-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Elonas Muskas trečiadienį pateikė naujų žinių apie „Model Y“ visureigį

Elonas Muskas, „Tesla“ kompanijos vadovas, trečiadienį rinkai pateikė staigmeną apie kitą markės automobilį – „Model Y“.
„Tesla Model Y“
„Tesla Model Y“

Apie šį krosoverį žinoma palyginti nedaug. Jis galbūt neturės veidrodėlių, turės įprastas duris, kurios, tikimasi, nekels tiek daug problemų kaip garsiosios „falcon-wing“, matomos „Model X“. Naujasis modelis bent jau kurį laiką bus pigiausias kompanijos siūlomas visureigis ir neabejotinai bus labai populiarus – pasiruoškite žinioms apie žmonių eiles priešais „Tesla“ salonus, vos tik prasidės išankstinių užsakymų priėmimas.

Kita žinia – „Model Y“ nenaudos jokio kito markės automobilio platformos, nes Muskas mano, kad tai labai riboja automobilio dizainą. Bent jau taip buvo teigiama iš pradžių.

Aš manau, kad mes padarėme klaidą kurdami „Model X“ ant „Model S“ platformos

„Aš manau, kad mes padarėme klaidą kurdami „Model X“ ant „Model S“ platformos“, – tuomet sakė Elonas Muskas. Pasak jo, unikali platforma suteiktų „Model Y“ unikalių bruožų.

Muskas gyrėsi, kad „Model Y“ bus nuo pat pradžių kuriamas kaip visureigis, nenaudojant paaukštintos sedano platformos. Kompanijos vadovo nuomone, tai yra vienintelis būdas geram visureigiui sukurti. Visgi, tai ką tik pasikeitė.

Trečiadienį Muskas kasdieniškai pareiškė, kad „Model Y“ visgi bus kuriamas ant „Model 3“ platformos. Kas pasikeitė per laiką nuo gegužės iki praeito trečiadienio?

Muskas turėjo laiko padiskutuoti su savo kompanijos inžinieriais, kurie greičiausiai tiesiai šviesiai pareiškė, kad „Tesla“ vadovas su savo planais tiesiog nori nušokti nuo uolos. Naujos platformos kūrimas, kai tokio dydžio automobilis jau yra gaminamas, būtų buvęs itin brangus ir sudėtingas. Pakeitus sprendimą „Model Y“ rinkoje turėtų pasirodyti anksčiau, o pati gamyba turėtų būti paprastesnė.

„Noriu padėkoti savo komandai, kad sustabdė mano kvailumą“, – džiaugėsi Muskas. Daugelis gamintojų vieną platformą naudoja visai eilei modelių. Tai – įprasta praktika, leidžianti sumažinti gamybos kaštus ir padidinti pelną. Tai taip pat taupo laiko – naujus modelius į rinką galima pristatyti kur kas greičiau.

Aišku, visureigiai, gaminami ant sedanų ar hečbekų platformų, niekada nėra tokie geri kaip tie, kurie turi unikalią konstrukciją, bet ne visiems šiuolaikiniams visureigiams tai aktualu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius