-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aleksandras Chudinskij knygoje „Meilė užsakovui“ moko, kaip efektyviai dirbti su dizaineriais

„Vieni teigia, kad mokosi iš svetimų klaidų, kiti sako, kad išminties semiasi iš savo klaidų, o knygoje „Meilė užsakovui“ teigiama, kad reikia mokytis ir iš savo, ir iš kitų klaidų“, – apie savo naują knygą pasakojo jos autorius Aleksandras Chudinskij.
Aleksandras Chudinskij
Aleksandras Chudinskij / Asmeninio albumo nuotr.
Temos: 1 Knygos

Ši knyga skirta padėti dizaineriui suprasti užsakovą, o užsakovui – dizainerį. Joje atskleidžiami būdai, kaip užsakovui teisingai nukreipti dizainerius tinkama linkme, kad jie sukurtų tokį dizainą, kokio iš jų tikimasi. Čia paminėtos galimų ginčų priežastys ir pasiūloma, kaip spręsti nesutarimus.

Meilė užsakovui gali būti suprantama įvairiai. Vieni dizaineriai, dažniausiai nepatyrę, myli savo užsakovus meile, kurią galima pavadinti akla. Tokie dizaineriai klauso tik kliento, stengiasi įgyvendinti visus jo prašymus, pageidavimus, norus. Tačiau tokie dizaineriai tampa tik techniniais darbuotojais, leisdami užsakovui būti dizaineriui. Tai nėra gerai, nes užsakovas neišmano dizaino subtilybių, jam kaip tik reikia patarti, paaiškinti, kaip būtų geriau, kas labiau sujaudintų jo klientą.

Tik profesionalūs dizaineriai, išklausę užsakovą, „tarp eilučių“ pasako: „Mes (dizaineriai) taip jus (užsakovus) mylime, kad negalime leisti jums turėti nedidinančio pardavimų įvaizdžio“. Todėl, jeigu užsakovas neteisus, būtina tai pasakyti. Svarbu pasitikėti profesionaliu dizaineriu, jei patikėjai jam savo bendrovės įvaizdį. Juk meilė – tai pasitikėjimas, supratingumas, bendradarbiavimas, tačiau ne aklas. Kiekviena pusė turi aiškiai žinoti, ko nori ir ką gali padaryti, kad meilė tarp jų atneštų vaisių.

Knyga „Meilė užsakovui“ – apie įmonių vadovų, rinkotyros specialistų meilę pirkėjams. Dizaineris yra tarpininkas, kuriam padedant, galima pasiekti didesnių pardavimų. Šios knygos užduotis – papasakoti, kaip greitai ir efektyviai dirbti su dizaineriais, o dizaineriams – su užsakovais. Knygoje taip pat kalbama ir apie Bibliją bei Jėzų, kaip apie reklaminį veidą.

Knygą galima bus perskaityti šiais metais, o nemokamai su ja susipažinti internete galima jau dabar. Ji jau laikoma viena geriausių šių metų iniciatyvų internete.

Aleksandras Chudinskij ne kartą buvo Lietuvos mokyklų svetainių apdovanojimo komisijos žiuri narys. Turi įkūręs dizaino studiją, kur suteikia galimybę norintiesiems mokytis dizaino atlikti praktiką. Jis yra patarėjas elektroninio įvaizdžio klausimais, dirbęs žinomoms Lietuvos įmonėms, taip pat švietimo įstaigoms, tokioms kaip Lietuvos kūno kultūros akademija bei Vytauto Didžiojo universitetas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius