Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 03 26

„Mados Infekcija“: virusas plinta nestabdomas (nuotraukos)

Karantinas Vilniuje vis dar tęsiasi – penktadienį Šiuolaikinio meno centre (ŠMC) įvyko antrasis vienuoliktus metus vykstančios „Mados Infekcijos“ vakaras. Savo kolekcijas žiūrovams pristatė šeši dizaineriai iš Lietuvos bei renginyje pasisvečiuoti atvykusi dizainerė iš Ispanijos.
Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt nuotrauka / Įkrauk.lt reporterio nuotrauka

Karantinas Vilniuje vis dar tęsiasi – penktadienį Šiuolaikinio meno centre (ŠMC) įvyko antrasis vienuoliktus metus vykstančios „Mados Infekcijos“ vakaras. Savo kolekcijas žiūrovams pristatė šeši dizaineriai iš Lietuvos bei renginyje pasisvečiuoti atvykusi dizainerė iš Ispanijos. Pilnai žiūrovais užpildytą ŠMC salę pasitiko netikėtumai.

Pirmoji dalis

Antrajį „Mados Infekcijos“ vakarą pradėjo dizainerė Dovilė Gudačiauskaitė, žiūrovams pristačiusi kolekciją „Gud“. Moterišką ir vyrišką eleganciją pabrėžiantys autorės drabužiai pasižymėjo griežtu kirpimu ir tiesiais siluetais, kolekcijoje vyravo tamsūs rudos bei juodos spalvų atspalviai, taip pat šviesus smėlinis koloritas. Drabužiai išsiskyrė griežtais, taisyklingais raštais.

Pirmąją vakaro dalį baigė Agnė Biskytė su kolekcija „IU“. Pasak dizainerės, toks kolekcijos pavadinimas išvertus iš anglų kalbos reiškia „Aš Tu“ (I – „aš“, U – „you“, liet. „tu“ – aut. past.) Modeliai pademonstravo išties įspūdingus, dažnai žemę siekiančius ir į šalis besiplaikstančius kostiumus, jų galvas dengė originalūs apdangalai, kaukės. Kostiumuose vyravo mėlyna, balta, smėlinė, žėrinti sidabrinė spalvos. Modeliai vyrai žiūrovams demonstravo originalaus kirpimo kelnes bei glaustinukes.

Antroji dalis

Antrojo mados vakaro metu podiumu žengė ir „Mados Injekcijoje“ triumfavusios dizainerės Marijos Popadničenko modeliai. Kūrėja savo kolekcija pavadino išties originaliai – „Moteris, kuri nesensta“. Autorė teigė įkvepimo sėmusis iš filmo „Orlando“. Kolekcijos pristatymas išsiskyrė įspūdingomis vaizdo projekcijomis. Dizainerės kurtiems drabužiams būdingos šviesios, tačiau neapsieita ir be tamsių spalvų, dominuoja itin originalūs raštai.

Savo kolekciją „Pirma serija. Nevertime“ renginyje pristatė ir Giedrius Paulauskas. Ši kolekcija – viena iš keturių, kurtų vien vyrams ir pristatomų „Mados Infekcijoje“. Dizaineris kaip visada išliko originalus – modeliai podiumu žengė vilkėdami originalius lietpalčius, švarkus, kitokio pobūdžio kostiumus. Autoriaus kūrybai būdingas laisvas drabužių kritimas, medžiagų gausa ir įvairovė.

„2012“ – taip vadinasi Dianos Kuzmickaitės ir Aušros Urbanavičiūtės bendra kolekcija. Kūrėjos teigė kolekcija apeliavusios į 2012-aisiais išpranašautą pasaulio pabaigą. Modelių vilkėti drabužiai pabrėžė moterišką grakštumą, ant podiumo netrūko latekso, vyravo žalia, geltona, balta, ruda, auksinė ir smėlinė spalvos.

Trečioji dalis

Trečiąją vakaro dalį pradėjo Sandra Straukaitė su kolekcija „XXL“. Pastaroji užbūrė itin dideliu jaukumu ir romantika, salėje skambėjo rami muzika, byrėjo dirbtinis sniegas. Modeliai podiumu žengė vilkėdami šiltus žiemiškus drabužius, vyravo švelnūs spalvų tonažai. Kostiumai žiūrovams sudarė minkštumo įspūdį, modelių galvas dengė šiltos ir jaukios žiemiškos kepurės.

Antrąjį „Mados Infekcijos“ vakarą užbaigė savo pastarųjų trejų metų (2010 – 2012) rudens žiemos kolekcijų mozaiką pristačiusi ispanų dizainerė Txell Miras. Kūrėja sukūrė gracingos ir elegantiškos moters įvaizdį, drabužiuose vyravo juoda ir balta spalvos, aukso spalvos detalės. Drabužiai išsiskyrė savo sukirpimu, modelių originalumu, unikaliomis formomis.

Nuotraukos: Juliaus Kalinsko / 15min.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius