-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 03 19

„Login 2011“: kaip muziejai ir galerijos su savo auditorija bendraus ateityje?

Ateitis, apie kurią kalbėjo Marc Sands, ne taip ir toli. Marc šiuo metu kaip tik atsakingas už Jungtinės karalystės muziejų tinklo Tate skaitmeninę komunikaciją, kurios tikslas – įtraukiant modernius būdus sušiuolaikinti muziejų ir galerijų įvaizdį.
Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt nuotrauka / Įkrauk.lt reporterio nuotrauka

Ateitis, apie kurią kalbėjo Marc Sands, ne taip ir toli. Marc šiuo metu kaip tik atsakingas už Jungtinės karalystės muziejų tinklo Tate skaitmeninę komunikaciją. Tikslas – įtraukiant modernius būdus sušiuolaikinti muziejų ir galerijų įvaizdį.

Marc ypatingą dėmesį atkreipia į galerijų internetinius puslapius, kurie be pagrindinės informacinės funkcijos galėtų atlikti ir komunikacinę funkciją. Kad, pavyzdžiui, parodą rengiantis menininkas per internetinį puslapį galėtų bendrauti su parodos lankytojais. Galerijos puslapyje žmonės autoriui pateikia įvairių klausimų, gali susipažinti su darbais, kurie čia pateikiami skaitmeniniu formatu. Interaktyvumas prikausto žmogaus dėmesį ir skatina jį į šį procesą įtraukti savo draugus.

Yra tikrai daug būdų sudominti žmones: mobilios aplikacijos, filmuota medžiaga, darbuotojų ir autorių dienoraščiai, socialinių tinklų panaudojimas – tai tik dalis tų veiksmingų priemonių. Kaip sėkmingą pavyzdį Marc pateikė atvejį, kaip Tate savo „Facebook“ grupės nariams siunčia orų prognozes, prie jų pridėdami ir vieno iš parodos eksponatų nuotrauką, kuri atspindi tos dienos orus. Žmonės ne tik susidomėjo tokiu pateikimu, bet ir aktyviai komentavo šį reiškinį tarpusavyje.

„Google“ projektas

„Google“ ir įvairūs pasaulio muziejai ėmėsi bendro projekto – Google art project. Tai puslapis, kuriame interneto vartotojas muziejus gali aplankyti virtualioje trimatėje erdvėje. Tate buvo vieni pirmųjų pasakiusių „taip“ šiam projektui.

Muziejus Guggenheim (JAV, Niujorkas) ėmėsi bendradarbiavimo su „Youtube“ sukurdami bendrą projektą, pavadintą „Youtube Play“. Ant Guggenheimo pastato sienų tiek eksterjere, tiek interjere projektuojama „Youtube“ lankytojų įkelta vaizdo medžiaga, taip pat Guggenheime organizuojami gyvo garso koncertai. Šis projektas sulaukė didelio dėmesio, lankytojai atrado kitokį muziejų.

VIDEO: YouTube Play. Live from the Guggenheim: highlights
VIDEO: About YouTube Play - with jurors

VIDEO: YouTube Play. Live from the Guggenheim: highlights

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius