Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nemuno žiede“ pristatytas dinamiškasis „Audi RS 3“: paspaudus mygtuką, gali trumpam pavirsti BMW

„Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje Kačerginėje specialiame pristatyme antradienį buvo pademonstruotos naujos kartos sportinio „Audi RS 3“ automobilio galimybės. Žurnalistai galėjo šį „aštrų“ automobilį palyginti su išskirtine dinamika, galia ir greičiu pasižyminčiais modeliais – „RS 4“ ir „RS 6“ – bei visiškai elektriniu „e-tron GT“.
Audi RS3 pristatymas Kačerginėje, Nemuno žiede
Audi RS3 pristatymas Kačerginėje, Nemuno žiede / Audi nuotr.

Automobiliai ne tik skriejo lenktynių trasa, bet ir demonstravo galimybes slalome, greičio ruožuose, taip pat surengtas įspūdingas „RS 3“ šonaslydžio pasirodymas – prie vairo sėdo 10 kartų Lietuvos ralio čempionas Vytautas Švedas.

RS 3 iš tiesų turi daugybę sportinio važiavimo režimų nustatymų. Tačiau, pasirinkus vieną iš jų (RS Torque rear), didžiausią sukimo momentą perjungiantį į galinius ratus, keturių žiedų valdovė leidžia šiek tiek slystelėti ir galui. Pasak Vytauto Švedo, tokios nustatymų galimybės leidžia Audi RS3 vienu mygtuko paspaudimu paversti galine ašimi varomu BMW.

VIDEO: Audi RS3 magija Kačerginėje su Juta Racing: geltona, žalia, raudona

Išbandyti „Audi“ ketveriukės dinamiką ir valdymą lenktynių trasoje padėjo patyrusių instruktorių komanda, kuri juos konsultavo ir dalinosi patarimais jau važiavimo metu. Be Vytauto Švedo, tai – pasaulinėse trasose savo pasiekimais garsėjanti Gelžinių šeima iš „Juta Racing“ – Audrius ir Jonas.

Apie RS3

Išskirtinio dėmesio sulaukęs pernai atnaujintas „Audi RS 3“ modelis pasižymi geriausiais dinaminiais parametrais savo klasėje. Sukimo momento skirstymo sistema ir tik „RS“ versijai pritaikyti važiavimo režimai užtikrina nepaprastas važiavimo savybes. Galią sukuria klasika tapęs penkių cilindrų 294 kW (400 AG) motoras, o 500 Nm sukimo momentas užtikrina dar greitesnį atsaką į akceleratoriaus paspaudimą. Nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja vos per 3,8 s ir gali išvystyti net 290 km/val. maksimalų greitį.

„RS 3“ taip pat išsiskiria atletiškų formų kėbulu, „RS“ sportine išmetimo sistema ir kaip sportiniuose automobiliuose atrodančiais skydelio rodmenimis.

Abejingų nepaliko ir nenaujas, bet įpūdingas „Audi RS 4“, apjungiantis įspūdingą galią ir itin praktiškas kasdienes savybes. Po jo kapotu – 2,9 l TFSI 331 kW (450 AG) ir 600 Nm motoras, leidžiantis iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,1 sekundės. Juo Audrius Gelžinis mokė taisyklingai įveikti Kačerginės posūkius - Ažuolo, Šakių bei peršokti vadinamąją Makuškę.

Lenktynių trasoje taip pat gaudė galingo, tačiau manevringo universalo „RS 6“ 4.0 TFSI variklis, pasiekiantis 441 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą. Jis itin įspūdingai pasirodė traukos lenktynėse, naudojant Launch control sistemą.

Elektromobiliams renginyje atstovavo „Audi e-tron GT“ – keturių durelių sportiškas kelioninis elektromobilis, kurio variklių galia siekia 440 kW (598 AG), o jo kėbulas yra itin aerodinaminis – pasipriešinimo koeficientas tesiekia 0,24.

„Audi R8“, lenktyniaujanti Creventic 24h serijoje

Kačerginėje buvo galima apžiūrėti ir įspūdingą „Juta Racing“ lenktynių „Audi R8 GT3 LMS“ automobilį. Du tokie komandos automobiliai startuos šių metų Palangos 1006 km lenktynėse.

O Jono, Andriaus Gelžinių bei Juliaus Adomavičiaus pilotuojama tokia Audi GT3 lenktyniauja 24h series lenktynėse garsiausiose pasaulio trasose. Šioje Creventic serijoje „Juta Racing“ kol kas užima trečią vietą.

Kitą savaitę laukia lenktynės Vokietijoje, Hockenheimo trasoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius