Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ženevoje „Ford“ parodė išskirtine važiuoklės technologija aprūpintą „Focus RS“

Galingiausius ir sportiškiausius „Ford“ modelius suvienijęs „Ford Performance“ padalinys Ženevoje oficialiai pristatė ilgai lauktą ir gandais apipintą galingiausią „Ford Focus“ versiją – RS.
„Ford Focus RS“
„Ford Focus RS“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

RS gavo visiškai naują „Ford“ visų varančiųjų ratų sistemą. Galią visiems ratams išmaniai paskirsto elektronika. „Focus RS“ naudojamas „EcoBoost“ šeimos 2,3 litro darbinio tūrio turbininis, keturių cilindrų variklis, kuris jau montuojamas ir į „Ford Mustang“.  Jo galia – 315 arklio jėgų.

„Focus RS“ turi visus įprastam gyvenimui reikalingus atributus – 5 duris, balsu valdomą komunikacijos sistemą „Ford SYNC“, 8 colių skersmens liečiamąjį ekraną, navigaciją, automatinę kondicionavimo sistemą ir „Sony“ garso sistemą su 10 garsiakalbių. 

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Ford Focus RS“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Ford Focus RS“

Tačiau įdomiausia naujojo RS dalis šįkart yra važiuoklė, kurios derinimu užsiėmė ir slydimo akrobatas, ralio bei ralio kroso žvaigždė Kenas Blockas. 

Visiškai nauja „Ford Performance All-Wheel Drive“ keturių varomų ratų sistema suderinta su jau išbandyta traukos paskirstymo technologija „Dynamic Torque Vectoring“ ir šis derinys, anot „Ford Performance“ specialistų, yra tikra palaima tiek kelyje, tiek lenktynių trasoje.  

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Ford Focus RS“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Ford Focus RS“

Tam, kad traukos paskirstymo sistema veiktų visiems keturiems ratams, „Ford“ inžinieriai įtaisė elektronikos valdomus sankabų blokus abiems galiniams ratams.

Tokiu būdu, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir posūkio kampo, trauka gali būti paskirstoma tiek priekinei ir galinei ašiai, tiek kiekvienam ratui atskirai.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Ford Focus RS“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Ford Focus RS“

Sistema veikia taip, kad galiniai ratai, esant poreikiui, gali gauti 70 proc. traukos jėgos, ją paskirstant abiems ratams proporcingai.

Toks veikimas itin svarbus staigiuose posūkiuose, kai posūkio viduje ir išorėje esantys ratai sukasi skirtingais greičiais – sistema, išmaniai paskirstydama trauką, šią problemą išsprendžia ir automobilis tiesiog „įsukamas“ į posūkį.

Tai jau trečios kartos „Focus RS“ ir trisdešimtas „Ford“ automobilis, dėvintis RS ženklelį. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius