Mobiliojo ryšio operatorių „lyderis“ „Omnitel“ nesugeba susitvarkyti su savo sistemom. Rugsėjo mėnesio 29 d. tiesioginio debeto būdu jie nuskaitė reikiamą sumą nuo mano sąskaitos. O šiandien, spalio 1 d., atsiuntė žinutę, kad pritrūkus sąskaitoje lėšų (lėšų sąskaitoje yra dar penkioms tokioms pat sąskaitoms apmokėti), būtent tą pačią, prieš kelias dienas nurašytą sumą, prašo dar kartą apmokėti.
Labai gera įmonės strategija – priverčia skambinti į klientų aptarnavimo centrą aiškintis ir, tuo pačiu, jiems palikti dar vieną litą – nesulauksite. Ignoruosiu ir pirmai progai pasitaikius (kai baigsis sutartis) pasistengsiu užmiršti, kad buvo mano gyvenime toks „Omnitel“. Mano atžvilgiu, per 10 metų ganėtinai prisidirbo.