-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kelionę po Vilnių pradėjo mobili fotografijos paroda

Atidaryta pirmoji mobili fotografijų paroda, pristatanti Vilniaus dailės akademijos studento Igno Lukausko meno projekto „Dekonstruojami plyšiai miesto struktūroje” pirmąjį fotografijų ciklą, skirtą upės temai.
Mobili paroda
Mobili paroda / Organizatorių archyvo nuotr.

Fotografijų, pristatomų kaip BADDOG atvirukai, paroda jau pradėjo kelionę po įvairias viešąsias sostinės ir Kauno erdves.

„Pirmą kartą parodai skirti meno kūriniai pateikiami kaip atvirukai, o patikusius kūrinius žmonės galės parsinešti namo, – sako Mindaugas Tautkus, idėją įgyvendinusios agentūros „Fresh Media“ vadovas.

– Eksponatai pristatomi žiūrovui gerai pažįstamoje kasdieninėje aplinkoje, kurioje jis gali lengviau suvokti ir interpretuoti meno projektą. Be to, BADDOG atvirukai jau pamėgti lietuvių, todėl tikime, jog paroda sulauks didelio populiarumo“.

Pirmoji mobilios parodos „Dekonstruojami plyšiai miesto struktūroje” dalis – „Upė“ – tai 16 juodai baltų fotomontažų, pristatančių upės erdvės problematiką. Idėja surengti šią parodą  kilo Vilniaus dailės akademijos studentui Ignui Lukauskui, kurio darbai ir puošia atvirukus. Organizatoriai tikisi didelės šio meno projekto sklaidos.

Meno projektu „Dekonstruojami plyšiai miesto struktūroje“, kurio kiti ciklai – „Gatvė“, „Tiltas“, „Tunelis“, „Stotis“ – bus pristatyti vėliau, siekiama atkreipti dėmesį į destruktyvias miesto erdves, susijusias su negatyviais ardomaisiais reiškiniais.

„Šios vietos dažniausiai nėra išnaudojamos kaip miesto viešosios erdvės, o laikomos tam tikrais tranzitiniais koridoriais, – pastebi I. Lukauskas. –  Meno projekte nagrinėjamas šių miesto erdvių poveikis individui, atskleidžiami jų privalumui bei asmeninis žmogaus, miesto gyventojo, santykis su šalia esančiais destruktyviais reiškiniais.“

Parodos eksponatus bus galima išvysti įvairiausiose Vilniaus vietose: Vilniaus universiteto bendrabučiuose, Vilniaus kolegijoje, naktiniuose klubuos „Havana Social club“ bei „Tarantino“, „Čili“ kavinėse, „Skalvijos“ ir „Pasaka“ kino teatruose bei daugelyje kitų vietų.

„Fresh media“ jau 10 m. teikia informacinių technologijų bei interneto projektų kūrimo paslaugas, atstovauja prekės ženklui BADDOG.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius