Atsisiųskite
aplikaciją

Ką daryti su blogais atsiliepimais?

Freelancerių dalykai
Net jei esi superfreelanceris, vis tiek atsiranda situacijų, kai klientas lieka ne iki galo patenkintas procesu arba rezultatu. Kartais tai dėl tavo paties kaltės, kartais ne....
Skaityti daugiau

Net jei esi superfreelanceris, vis tiek atsiranda situacijų, kai klientas lieka ne iki galo patenkintas procesu arba rezultatu. Kartais tai dėl tavo paties kaltės, kartais ne. Kartais klientas savo komentarus ar grįžtamąjį ryšį išsako asmeniškai, o kartais viešai.

Tad šiame epizode kalbamės apie krizes ir kaip jas valdyti, kodėl reikia pasiruošti planą B nenumatytoms situacijoms ir kaip tobulėti, kad neigiamiems komentarams ar atsiliepimams būtų užkirstas kelias ateityje. 

Jei nori daugiau freelancerių dalykų arba tiesiog turi komentarą, nori pasidalinti savo patirtimi, pasiūlyti temą arba mums prieštarauti - visa tai gali daryti rašydamas komentarą ar žinutę mūsų facebook puslapyje čia: https://www.facebook.com/freelanceriudalykai