Dvi valandos nepertraukiamų reklamų seanso ir jokio pultelio, leidžiančio jas sustabdyti. Vienintelis žiūrovų ginklas, leidžiantis išreikti emocijas – plojimai, šūksniai, švilpimas ir trypimas kojomis. Įvertinti geriausių, iš 34300 atrinktų 2012 metų „Kanų liūtų“ reklamų, atskriejusių iš 87 pasaulio šalių, susirinko pilnos kino teatrų salės vilniečių. Tie, kurie stebėjo 2011 metų „Kanų liūtų“ laimėtojas, galėjo palyginti, kokią įtaką reklamos verslui daro pasaulinės tendencijos, stichijos ir visos kitos aktualijos, nors, regis, ir reklamų kūrėjai linkę idėjiškai „išsisemti“.
Visos reklamos pateikiamos nuorodose
Nenuobodi šeimos kasdienybė
Praėjusiais metais triumfavo vaikai – jų netrūko ir šių metų reklamose, ypatingai šeimyninės kasdienybės fone. Skalbimo miltelių „OMO“ reklamoje buvo skelbiama vaikų „teisė į purvą“ ir laisvė nuo pernelyg rūpestingų mamų. „Weetabix“ pusrytainiai vaizdavo visiems pažįstamą šeimyninį konfliktą pavadinimu „kieno diena buvo svarbesnė, sunkesnė, didesnė“. ISPCC asociacija (The Irish Society for Prevention of Cruelty to Children) pasakojo apie vaikus patiriančius smurtą šeimoje – „negaliu sulaukti, kol užaugsiu“, toks šios reklamos ir iniciatyvos už saugią vaikystę šūkis.
Drąsios ir kontroversiškos
Google Chrome nustebino pristačiusi iniciatyvą „It Gets Better“, reklamoje gėjai ir lesbietės dalinosi savo patyrimais ir ragino nebijoti garsiai kalbėti apie savo orientaciją. Kitą netikėtą sprendimą įgyvendino pasaulinė siuntų kompanija „TNT“, viduryje miesto aikštės įtaisiusi paslaptingą raudoną mygtuką. Kas atsitiko smalsuoliams, nuspręndusiems jį nuspausti pamatysite čia.
Stiprus vyras, stipri moteris
„Old Spice“ dezodorantą vyrams tradiciškai pristatė visagaliai vyrukai, o jo konkurentas „Axe“ pasakojo kaip būti geriausiu sportiškos merginos arba protingos merginos vaikinu. Kompanija „Nike“ sukūrė ištisą vaizdo klipą apie tai, kaip sutarę susitikti šalies viduryje vienas pas kitą bėga vaikinas ir mergina - jis neįveikia nei pusės kelio, o ji „Nike“ batelių ir/ar meilės dėka atbėga pas jį – į ligoninę.
Juoko dozė
Kaip ir kasmet savo kiekiu ir žiūrovų ovacijomis laurus skynė juokingi reklaminiai vaizdeliai. Saldainiai „Krispy Kernels“ reklamoje iš numirusiųjų prikėlė tėtį, o išeitį nuo įkyraus galvos skausmo siūlė „Sarydon“. Spartusis kelionių paieškos tinklapis „Kayak“ savo reklamoje teigė, jog surasti svajonių kelionę nuo šiol tapo paprasta, taip paprast, jog tai atlikti gali ir darydamas smegenų operaciją. Ženkliai sumažėjo automobilių reklamų, tačiau naujasis „VW Tiguan“ buvo pristatytas išties kūrybiškai. Didžiausiu išradingumu pasižymėjo sportinių prekių gamintojas „ESPN“, teigdamas, jog „tai nėra beprotiška, tai yra sportas“.
Socialinė atsakomybė
Šiemet daug dėmesio buvo skirta jautrios socialinėms temosms bei socialinei atsakomybei. Žiaurias Mumbajaus tautiečių gyvenimo sąlygas atspindėjo reklama „I Am Mumbai“. Kompanija „Vokswagen“, pasitelkusi išsiblaškiusį virtuvės šefą, skatino atsisakyti mobiliojo telefono vairuojant, o kita automobilių gamintoja „Nissan“ sakė „ne“ degalais varomiems automobiliams. Jautriausią reklamą sukūrė ir ašarą išspausti privertė „Thai Life Insurance“ kompanijos reklama.
Kalėdos
Kalėdinių reklamų gausa „Kanų liūtai“ šiemet nepasižymėjo, tačiau kompanija „John Lewis“ pristatė išties jaukų vaizdą, kuomet nori ne gauti, o duoti.
Auksinės
Kompanija „P&G“ jaudinančia reklama dėkojo mamoms, atliekančioms patį sunkiausią, bet patį geriausią darbą pasaulyje. Režisieriumi tapusią visų mylimą mešką pristatė televizijos kanalas „Canal+“, o daugiausiai nominacijų nuskynė „Direct TV“ televizija – buvo parodytos bent penkios reklamos apie tai, kodėl reikia atsikratyti kabelio. Už atvirą žurnalistiką pasisakė „The Guardian“, perpasakoję pasaką apie tris nelaimingus paršelius. Žiūrovų juoko laviną sukėlė „BGH“ kondicionierių reklama, atspindėjusi tai, ko visi labiausiai bijo karštomis vasaros dienomis – tėčių su trumpikėmis.
Pagrindinį prizą už geriausią 2012 metų reklamą gavo restoramų tinklas „Chipotle“, pristatę socialinę atsakomybę skatinantį vaizdelį, pasakojantį, kaip svarbu yra grįžti prie natūralumo.