-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Patobulinti „Volvo Trucks“ sunkvežimių varikliai naudos dar mažiau degalų

Atnaujinti „Euro 6“ emisijos standartą atitinkantys 11 ir 13 litrų „Volvo Trucks“ varikliai išsiskiria dar mažesnėmis degalų sąnaudomis bei didesniu universalumu, rašoma pranešime.
„Volvo Trucks“
„Volvo Trucks“ / „Volvo Trucks“ nuotr.

„Visos transporto bendrovės stengiasi kuo labiau sumažinti degalų sąnaudas. Tai ypač svarbu krovinius tolimaisiais reisais gabenančioms įmonėms. Kita vertus, niekas nenori prarasti variklių dinamikos bei našumo. Naujausi mūsų patikimiems jėgos agregatams atlikti patobulinimai leido pasiekti unikalų mažesnių degalų sąnaudų ir dar patogesnės eksploatacijos derinį“, – sako „Volvo Trucks Lietuva“ generalinis direktorius Nicholas Kjaer.

Gerins savo pačių pasiektą rekordą

Atnaujinti ir jau ilgą laiką itin nedidelėmis degalų sąnaudomis garsėjantys „Volvo FH“ sunkvežimiai su „I-Save“ sistema, varikliu bei transmisija. 2020-aisiais, atliekant degalų sąnaudų bandymus į šiaurę nuo Miuncheno (Vokietija) esančioje „Green Truck Award“ bandymų maršrutu bendrojo naudojimo keliais, šis modelis pasiekė geriausią visų laikų rezultatą – 22,7 l/100 km vidutines degalų sąnaudas važiuojant vidutiniu 80,35 km/val. greičiu. Šiemet Prancūzijoje nepriklausomų žurnalistų atlikti papildomi testai taip pat patvirtino išskirtinai mažas „Volvo“ sunkvežimių degalų sąnaudas. Dabar šis rekordas gali būti pagerintas dar kartą.

„Jau dabar vežėjai pateikė pakankamai svarių įrodymų, patvirtinančių itin nedideles „Volvo FH“ sunkvežimių su „I-Save“ technologija degalų sąnaudas. Taigi išties sunkiai tvardome jaudulį galvodami apie tai, kokių pokyčių atneš patobulintos jėgainės. Su jomis „I-Save“ sistemas turintys FH modelio sunkvežimiai taps dar ekonomiškesni, o tai transporto įmonėms leis pelningiau vykdyti veiklą. Jau netrukus vežėjai galės pateikti užsakymus šiems sunkvežimiams su atnaujintais jėgos agregatais“, – aiškina Nicholas Kjaer.

Daug lemia net menkiausi pakeitimai

2001 m. „I-Shift“ pavarų dėžės technologiją pristačiusi „Volvo Trucks“ bendrovė tvirtai tikėjo, jog tokia automatizuota mechaninė transmisija užtikrina itin veiksmingą automatinį pavarų perjungimą. Nuo tada visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei vienas milijonas sunkvežimių su „I-Shift“. Žymūs patobulinimai, pasiekti pakeitus „I-Shift“ pavarų dėžės sąveiką su varikliu, užtikrina dar aukštesnio lygio našumą ir vairavimo patogumą. Pažangi atnaujinta „I-Shift“ programinė įranga leidžia ne tik greičiau perjungti pavaras, bet ir tolygiau vairuoti.

Variklių našumas išaugo sumažinus vidinę trintį ir patobulinus degimo procesą. Variklio sukimo momentą meistriškai valdo atnaujinta išmani „I-See“ sistema. Ji variklio darbą optimizuoja pagal maršruto topografiją ir bendrą sąstato svorį.

„Mūsų inžinieriams pavyko patobulinti jau ir taip pažangius jėgos agregatus. Nors dar ankstoka dalintis tiksliais skaičiais, galime pasakyti, kad preliminarūs bandymų rezultatai realiomis sąlygomis yra išties daug žadantys“, – sako Nicholas Kjaer.

„Volvo Trucks“ siekia nebenaudoti iškastinio kuro

„Volvo Trucks“ išsikėlė tikslą, kad elektra varomi sunkvežimiai iki 2030 m. sudarys pusę pardavimų kiekio, o dar po dešimties metų, 2040-aisiais, nebeliks „Volvo“ sunkvežimių su iškastinį kurą naudojančiomis jėgainėmis. Iki to laiko vidaus degimo variklis išliks svarbus, o naujausi patobulinimai yra vienas iš sprendimų, padėsiančių mažinti anglies dvideginio emisiją.

„Esame įsipareigoję Paryžiaus susitarimo tikslams dėl klimato kaitos, todėl imamės ryžtingų veiksmų siekdami ženkliai mažinti krovininio kelių transporto skleidžiamą CO2 emisiją“, – apibendrina Nicholas Kjaer.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius