Kaip teigia agentūros vadovas Viktoras Bachmetjevas, „Not Perfect | Y&R“ nustebo sužinoję, kad Lietuvoje kurtas reklaminis anonsas laimėjo Latvijos reklamos apdovanojimuose.
„Tai buvo maloni žinia. Šio anonso režisierius Roberts Kulenko yra latvis, todėl galėjome dalyvauti konkurse. Labai smagu, kad po daugybės diskusijų radome sutarimą – Tarptautinio Kauno kino festivalio organizatoriai mumis patikėjo. Džiaugiamės radę žmonių, kurie sutiko dirbti, kurti be piniginio atlygio. Ypatingai norisi paminėti prodiuserių kompaniją „Le Moustache“ ir padėkoti už nuoširdų visos komandos darbą“, – teigė agentūros „Not Perfect | Y&R“ vadovas.
Šis reklaminis anonsas ironizuoja praėjusių metų festivalio šūkį „Pabūk geresnis bent tiek, kiek trunka filmas“: jame vaizduojama, kaip pasiturintis jaunas vyras priglaudžia benamį šunį ir suteikia jam laikiną galimybę mėgautis tobulu gyvenimu. Tai atkreipia žiūrovų dėmesį į gero kino patirtį, kuri perkelia į kitokią tikrovę, pasiūlo galimybę tapatintis su įvairiausiais veikėjais ir dažniausiai, jei filmas išties geras, paveikia žiūrovą taip, kad šis išties bent kuriam laikui tampa geresnis, nešiojasi su savimi dalelę kine išgyventų emocijų. Šis klipas atskleidžia tikėjimą, kad geras kinas taurina. Bent trumpam.
„Labai džiaugiamės ne vienerius metus trunkančiu bendradarbiavimu su reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R“, kurios kūrybininkai kaskart mus maloniai nustebina. Pripažinsiu, kad Tarptautinio Kauno kino festivalio organizatoriams labai įdomu bendrauti su profesionalia šios agentūros komanda – mums ypatingai svarbu, kad reklamos kūrėjai įsiklausytų į mūsų vertybes ir jas kūrybingai perteiktų. Šis kino festivalis yra daugiau nei tiesiog renginys – tai gyvenimo būdas, tai mąstymo laisvė, tai saviironiško žvilgsnio galimybė... Didžiuojamės, kad ir mūsų reklama nuo pat pradžių yra daugiau nei reklama“, – laimėjimą komentuoja Tarptautinio Kauno kino festivalio direktorė Ilona Jurkonytė.
Daugelis Tarptautinio Kauno kino festivalio reklamų sulaukia dėmesio ne tik Lietuvoje, bet yra įvertinamos ir užsienio profesionalų. 2009 metais „Not Perfect Y&R” ir gamybos namų „Dansu“ sukurtas vaizdo klipas, reklamuojantis Tarptautinį Kauno kino festivalį, pateko į kultinio Didžiojoje Britanijoje leidžiamo ir visame pasaulyje reklamos profesionalų skaitomo žurnalo „Shots“ gruodžio numerį ir buvo publikuotas kaip pavyzdinis kūrybinis darbas. 2011 metais į žurnalą „Luerzer’s Archive“ buvo įtraukta Tarptautinio Kauno kino festivalio reklama, sukurta reklamos agentūros „Milk“.