Anot parodos rengėjų, Kauno fotografijos galerijoje bus galima susipažinti su meniniu reiškiniu, atsiradusiu devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje, kuomet neformali fotografų grupė, draugų vadinta „plėšriųjų sekcija“, kartais susiburdavo Kauno zoologijos sodo fotolaboratorijoje, įrengtoje šalia plėšrūnų narvų.
Po dvidešimties nepriklausomybės metų pirmą kartą šio judėjimo autorių branduolio parengta paroda atskleidžia alternatyvių anuomet vyravusiai fotografijai idėjų ir savitos stilistikos panoramą. Kauniečiai išnaudojo fotografiją konstruktyviai veiklai – savo meninių pasaulių modeliavimui. Jie tikslingai vykdė denatūralizavimo, depsichologizavimo ir deidealizavimo programą. Nauja fotografijos leksika, išreiškianti postmodernistinę pasaulėjautą, rodė radikalų vertybių pasikeitimą ir perėjimą nuo tradicinio prie konceptualaus požiūrio į meninį objektą.
Atsiribodami nuo tiesioginių sovietinės tikrovės refleksijų ir vaizdo turinio sureikšminimo jie kalbėjo apie tai, kas slypi juose pačiuose, bandė parodyti realybę tokią, kokią žino, o ne tik mato. Tačiau dėl dominavusios lietuvių fotografijos mokyklos sampratos apie bazinius fotografijos kūrimo principus naujoji meninė banga gerą dešimtmetį išliko periferine, o vėliau buvo tiesiog pamiršta.
Galerijoje eksponuojami Arūno Kulikausko (g. 1959), Gintauto Stulgaičio (1959–2000), Visvaldo Dragūno (1955–2008), Giedriaus Liago (g. 1967) ir Sauliaus Paukščio (g. 1964) darbai yra surinkti iš autorių arba jų šeimų archyvų.