bet elektros nėra jau antra para. Antrą parą, matyt, jau esu užfiksuotas kaip “per daug reikalaujantis klientas„ ir pokalbis telefonu 1802 trunka trumpiau. Po standartinio “gedimas 10kV linijoje„ bandant dar kažko klausti pasigirsta “atleiskit, aš Jūsų nebegirdžiu„ ir numetamas ragelis.

Prisiminus, kad prieš savaitę buvo daromas elektros linijų remontas, kai elektros nebuvo keturias dienas, tiesa ne visą parą, o tik darbo metu ir prieš tai iš anksto įspėjus, kyla įtarimas, kad galbūt beremontuojant “liko dalių„ arba remontininkų rankos nei iš tos vietos išdygusios, o gal naudojama antrarūšė įranga, pateikiant ją kaip gerą, kuri po to genda ir niekas galų nebesuranda.

Aišku, tai – tik spelionės, o ne faktas. Bet kas ką gali patikrinti? Vartotojas vis tiek sumoka už elektrą, o LESTO neatsako už paslaugos kokybę. O dabar tik užuojauta Dituvos sodininkams ir kitiems gyventojams, jie kaip kokie antrarūšiai gali pagyventi ir be elektros ir be vandens, nekalbant jau apie televiziją ar internetą“.

LESTO atstovo Martyno Burbos komentaras:

Šiuo metu vyksta 10 kV elektros oro linijos planiniai remonto darbai. Šia linija elektra tiekiama ir Dituvos sodams. Darbai atliekami, siekiant užtikrinti patikimesnį elektros energijos tiekimą ir kokybiškesnes paslaugas klientams. Tai reiškia, jog atlikus darbus, sumažės ir gedimų tikimybė ateityje.

Planiniai darbai dar vyks visą rugpjūčio mėnesį. Apie juos visada stengiamės informuoti klientus iš anksto trumpąja žinute arba per vietinę spaudą.

Gavę pranešimą apie gedimą, mūsų specialistai visada siekia kuo greičiau pašalinti gedimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius