Vasario 3 dieną, apie 19.30 val. Ukmergės gatvėje esančioje „Maxima“ parduotuvėje sutriko atsiskaitymas banko kortelėmis.
Po parduotuvę vaikštinėjantiems pirkėjams per garsiakalbį buvo pranešta, kad atsiskaityti už prekes galima tik grynaisiais pinigais. Iš pradžių pirkėjai nesureagavo, bet kai jie iš tiesų negalėjo atsiskaityti banko kortelėmis, kilo maža panika.
Daug kas galvojo, kad sprendimas – tai bankomatas. Deja, bankomatai taip pat neveikė. Vieni pirkėjai juokavo, o kiti stovėjo susierzinę ir palikę prekes tiesiog parduotuvės salėje, išėjo.
Buvo matyti, kad strigo viso prekybos centro kompiuterių darbas: prekę nuskanavo tik iš kelių kartų, nenuskaitė nuolaidų kortelės. Nemažas susierzinimas kilo ir tarp pačių darbuotojų. O moters balsas vis pranešinėjo: „Gerbiami pirkėjai, šiuo metu už prekes galima atsiskaityti tik grynaisiais pinigais. Atsiprašome už nepatogumus.“
Sutriko elektros tiekimas
Kaip ikrauk.lt teigė prekybos centrų „Maxima“ įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė, iš tiesų vasario 3 dieną minėtoje parduotuvėje buvo kilę nepatogumų pirkėjams.
„Dėl elektros gedimų buvo sutrikęs elektros tiekimas ir pirkėjai neturėjo galimybių atsiskaityti už prekes mokėjimo kortelėmis. Tuo metu neveikė ir bankomatai. Tačiau gedimas operatyviai buvo pašalintas per pusvalandį ir nuo 20 val. pirkėjai vėl galėjo apsipirkinėti be trikdžių,“ – tikino prekybos centro atstovė.