Penktadienio vakarą Kaune, ISM Vadybos ir ekonomikos universitete startavo verslumą skatinantis projektas „Startup Weekend Lithuania". Antrus metus iš eilės vykstantis renginys pritraukė apie du šimtus smalsių, kūrybingų ir verslių žmonių iš visos Lietuvos.
Prieš metus renginys vyko dviejuose Lietuvos miestuose - Vilniuje ir Kaune, tačiau šiemet nuspręsta jį rengti tik Kaune. Vienas renginio organizatorių Justinas Katkus pasakojo, jog šis projektas jau vyko dviejuose šimtuose skirtingų pasaulio miestų ir įtraukė apie 30 tūkstančių žmonių. Praėjusiais metais šio renginio metu pristatytas grupinio pirkimo internetu projektas kartu.lt sėkmingai veikia realiame pasaulyje ir būtent nuo jo Lietuvoje prasidėjo panašių projektų bumas.
Atidarymo metu visiems auditorijoje susirinkusiems žmonėms buvo pasiūlyta pasisveikinti su kaimynu, mat visą ateinantį savaitgalį teksią dirbti kartu. Įžanginę kalbą pasakė technikos mokslų daktaras Vladas Lašas, taip pat pranešimus skaitė projekto rėmėjai.
Iš viso buvo pristatytos beveik keturios dešimtys idėjų, kurių vos keturias pateikė merginos. Šiek tiek neramino tai, jog merginų auditorijoje buvo itin mažai, tačiau jų pristatytos idėjos buvo pakankamai išvystytos ir pateko į savaitgalio dirbtuves.
Renginyje publikai buvo pateiktos labai įvairios verslo idėjos: filmų rekomendacijų tinklapio sukūrimas, pažinčių portalas, sporto aikštelių duomenų bazė, informacinė svetainė keliautojams, virtualūs kryžiažodžiai, e-memorialas, interaktyvus CV, eko-namų parduotuvė, bendra amatininkų e-parduotuvė ir t.t. Kiekvieno dalyvio pristatymui buvo skiriama po 2 minutes ir dar pusė minutės klausimams. Didžioji dalis pristatinėjusiųjų prieš auditoriją jautėsi pakankamai drąsiai pateikdami savo idėjas, tačiau tik kelios prezentacijos buvo itin originalios ir iškart prikaustančios klausytojo dėmesį.
Po visų pristatymų dalyviai rinkosi vestibiulyje, kur vyko balsavimas už labiausiai patikusias idėjas. Norėdamas patekti į savaitgalio dirbtuves idėjos autorius turėjo surinkti 4-8 specialistų komandą, kuri galėtų per dvi dienas išvystyti produktą ar jo prototipą.
Daugiausiai dėmesio sulaukė ir gausiausias komandas surinko interaktyvaus CV, pažinčių portalo, amatininkų e-parduotuvės, filmų rekomendacijų, Facebook pardavimų idėjos. Kartu su kitomis komandomis, kurioms pavyko suburti specialistų grupes, jos dirbs visą savaitgalį, o nugalėtojai paaiškės sekmadienio vakarą.