Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 23

„Vilsat“, „Vdnet“, „Cgates“. Pavadinimas keičiasi, blogos tradicijos išlieka

Noriu pasidalinti įspūdžiais (tiksliau, pasidalinti jais tenka, nes nėra kitos išeities) apie tai, kaip Vilsat / Vdnet / Cgates bendrauja su savo klientais.
/ Įkrauk reporterio nuotrauka
Temos: 1 „Cgates“

Noriu pasidalinti įspūdžiais (tiksliau, pasidalinti jais tenka, nes nėra kitos išeities) apie tai, kaip Vilsat / Vdnet / Cgates bendrauja su savo klientais.

Prieš keletą metų teko užsisakyti tuomet dar Vilsat kabelinės televizijos paslaugas - kabelius prijungė, programas rodė, na, lyg ir nėra ko prikišti. Tačiau, deja, buvo susigundyta jų išankstinio paslaugų apmokėjimo paslauga, kad nereiktų vargti su mokėjimais kas mėnesį... o tai jau buvo pirmoji klaida. Kodėl? Nuvykus apmokėti už paslaugas pirmąjį mėnesį po termino, už kurį buvo apmokėta, aptarnavimo centre pasakyta, kad už paslaugas susidariusi kelių mėnesių skola. Savaime aišku, išsiaiškinti teisybę užtruko nemažai laiko ir nervų.

Dar po kurio laiko išsikeliant gyventi kitur ir paliekant butą tuščią, buvo parašytas pareiškimas dėl paslaugų nutraukimo (terminuota sutartis jau buvo pasibaigusi), sumokėti pinigai už visą paslaugų teikimo laiką. Manote, problemos lyg ir turėtų baigtis? Deja, klystate... Po kurio laiko pašto dėžutėje buvo rastas raštelis iš tuo metu jau Vdnet. Jame buvo pranešta, jog tikrinimo metu aptiktas nelegalus prisijungimas (kad jie „pamiršo" savo laidelius atjungti, jiems juk neįrodysi), todėl jie bus priversti pranešti atitinkamoms įstaigoms, bus teismai, skirtos tokios ir anokios baudos, arba - užsisakykite mūsų paslaugas. Nors butas tuo metu tebebuvo tuščias, nuspręsta teisybės neieškoti (juolab, kaip įrodysi, kad esi teisus?), ir užsisakyti paslaugas minimaliam sutarties laikui.

Dabar minimalus sutarties laikas vėl baigėsi, užpildytas prašymas dėl to, kad paslaugų toliau nebereikia, ir spėkite, ar naujasis Cgates atvyko atjungti laidų? Paskambinus į klientų aptarnavimo centrą, buvo pasakyta „gerai gerai, atjungs", dar po poros savaičių paskambinus - „šiuo metu nėra darbuotojų, kurie galėtų tai padaryti"... Taigi ir vėl su nerimu tenka laukti dienos, kada jie pradės savo grasinimus.

Gaila, kad įmonė tik keičia savo pavadinimus ir didina kainas, nė kiek negalvodama apie klientų aptarnavimo kokybę. Tuo pačiu norėtųsi paklausti, gal kas turi patarimų, kaip nuo tokio savivaliavimo ir netgi teroro apsiginti?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius