-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pecha Kucha naktį Vilnius pasitiko anšlagu (nuotraukos)

Žvarbų ketvirtadienio vakarą žmonės užplūdo „Woo“ klubą, kuriame įvyko pirmasis „Pecha Kucha Night Vilnius vol.1“ renginys.
„Woo“ klubas
„Woo“ klubas / Organizatorių nuotr.

Išplatintame pranešime spaudai tiegiama, kad pirmąjame vakare savo projektus pristatė 11 pranešėjų: Donatas Juškus „Gold of Lithuania“ įspūdžiai“,  speleologas Gediminas Sakalauskas „Ekspedicija Lietuvos vardo tūkstantmečio garbei“,  dizaineris Robertas Jučaitis „Lietuvos prekės ženklas v3.0“, Virmantas Galdikas „Neries išnaudojimas laivybai“, architektūros dizaineris Vytautas Puzeras „Upės projektas „Korys“, drabužių modeliuotoja Jurgita Stakauskaitė „Jurgita ir apatinis trikotažas – nuo ko viskas prasidėjo“, Vytautas Matulevičius „Projektas „Kaunas – meilės miestas“.

Kone įdomiausias pristatymas buvo apie Kauno įvaizdį – „Kaunas – meilės miestas“. Vilnietis Vytautas pasiūlė atrasti Kaunui naują identitetą. „Vilnius yra sostinė, Klaipėda – uostas, o kodėl Kaunas negalėtų būti meilės miestu“, – klausė pranešėjas.“Juk ne veltui dainuojama, kad Kaunas – Lietuvos širdis. Gal gana sakyti, kad ir čia galima gyventi – nedaugelis miestų turi pėsčiųjų alėją, kurios gale stovi bažnyčia – tai puiki vieta įsimylėjėliams – tai tikrai meilės miestas“, – juokavo Gediminas.

Pasak organizatoriaus Beno Buivydo, kitas Pecha Kucha renginys Vilniuje planuojamas vasario pabaigoje. „Tuo metu visame pasaulyje vienu metu daugiau nei 200 miestų vyks renginiai, iš kurių po vieną prezentaciją bus transliuojama tiesiogiai visam pasauliui. Pasaulinio renginio tikslas surinkti paramą ir skirti nuo žemės drebėjimo nukentėjusiems Haičio žmonėms. Vilnius  jau seniai laukė Pecha Kucha nakties – ir minia žmonių,  atėjusi šįvakar pasiklausyti pristatymų, tai patvirtino “, – džiaugsmingai pasakojo organizatorius Benas Buivydas.
 
Apie Pecha Kucha

„Pecha Kucha“ (tariama „pečak–ča“) – tai pristatymo forma, kuri padeda kūrybinius sumanymus pristatyti greitai, efektyviai, lengvai, informatyviai ir patraukliai. Pavadinimas „Pecha Kucha“ yra kilęs iš japonų šnekamosios kalbos ir reiškia „trumpas kalbėjimas“. „Pecha Kucha“ esmė – glausti, įdomūs pristatymai, pateikiami vieno vakaro metu neformalioje, atpalaiduojančioje aplinkoje.
 
Siekiant užtikrinti šios sistemos veiksmingumą, sukurtas aiškus ir gana griežtas 20×20 „Pecha Kucha“ formatas. Tai reiškia, kad kiekvienam pranešėjui skirta 20 rodomų skaidrių ir 20 sekundžių kiekvienai skaidrei apibūdinti. Taigi kiekvieno pranešėjo temos pristatymas trunka 6 minutes 40 sekundžių.
 
Pristatomų idėjų tematika neribojama, tačiau dažniausiai savo mintis ir save pačius pasauliui patinka parodyti kūrybinių profesijų atstovams: dizaineriams, architektams, fotografams, o neretai – ir akademinio ar verslo pasaulio atstovams. Šis renginys per keletą metų išplito kaip virusas ir dabar reguliariai yra rengiamas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius