Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kas tapo dvikovos nugalėtoju: BMW 330i ar „Mercedes C 300“?

Jei šie du automobiliai susitiktų dvikovoje, tikriausiai, abu būtų paskelbti nugalėtojais. „Trečiukas“ prieš C klasės atstovą, mylimas modelis prieš bestselerį, BMW prieš „Mercedes“.
bmw mers
BMW 330i prieš „Mercedes C 300“

Bandymas atsakyti į klausimą, kuris iš šių sedanų yra geresnis, tarp šių markių gerbėjų įžiebia tikrą religinį karą. Jums gali patikti tiek BMW sportiškumas, tiek ir solidžiai šviečianti „Mercedes“ žvaigždė – jokio skirtumo, kurį pasirinksite, bet kažką geresnio nei šie du automobiliai tarp šios klasės atstovų vargu ar rasite.

Kadangi mes nesame religingi, viską norime išsiaiškinti remdamiesi faktais. Žinoma, negalime neužsiminti ir apie išvaizdą. Naujasis „trečiukas“ dabar yra dar aštresnių formų, priekyje po radiatoriaus grotelėmis sumontuotas išraiškingas ortakis, gale šviečia siauri stilingi žibintai, efektingai atrodo ir kiti aerodinaminiai elementai. Bet kur kas svarbiau yra tai, kad naujas 3 serijos BMW turi pačias pažangiausias pagalbines technologijas ir dar labiau patobulintą pakabą, taip pat yra erdvesnis.

Bet ar tai 330i modeliui su 258 AG varikliu užtikrins pergalę šiame teste, leis išsiaiškinti tos pačios klasės varžovas iš Štutgarto. „Mercedes C 300“ taip pat turi 258 AG pasiekiantį keturių cilindrų turbobenzininį motorą, kuris, kaip ir BMW automobilyje, sumontuotas išilgai ir suka galinius ratus. Visos BMW 330i versijos komplektuojamos su automatine aštuonių pakopų pavarų dėže.

Važiuoklė ir pakaba

Aštuonios pavaros, efektyvus ir tikslus jų perjungimas ir elektronika valdoma pavarų perjungimo svirtis – ar gali būti geriau? „Mercedes“ savo C klasės modelį siūlo su devynių pakopų automatine pavarų dėžę – laimė, švabai neprašo gerokai daugiau už papildomą pavarą, tad automobiliai kainuoja panašiai.

Mūsų bandomas automobilis siūlomas su M apdailos paketu, dideliais ratais, spalvotomis stabdžių apkabomis, sportiniu diferencialu ir standesne pakaba – tokios komplektacijos 330i sedanas su „M Sport“ paketu kainuoja 58 932 eurus*, Mercedes C 300 – 57 519 eurų* (*kaina kintanti, duomenys surinkti 2019 metais). Bet važinėti su BMW bus taupiau – 330i 100 kilometrų kelio sudegina 0,2 l mažiau benzino nei C 300.

Vėjo keliamas triukšmas jau priartėjus prie 190 km/val. žymos priverčia vairuotoją atleisti greičio pedalą.

O dar 3 serijos BMW yra greitesnis, nors abu testo dalyviai ir sveria beveik tiek pat (apie 1,6 tonos) – tiesiog BMW po starto greičiau įsibėgėja. Ir neįkaitusiais stabdžiais jis stabdo geriau už savo varžovą. Greitkelyje abiejų sedanų spidometrai pasiekia 260 km/val. žymą – iš tikrųjų tai yra 250 km/val., bet važiuoti tokiu greičiu su „Mercedes“ ne taip smagu. Jei tiksliau, vėjo keliamas triukšmas jau priartėjus prie 190 km/val. žymos priverčia vairuotoją atleisti greičio pedalą.

Auto Bild nuotr./BMW 330i prieš „Mercedes C 300“
Auto Bild nuotr./BMW 330i prieš „Mercedes C 300“

Išskyrus tai, „Mercedes“ važiuoja labai užtikrintai. Stabilus tiesiojoje, tiksliai valdomas, turi gerai subalansuotą pakabą ir puikiai suderintą stabilizacijos sistemą – „Mercedes“ yra saugus ir smagus važiuoti tolimus atstumus.

Abiejų modelių techninių parametrų palyginimą rasite „Auto Bild“ lentelėse.

Palyginti su juo, BMW yra „sukaltas“ kur kas kiečiau, ypač mūsų bandytas modelis su 19 colių ratais ir sportine pakaba, kuri nelygumus į saloną perduoda lyg žemės drebėjimą. Važiuojant nelygiu asfaltu dreba visas kėbulas, vibruoja net sėdynių atlošai. Netikėtai nervingai 330i reaguoja ir skriejant dideliu greičiu.

Be to, dešinė vairuotojo koja nepatogiai remiasi į platų centrinį tunelį, o itin stipriu šoniniu prilaikymu išsiskiriančios sėdynės labiau tinka tik smulkiems vairuotojams.

Apibendrindami amortizatorių nustatymo ypatumus, pasakysime taip: mūsų bandytame BMW jie yra per standūs. Nors „trečiukas“ niekada nevažiuoja siūbuodamas, bet esant mažesniam kaip 60 km/val. greičiui automobilis per daug purto. Žinoma, tokią kainą tenka sumokėti už „M Sport“ paketą su standesniais pakabos nustatymais.

Varikliai

Bet variklis ir transmisija yra aukščiausios klasės! Dvilitris motoras su malonumu didina apsukas, veikia tolygiai ir sukuria didelę galią turbinai tik minimaliai uždelsiant. Automatinis pavarų perjungimas veikia itin greitai ir nors galima pastebėti, kada pavaros perjungiamos, vis dėlto viskas vyksta labai sklandžiai ir be klaidų.

Dvilitris „Mercedes“ variklis esant mažoms apsukoms nėra toks jautrus, o ir jas didindamas jis tai daro ne taip smagiai kaip 330i. Bet kad ir kaip būtų, jis nėra lėtas – kaip ne kaip 370 Nm sukimo momento daugiau nei pakanka daugumai situacijų įveikti, o važiuojant „Comfort“ režimu automobilis švelniai pajuda antra pavara.

Jei trumpai, tai „Mercedes“ taip pat važiuoja sklandžiai ir be klaidų. Bet jo didžiausias trūkumas yra mažiau vietos ant galinių sėdynių nei siūloma BMW. Ir, galiausiai, tokia yra evoliucijos teorija, nieko bendro neturinti su religija: erdvesnis salonas, mažesnės sąnaudos ir itin daug pagalbinių sistemų suteikia „trečiukui“ akivaizdų pranašumą ir lemia pergalę šiame teste.

Palyginamąsias modelių lenteles, kurias sudarė „Auto Bild“, rasite čia.

Išvada

Daug važinėjantys ir vertinantys subtilumą renkasi C klasės automobilį – „Mercedes“ darbuojasi nepailsdamas ir niekada nenuvilia. Bet jei jums svarbiau naujausios technologijos, daug vietos ant galinių sėdynių, be to, teikiate privalumą standžiai suderintai pakabai – eikite į BMW saloną ir pirkite „trečiuką“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius