Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vokiški ar japoniški – kurie automobiliai parduodami greičiau?

Norintys parduoti turimą transporto priemonę, gali tikėtis tai padaryti vidutiniškai per poros savaičių laikotarpį – lietuviai vairuotojai kas keleri metai žvalgosi tinkamų pasiūlymų, nes nėra linkę daugybę metų važinėtis tuo pačiu automobiliu. Automobilius keisti skatina ne tik pakitę poreikiai, bet ir emocijos.
Automobilių turgus
Automobilių turgus / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Prancūziški ir vokiški automobiliai nuperkami greičiausiai

Remiantis portale Autogidas.lt įdėtų skelbimų statistika, 2 savaites ir kelias dienas – tiek vidutiniškai laiko užtrunka parduoti automobilį. Nors, priklausomai nuo markės ar modelio, gali pasitaikyti laiko svyravimų ir į vieną, ir į kitą pusę.

Greičiausiai nuperkami prancūziški ir vokiški automobiliai – vidutinė jų pardavimo trukmė yra 16–17 dienų, nedaug atsilieka ir itališki automobiliai (vidutiniškai 19 dienų). Trijų savaičių vidutinį pardavimo laiką pasiekia ar viršija japoniški, švediški, britiški automobiliai – juos parduoti vairuotojams pavyksta vidutiniškai per 3–4 savaites. Bene ilgiausiai pirkėjų tenka ieškoti korėjietiškiems ar amerikietiškiems automobiliams, atskleidė portalo Autogidas.lt duomenys.

Iš vokiškų automobilių greičiausiai nuperkami „Volkswagen“, BMW ir „Audi“, nedaug skiriasi ir „Opel“ vidutinė pardavimo trukmė. Ilgiausiai trunka surasti pirkėją vokiškiesiems „Mercedez-Benz“ markės automobiliams.

Iš japoniškų automobilių markių pardavėjai greičiausiai parduoda „Mazda“, „Honda“, o kai kuriuos pardavinėti tenka dvigubai ar trigubai ilgiau, pavyzdžiui, „Subaru“, „Suzuki“.

Vertinant apskritai pagal markes, trumpiausia yra „Renault“, „Mazda“, „Honda“, „Rover“, ilgiausia – „Chevrolet“, „Lexus“, „Land Rover“, „Jeep“ markės automobilių pardavimo trukmė. „Renault“, „Honda“, „Mazda“ markių automobiliai yra pigesni nei panašių metų vokiški automobiliai, todėl lengviau įperkami, jie galimai rinkoje yra ir šiek tiek nuvertinti. Tačiau jei vairuotojas nori brangiau parduoti minėtų markių automobilius ir turi laiko pardavinėti ilgiau, gali tikėtis gauti ir didesnę sumą pinigų. 

Dauguma automobilį keičia kas 2–3 metus

Autogidas.lt tyrimo rezultatai parodė, kad dauguma vairuotojų nėra linkę savo automobilių naudoti dešimtį metų ar daugiau – didžioji dalis kitos transporto priemonės žvalgosi kas keleri metai. Apie 41 proc. tyrime dalyvavusiųjų keičia automobilį kas dvejus ar trejus metus, 26 proc. – rečiau nei kas penkerius. Beveik ketvirtadalis (23 proc.) respondentų įsigyja kitą automobilį kas penkerius metus, šiek tiek daugiau nei dešimtadalis (13 proc.) sako, kad vis kitą automobilį įsigyja kasmet.

Pasikeitę poreikiai – paskata ieškoti kitokio automobilio

Vairuotojai žvalgosi kito automobilio ne tiesiog norėdami senojo atsikratyti, bet tuomet, kai pasikeičia poreikiai, pavyzdžiui, prireikia didesnio, galingesnio ar kitokio automobilio (40 proc.). Beveik trečdalis vairuotojų ieško kitos transporto priemonės, jei senasis automobilis ima gesti (apie 17 proc. dar išlaukia, kol senasis išvis sugenda ir nebevažiuoja – tik tuomet jį pakeičia kitu). Gana didelė dalis vairuotojų vis dėlto pasiduoda emocijoms – keičia automobilį tuomet, kai turimas atsibosta (apie 30 proc. respondentų).

Automobilių pasiūlymų žvalgomasi internete

Norėdami surasti naują automobilį, netgi 96 proc. vairuotojų naudojasi internetu kaip pagrindiniu įrankiu – būtent internete publikuojamuose skelbimuose ieško tinkamos įsigyti transporto priemonės. Dar apie trečdalis vairuotojų naudojasi ne tik internetu, bet ir ieško per pažįstamus (35 proc.) arba vyksta į automobilių turgų (32 proc.) ir iškart apžiūri galimus siūlomus variantus. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius