Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 03 01

Už skambučius į nemokamą 800-ąją liniją „Omnitel“ klientams laikinai teko mokėti

800-oji paslauga – tai visame pasaulyje plačiai naudojama paslauga, suteikianti įmonei 8 800 XXXXX telefono numerį, kuriuo klientai gali skambinti nemokamai. Šia paslauga...
Omnitel
Omnitel

800-oji paslauga – tai visame pasaulyje plačiai naudojama paslauga, suteikianti įmonei 8 800 XXXXX telefono numerį, kuriuo klientai gali skambinti nemokamai. Šia paslauga Lietuvoje naudojasi telefoninės psichologinės tarnybos, tokios kaip  „Jaunimo linija“, „Vaikų linija“, bankai ir kitos įmonės.

800-osios paslaugos numerių tikslas – skambinančiajam suteikti galimybę nemokamai skambinti 800-ojo numerio turėjui. Skambučius tokiu atveju apmoka numerio turėtojas, kuriam skambinama.

Esu „Ežio“ paslaugos naudotojas. Tikrindamas savo sąskaitos likutį pastebėjau, kad prieš 3 dienas darytas skambutis į vieną iš 800-osios paslaugos numerių buvo apmokestinas kaip mokamas, t. y., 9 ct sujungimo mokestis ir 9 ct už minutę.

Vakar informavau „Omnitel“ apie klaidingą apmokestinimą. „Omnitel“, patikrinęs informaciją, užregistravo gedimą. Šiandien „Omnitel“ patvirtino, kad tai masinė problema, kuri kol kas nėra išspręsta.

Noriu atkreipti dėmesį, kad skambučiai 800-osios paslaugos numeriai yra nemokami, už juos pinigai neturėtų būti skaičiuojami.

Atsižvelgdamas į susidariusią situaciją, visiems „Omnitel“ klientams, pastarosiomis dienomis skambinusiems į 800-sios paslaugos numerius ar planuojantiems skambinti, siūlau sekti savo sąskaitas ir/ar išklotines.

„Omnitel“ teigia, kad taip nutiko dėl techninės klaidos, kuri šiandien turėtų būti ištaisyta, o skambučiai 800-ąja linija klientams bus kompensuoti.

„Kadangi šiuo metu buvo atliekami skambučių nukreipimo į 800 linijos kanalą pakeitimai, skambučiai dėl techninių priežasčių nukrypo mokamu kanalu. Šis sutrikimas bus išspręstas jau šiandien. Be abejo, visi netyčia apsimokestinę skambučiai 800-osios linijos numeriais klientams bus kompensuoti. Labai atsiprašome klientų už nepatogumus“, – teigė „Omnitel“ Ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.

Papildyta

Kaip žadėjo „Omnitel“ Ryšių su visuomene vadovė, sutrikimas buvo išpręstas dar tą pačia dieną: skambučiai į 800-osios linijos numerius nebeapmokestinami, pinigai už neteisingai apmokestintus skambučius kompensuoti. Tačiau Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba, kuri apmoka skambučius į emocinės paramos „Jaunimo liniją“ (telefonu 8 800 28888), siekdama užtikrinti, kad visi skambučiai į šią liniją buvo kompensuoti ir išvengti panašių situacijų ateityje, kreipsis į Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybą.

Teisinė informacija

„Vartotojas, manydamas, kad pardavėjas, paslaugų teikėjas pažeidė jo teises ar įstatymų saugomus interesus, pirmiausia turi kreiptis į pardavėją, paslaugų teikėją ir nurodyti savo reikalavimą. Jeigu pardavėjas, paslaugų teikėjas netenkina vartotojo reikalavimų, o vartotojas mano, kad jo teisės pažeistos, vartotojas privalo raštu kreiptis į pardavėją ar paslaugų teikėją ir išdėstyti savo reikalavimus.“ (Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 20 straipsnio 1 dalis)

„Pardavėjas, paslaugų teikėjas, nesutikdami su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, jeigu kiti įstatymai nenustato kitaip***, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos privalo būti pridėtos prie pardavėjo, paslaugų teikėjo atsakymo vartotojui. Vartotojų prašymus pardavėjai, paslaugų teikėjai nagrinėja nemokamai.“ (Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 20 straipsnio 2 dalis)

***Pastaba: Pagal Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo 34 straipsnio 5 dalį, viešųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjas privalo išnagrinėti gaunamus prašymus, pasiūlymus ir skundus dėl jo teikiamų ar numatomų teikti elektroninių ryšių paslaugų ir atsakyti per vieną mėnesį nuo jų gavimo dienos.

Pagal Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnio 1 dalį, jeigu pardavėjas, paslaugų teikėjas nevykdo vartotojo reikalavimo dėl įsigytų nesaugių ir (ar) netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, dėl prekių grąžinimo, trūkumų pašalinimo, kainos sumažinimo, keitimo ir (ar) informacijos suteikimo, vartotojas turi teisę kreiptis į Tarnybą, Inspekciją ar Valstybinę visuomenės sveikatos priežiūros tarnybą. Šios institucijos privalo išnagrinėti vartotojo prašymą ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą vartotojo prašymo nagrinėjimas negali būti baigtas, šios institucijos gali terminą pratęsti, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų.

Skundus dėl viešųjų ryšių paslaugų tiekėjų nagrinėja Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba.

Aukščiau  pateikiama teisinė informacija yra tik bendro pobūdžio ir negali būti vertinama kaip išsami ir galutinė. Dėl išsamios informacijos siūlau kreiptis į vartotojų ginčius nagrinėjančias institucijas arba teisininkus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius