Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pretendentas tapti „Lietuvos metų automobiliu 2021“: „Škoda Octavia“

Spalio 27 d. startavo Lietuvos žurnalistų autoklubo rengiamas konkursas „Lietuvos metų automobilis 2021“. Nugalėtoją komisija paskelbs lapkričio 27 d. Taip pat – ir skirtingų nominacijų nugalėtojus. Susipažinkite su „Škoda Octavia“, pagaminta ant tos pačios platformos, kaip ir „Volkswagen Golf“ bei „Seat Leon“.
Škoda Octavia (2020 m.)
Škoda Octavia (2020 m.) / Škoda nuotr.

Vairuojant kiekvieną naują „Škoda Octavia“ modelį kyla tas pats klausimas: ir kaip jie sugeba savo dydžiu pataikyti tarp „Volkswagen“ modelių išmatavimų, kaip sugeba sąlygiškai tame pačiame automobilyje surasti vis daugiau keleiviui naudingos erdvės? Tarkime, vien „Octavia“ bagažinės erdvė padidėjo 10 l iki 600 l.

Tad pirmas įspūdis akivaizdus: „Octavia“ yra sumažintas „Superb“ variantas. Tačiau, kieme pastatęs ją šalia penkerių metų „Audi A6“ sedano, nustebau – beveik vienodo dydžio.

Kažkuo panašus ir dizainas. „Škoda“ (sedanas) savo linijomis labai primena kupė stogo „bangą“, tad pirma mintis – agresyvesnis, dailesnis modelis, išlaikęs ankstenių modelių DNR.

Škoda Octavia

Variklis Dyzelinis, 1968 cm3
Maksimali galia kW/AG 110 /150
Maksimalus sukimo momentas Nm/aps. 360 / 1600-2750
Pavarų dėžė 7 laipsnių DSG
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. /sek. 8,7
Maksimalus greitis km/val. 227
Varantieji ratai Priekiniai
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km 4,4 / 3,3 / 3,7
Bazinio modelio kaina Eur 17 376
Pristatomo automobilio kaina Eur 29 100

Vairavimas jau seniai yra ne tik fizinis ar techninis veiksmas, bet pirmiausia – emocija. Nors „Octavia“ išliko visi „Simply Clever“ sprendimai su gremžtukais (ant degalų bako) ir šepečiais ar skėčiais (vairuotojo durelėse), labiausiai stebino ir džiugino kiti dalykai: skaitmeninis skydelis, atkeliavęs iš „Volkswagen“, rodmenų projekcija ant priekinio stiklo, labai minimalistinė pavarų perjungimo svirtis („Octavia“ DSG versijoje pirmą kartą naudojama elektroninės svirties sistema). Ir apdailos, medžiagos, kurios sufleruoja, kad „Octavia“ jau seniai nebėra vadybininko mašina – tiktų ir praktiškam verslininkui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius