-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 07 17

„Google+“ – „Facebook“ konkurentas, ar dar vienas prisvilęs „Google“ kūrinys?

Taigi, kas yra naujasis „Google“ kūrinys: prisvilęs blynas ar skanus pyragas?
/ Įkrauk reporterio nuotrauka

„Google“ naujoji paslauga, „Google+“, jau kelias savaites kelia interneto vartotojų susidomėjimą. Kai kuriuos „Facebook“ jau seniai nuvylė, kiti jo nenaudojo iš principo, treti – prieštarauja bet kokiems masiškai populiariems produktams. Aš irgi gavau pakvietimą į šią naują vietą. Taigi, kas yra naujasis „Google“ kūrinys: prisvilęs blynas ar skanus pyragas?

Prieš lyginant smulkmenas ar ką nors peikiant, reiktų prisiminti „Google“ socialinių tinklų istoriją, kuri visai netrumpa. Kadaise sukurtas „Orkut“ tinklas dėl kažkokių priežasčių išpopuliarėjo tik Brazilijoje. Vėliau sukurtas „Wave“, buvo klaikiai sudėtingas, bandė apžioti per daug ir praktiškai buvo orietuotas į el. pašto evoliuciją. Na o „Buzz“ atrodė lyg neišbaigtas kūrinys, įkištas prie „Gmail“, nes niekas nesugalvojo geresnės vietos. Visi jie (išskyrus nebent „Orkut“) buvo labai susiję su Gmail ir el. pašto adresais. Kaip dažnai žmonės tikrina el. paštą XXI amžiuje?...

Na ir štai „Google“ pristatė „Google+“. Šiuolaikišką, švarų ir blizgantį produktą. Tai, koks sterilus ir švelnus atrodo „Google+“, pirmą kartą jį įsijungus sužavi ir išgąsdina vienu metu: jautiesi lyg per anksti atėjęs į vakarėlį. Viskas lyg ir paruošta linksmybėms, bet nėra su kuo linksmintis. Na žinoma, tai – uždaras testavimas. Na ir po 3 dienų vartojimo, jau randu ir priežasčių ten užsukti – rimti žmonės ten jau susisuko lizdus.

Viena iš priežasčių, kodėl nėra taip baisu be draugų (kol kas – viskas su laiku), „Facebook draugystės“ sąvokos panaikinimas. Tu nesi priverstas draugauti su žmogumi, kad su juo diskutuotum ar sektum jo viešai paskelbtas žinutes. Tai leidžia „Circles“ sistema, veikianti realių žmonių santykių pavyzdžiu. Gyvenime juk susikuria draugų ir pažįstamų ratai. Turime draugus, kuriems galime atskleisti daugiau, nuo šeimos norime nuslėpti vakarykščio tūso nuotraukas, pažįstamus, kuriuos norime turėti po ranka, bet praktiškai nepažįstame ar tiesiog gerbiamus, stebimus žmones. Būtent tai leidžia atskirti „Circles“ sistema. Čia durnius galime drąsiai vadinti durniais ir niekas to nesužinos. Žinoma, teigiama, kad „Facebooke“ irgi tai egzistuoja. Tačiau pateikimas – siaubingas. Matyt, dizainerių „Facebookas“ tikrai nesamdė šiam reikalui.

Taigi, kiekvieną kartą kažką skelbdami sraute, keldami nuotraukas ar komentuodami galime pasirinkti kas tai matys, o kas – ne. O tai jau žingsnis privatumo link.

Žinoma, su „Google+“ pateikta ir integracija su visomis kitomis „Google“ paslaugomis: „Youtube“, „Picasa“(kur kas pranašesnis dalykas už „Facebook“ nuotraukų sistemą), „Gtalk“ („chatas“, audio/video pokalbiai) ir t.t. Negalima nepaminėti ir „Hangouts“ sistemos. Tai – konferencinis video pokalbis, prie kurio gali prisijungti visi draugai (arba ne visi – tavo reikalas). Puikus būdas prastu oru neišlendant iš namų pabendrauti.

Na, o internete jau yra ne vienas ir ne du žmonės aktyviai dirbantys verbuojant naujus narius. Vienas iš patogesnių būdų – importuoti „Facebook“ kontaktus į „Yahoo“ paštą, o iš ten – į „Google+“.

Ar ši sistema išpopuliarės – parodys laikas. Tačiau ji jau renkasi savo vartotojus. Ir sunku neprijausti šiam kūriniui. „Google“ iš tiesų sukūrė kažką TOKIO.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius