Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Deals on Wheels“: ką reikėtų žinoti apie pigesnes padangas?

Daugelis žino, kad „Volkswagen“ grupė valdo dar keliasdešimt automobilių gamintojų. Jų technologijos yra taikomos kitiems automobiliams, o tokia sinergija smarkiai sumažina visos savo grupės automobilių pagaminimo kaštus. Puikūs pavyzdžiai – „Škoda“ ir „Seat“. Nuo tos dienos, kai VW pradėjo kištis į gamybos procesus ir dalintis savo technologijomis, tiek „Seat“, tiek „Škoda“ automobilių kokybė gerokai pagerėjo. Taip pat dažnai galima išgirsti abu šiuos ženklus vadinant tiesiog „pigiais volkswagenais“.
Žieminės padangos
Žieminės padangos

O gal ir padangų pasaulyje galioja tas pats principas? Ar tikrai, rinkdamiesi vieną ar kitą ženklą, mokame už išskirtinę kokybę, ar vis dėl to už vardą?

Pasidairykime, kaip atrodo padangų pasaulis.

„Michelin“ – prancūzų padangų gamintojas. Remiantis skirtingais šaltiniais, šiuo metu tituluojamas didžiausiu padangų gamintoju pasaulyje. O štai visas sąrašas jam priklausančių gamintojų prekės ženklų, naudojančių tas pačias technologijas padangų gamyboje:

  • Goodrich;
  • Kleber;
  • Uniroyal;
  • Riken;
  • Kormoran;
  • Tigar;
  • Worrior.

Kitas gigantas – japonų „Bridgestone“ – po savo sparnu priglaudė taip pat nemažai žinomų ženklų:

  • Firestone;
  • Dayatona;
  • Europa;
  • Bandag;
  • CFNA;
  • Tyre Plus.

Keliaujame toliau. Didįjį trejetą užbaigia JAV milžinas „Goodyear-Dunlop“, tai po dviejų kompanijų susijungimo iškilęs padangų gamybos galiūnas valdantis šiuos prekės ženklus:

  • Fulda;
  • Falken
  • Kelly;
  • Sava;
  • Debica.

Kodėl ši informacija tokia svarbi? Prisiminkite, kai rinksitės padangas. Nes kainos tarp dukterinių ir motininės kompanijos padangų gali skirtis netgi kartais. O kai nebūsite tikri, ar verta pirkti šiek tiek pigesnes, prisiminkite „Škoda“, „Seat“ ir „Volkswagen“ pavyzdį.

Žinau, kad galima oponuoti „kokybės“ korta. Tačiau tam yra padangų saugumo ir kokybės vertinimo organizacijos, kurios aiškiai aprašo kiekvieną produktą. Jeigu jos jau leidžiamos į rinką, vadinasi, yra visiškai saugios keliuose.

Gal kinai pagamino?

Kitas teiginys, kuriam pasistengsiu užbėgti už akių: tai čia kinai pagamino. Taip, kai kuriuos iš dukterinių ženklų gamina kinai. Bet kinai taip pat gamina „Sony“, „Panasonic“, „Apple“. Ir kai kurių prekių ženklų oro pagalves ar kitus automobilio komponentus, nes jų gamybos kaštai tiesiog konkurencingesni. Nenurašykime kinų, jų pramonė stipri, o gaminti kokybiškai jie jau seniai išmoko. Apsidairykite po savo namus, didžioji dalis jūsų turimų daiktų bus „Made in China“.

Taip, kartais labai smagu turėti vieno ar kito premium prekės ženklo gaminį. Bet ar visada verta? Ar dažnai girdite kokybe besiskundžiančius „Škoda“ savininkus? O gal dažniau besidžiaugiančius, kad kaina puikiai atitiko kokybę, ir atvirkščiai?

Daugiau panašių pasvarstymų rasite „Deal on Wheels“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius