Net 36 jaunieji dizaineriai varžosi dėl to, kurio iš jų sukurtas logotipas taps Vilniaus, pretenduojančio tapti 2015 m. Europos jaunimo sostine, pagrindiniu vizualiniu elementu. Jaunimo sostinės logotipų konkursui pateikti daugiau nei 52 skirtingi dizaino variantai. Jau spalio 1 d. vienas iš jų bus paskelbtas geriausiu, o, jei Vilniui pavyktų iškovoti jaunimo sostinės titulą – po trejų metų jis papuoštų visą atributiką.
Spalio 1-ąją bus paskelbti net du nugalėtojai. Vienas iš jų, pelnęs daugiausiai socialinio tinklo „Facebook“ gerbėjų balsų, kitas – specialios komisijos, kurią sudaro Vilniaus dalyvavimą konkurse koordinuojančių organizacijų – Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos (LiJOT), Vilniaus jaunimo organizacijų sąjungos „Apskritas stalas“ (VJOSAS), Vilniaus jaunimo reikalų tarybos (VJRT) ir miesto savaivaldybės – atstovai. Abiem logotipų konkurso laimėtojams bus įteikti Vilniaus savivaldybės skirti prizai.
Vilnius, kartu su dar trimis miestais – Ivanovu (Rusija), Cluj-Napoca (Rumunija) ir Varna (Bulgarija) – konkuruoja dėl Europos jaunimo sostinės titulo 2015-iesiems. Kuris miestas turės progą vadintis jaunatviškiausiu senojo žemyno miestu paaiškės lapkritį, o šis logotipo konkursas, vienas iš būdų parodyti, jog jauni vilniečiai yra aktyvūs ir nori, jog jų miestas būtų paskelbtas geriausiu iš keturių.
Logotipus galėjo siųsti visi 14-29 metų amžiaus jauni žmonės. Vienas iš konkurso reikalvimų buvo, kad logotipe atsispindėtų oficialus Vilniaus šūkis „Level UP!“, taip pat Vilniaus fragmentai arba jauni žmonės, žodis „Vilnius“.
Europos jaunimo sostinė – tai nuo 2009 metų vykstantis konkursas, kurio metu kasmet Europos jaunimo forumas išrenka jaunimo sostinę vieneriems metams. Jaunimo sostinėmis jau buvo tokie Europos miestai, kaip Roterdamas, Antverpenas, Turinas ir kiti. Šiuo metu šis titulas priklauso Portugalijos miestui Bragai. Daugiau informacijos apie Vilniaus dalyvavimą – http://facebook.com/VilniusLevelUp.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą