-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 06 24

Vaikų ir jaunimo problemas organizacijos sprendžia suvienijusios jėgas

Vaikų ir jaunimo gerove besirūpinančios, tačiau ilgą laiką atskirai veikusios organizacijos ilgiau nei pusmečiui suvienijo jėgas, siekdamos suteikti vaikams ir jaunuoliams...
Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt nuotrauka / Įkrauk.lt reporterio nuotrauka

Vaikų ir jaunimo gerove besirūpinančios, tačiau ilgą laiką atskirai veikusios organizacijos ilgiau nei pusmečiui suvienijo jėgas, siekdamos suteikti vaikams ir jaunuoliams profesionalią pagalbą. Nuo šiol Kauno Dainavos Jaunimo centras bei Vaikų linija organizuoja bendrus pagalbos projektus.

Pasak organizacijų atstovų, Jaunimo centro ir Vaikų linijos bendradarbiavimą paskatino akivaizdus psichologinės pagalbos poreikis. Vienintelis Kauno mieste tokio pobūdžio centras per pusmetį suteikė apie 3000 individualių konsultacijų, o psichologinę pagalbą telefonu teikianti Vaikų linijos tarnyba kasmet atsiliepia į beveik 70 tūkst. skambučių.

„Siekiame, kad tiek telefonu, tiek tiesiogiai pagalbos besikreipiantys vaikai ir paaugliai gautų profesionaliai paruoštų ir apmokytų specialistų pagalbą. Dažniausiai kreipiamasi, kai emocijos yra sukilusios ir sunkiai valdomos, kartais net nebematoma prasmės gyventi. Tikimės, kad specialistų apmokyti konsultantai galės ne tik suvaldyti kritines besikreipiančiųjų situacijas, teikti efektyvią pagalbą, bet ir gebėti atpažinti ar įveikti savo kaip profesionalų „perdegimo" pavojų" - sakė Dainavos Jaunimo centro vadovė Vytautė Užaitė.

Jaunimo centro socialinės darbuotojos Lauros Vaškevičiūtės teigimu, vaikai ir jaunuoliai į psichologinės ir socialinės pagalbos tarnybas kreipiasi dėl įvairių kasdienių rūpesčių. Dažniausiai įvardijamos problemos yra sunkumai bendraujant su bendraamžiais, konfliktiniai santykiai su tėvais, patyčios, emocinė ar fizinė prievarta.

Projekto tikslas - suteikti daugiau žinių savanoriams ir konsultantams

Siekiant teikti kokybišką pagalbą, reikia turėti didelį žinių ir įgūdžių „bagažą". Būtent to siekiama Vaikų linijos ir Jaunimo centro projekte. Jo tikslas - telefoninės pagalbos konsultantų ir Jaunimo centro socialinių darbuotojų gebėjimų stiprinimas, teikiant profesionalių psichologų rekomendacijas ir konsultacijas, aptariant ir analizuojant konkrečių atvejų kontekste kylančius sunkumus, ieškant optimaliausių sprendimų, renkantis tinkamiausius konsultavimo metodus.

„Konsultacijos su savanoriais vyksta keliomis kryptimis: teikiamas atgalinis ryšys apie savanorio konsultacijų kokybę, analizuojamos sunkesnes situacijos, ieškomi nauji problemų sprendimo būdai. Taip pat teikiamos konsultacijos ilgą laiką nebudėjusiems savanoriams, siekiant užtikrinti tinkamą konsultavimo kokybę", - pasakojo viena iš projekto dalyvių Severina Vėlyvytė.

Naujos problemų sprendimo galimybės

Pasak Jaunimo centro vadovės V.Užaitės, į juos besikreipiantiems paaugliams ir jaunuoliams suteikiamos nemokamos specialistų konsultacijos. O Vaikų linija užtikrina pagalbos tęstinumą: į jos konsultantus paaugliai gali kreiptis ir naktimis bei savaitgaliais. Nemokama anoniminė linija pasiekiama bet kuriuo paros metu. Tereikia surinkti telefoną 8 800 11111.

Projektą „Kauno Dainavos poliklinikos Jaunimo centro ir Vaikų linijos specialistų gebėjimų stiprinimas" planuojama tęsti iki rugsėjo 30 dienos. Tam skirta beveik 80 tūkst. litų iš Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinio mechanizmo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius