Atsisiųskite
aplikaciją

#5 ☕ KAVA SU IMPROVEMENT. Kliento balsas ir pažadų išpildymas.

The Lean CEO
Pristatome naują The Lean CEO tinklalaidžių seriją - KAVA SU IMPROVEMENT. Šiose tinklalaidėse dalinsimės savo patirtimis bei įžvalgomis. Pirmąjam pokalbiui prie kavos jus kviečia...
Skaityti daugiau

Pristatome naują The Lean CEO tinklalaidžių seriją - KAVA SU IMPROVEMENT. Šiose tinklalaidėse dalinsimės savo patirtimis bei įžvalgomis. Pirmąjam pokalbiui prie kavos jus kviečia IMPROVEMENT partnerės Laura Gerrits - Gedvilė ir Eglė Songailienė

Pirmasis Lean principas - vertė klientui. Šiam principui dažnai neskiriame pakankamai dėmesio. Kaip žinoti ko nori klientai? Ar patys klientai žino, ko jie nori? Kas bendro tarp marketingo, Lean ir holistinės vadybos? Kaip duoti teisingus pažadus ir juos išpildyti?