Atsisiųskite
aplikaciją

Kaip adaptuoti savo komunikaciją dabartinėms realijoms?

Dreamers and humans
Pastarąją savaitę sulaukiu nemažai klausimų, o kaip planuotis komunikaciją dabar? Kai ne maisto prekių parduotuvės uždarytos, kai žmonės apribojo savo poreikius, kai galbūt taupo...
Skaityti daugiau

Pastarąją savaitę sulaukiu nemažai klausimų, o kaip planuotis komunikaciją dabar? Kai ne maisto prekių parduotuvės uždarytos, kai žmonės apribojo savo poreikius, kai galbūt taupo ir nieko neperka. Kai visi smarkiai susirūpinę sveikata ir ateitimi, ir, rodos,  reklamuoti gėles, batus, sukneles, automobilius, lūpdažius yra absoliutus akibrokštas. 

Nesutinku, kad žmonės neperka visai, ir kad nepirks ateity. Sumažėjusi apyvarta ne priežastis apleisti savo socialinius tinklus. Ką juose veikti, kokį turinį kurti ir kaip parduoti neparduodant pasakoju šiame epizode.