Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Skausmingas smūgis „Porsche Taycan“: bandyme pasirodė neįtikėtinai prastai

Jungtinių Amerikos Valstijų energetikos departamentas (ED) atlieka įvairių automobilių bandymus, kad išsiaiškintų realų jų nuvažiuojamą atstumą ir degalų sąnaudas. Ant stendo stoja įvairūs automobiliai – nuo mažų miesto mašinų iki tokių elektromobilių kaip „Porsche Taycan“. Tik pastarajam šis testas nepasisekė.
„Porsche Taycan 4S“
„Porsche Taycan 4S“ / Gamintojo nuotr.

Reikia iš pat pradžių paminėti kelis dalykus. Visų pirma, ED stengiasi, kad testai būtų standartizuoti. Tai yra, visi automobiliai yra tikrinami vienodomis, kontroliuojamomis sąlygomis. Taip iš lygties pašalinamas žmogiškasis veiksnys ir automobilius galima palyginti. Taip pat būtina paminėti, kad ant stendo automobiliai stoja ne po vieną kartą.

„Porsche Taycan Turbo“ bandymą pradėjo su didele aukštų lūkesčių našta. Mat kadaise dar kai apie „Taycan“ kalbėjome kaip apie „Mission-E“ prototipą, buvo žadama, kad vienu įkrovimu jis nuvažiuos apie 500 km – maždaug tiek, kiek ir galima tikėtis iš tokios klasės automobilio. Tačiau bandymas atskleidė visiškai kitokius skaičius – vos daugiau nei 323 km.

Pagal europietišką WLTP standartą nurodomas 450 km atstumas, tačiau tikri bandymai to neparodė. „Porsche Taycan Turbo“ vienu įkrovimu nuvažiuoja žymiai mažiau nei konkurentai – 323 km. Tai yra labai mažai! Palyginimui, „Tesla Model S Performance“ tame pačiame bandyme surinko 560 km, „Model 3“ – nuo 354 km, o „Hyundai Kona“ – 415 km.

Teisybės dėlei, reikėtų pasakyti, kad nei „Model 3“, nei „Hyundai Kona“ nėra „Porsche Taycan“ konkurentai. „Porsche“ sukūrė prabangų (ir brangų) elektromobilį, kuris savo surinkimo ir medžiagų kokybe lenkia viską, ką dabar gali pasiūlyti dauguma kitų elektromobilių gamintojų. Problema ne ta, kad „Taycan Turbo“ nuvažiuoja per mažai, o ta, kad jis nuvažiuoja žymiai mažiau nei tikisi pirkėjai.

„Porsche“ pasirūpino ir nepriklausomais bandymais – AMCI bandyme „Taycan Turbo“ vienu įkrovimu įveikė 443 km. Tačiau oficiali informacija bus kitokia – juk Jungtinių Valstijų energetikos departamentas šiuos bandymus atlieka ne šiaip sau. Oficialiuose „Taycan Turbo“ pardavimo dokumentuose bus nurodytas būtent tas 201 mylios atstumas tarp įkrovimų ir tai yra skausmingas smūgis „Porsche“.

Kita vertus, jei „Porsche“ išsiaiškins, kas nutiko ir kodėl skirtingi bandymai baigiasi skirtingomis išvadomis, šį skaičių bus galima pakeisti. „Taycan Turbo“ daugeliui pirkėjų bus pirmasis elektromobilis, todėl jie džiaugtųsi ir tuo 323 km atstumu – daugelis žmonių per dieną tiek nenuvažiuoja. Tačiau tie, kurie lygins skirtingus modelius, bus priversti žiūrėti ir į šiuos skaičius, o „Porsche“ turės atsargiau planuoti reklamą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius