Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ženevos premjera – trys mažyliai „Peugeot 208“ su liūto iltimis

Ženevos automobilių parodoje „Peugeot“ pristatė ne tik kvapą gniaužiančius koncepcinius automobilius, bet ir daugelio lauktą vikrų mažylį – naująjį „Peugeot 208“. Tiksliau, tris 208-uosius su skirtingomis jėgainėmis, taigi ir skirtingais charakteriais.
Naujasis „Peugeot 208“ Ženevos automobilių parodoje
Naujasis „Peugeot 208“ Ženevos automobilių parodoje / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Jau iš pirmo žvilgsnio mažylio „Peugeot 208“ kodas aiškus. Jis perėmė savo didesnių brolių (3008, 508) DNR. Aštrios liūto iltys (turiu omeny dienos žibintus), kėbulo linkiai – tai naujausių modelių dizaino kalba. Viduje rasite panašias technologijas ir mygtukus, kurie naudojami didesniuose modeliuose. Perimtas ir sportiškas vairas, ir mygtukų „pianinas“.

„Peugeot“ gerbėjai gali rinktis iš trijų variantų – modelius su elektriniu, benzininiu ar dyzeliniu varikliu. Be to, naujasis „Peugeot 208“, kuris Lietuvą pasieks jau šį rudenį, savo komplektacija prilygsta didesniems savo broliams – turi daugybę pagalbos vairuotojui sistemų ir naujosios kartos „i-Cockpit“ vairuotojo prietaisų panelę su 3D ekranu.

Peugeot nuotr./Naujasis „Peugeot 208“
Peugeot nuotr./Naujasis „Peugeot 208“

„Peugeot“ elektrinių automobilių prekės ženklo vadovė Anne-Lise Richard 15min paaiškino, kad šis Prancūzijos automobilių gamintojas nori suteikti pirkėjams galimybę rinktis norimus modelius su įvairiomis jėgainėmis: elektrinėmis, benzininėmis, dyzelinėmis. Ir, kol bus skirtingų jėgainių paklausa, tol jos visos ir bus gaminamos. Ši taisyklė pritaikyta ir naujajam „Peugeot 208“. Pirma renkiesi norimą modelį, o jau po to prisiderini variklio tipą.

VIDEO: Interviu su Anne-Lise Richard : „Peugeot“ gamintojai pasuko modernios elektrifikacijos keliu

„Peugeot 208“ bus populiarus Lietuvoje

Turbūt daugelis vairuotojų dar prisimena ne tik sportiškuosius 205 GTI, bet ir bestseleriu tapusius 206-uosius (1998 m.). Juos Lietuvos vairuotojai pamėgo dėl unikalaus dizaino, kompaktiškumo ir, ne paslaptis, taupių dyzelinių variklių.

„Peugeot Baltic“ vykdantysis direktorius Andrus Kuus taip pat prisimena, kad kompaktiški automobiliai „Peugeot“ visada buvo vieni populiariausių Lietuvoje.

„Tai, kad naujasis „Peugeot 208“ gaminamas ir su elektriniu varikliu, be abejonės prisidės prie elektrinių transporto priemonių plėtros. Tačiau perėjimas prie naujojo energijos šaltinio automobilių pramonėje neįvyksta per keletą dienų, – sakė A.Kuus. – Be to, labai svarbu, kad tiek benzininiai, tiek dyzeliniai varikliai sparčiai tobulėja, tampa ekonomiškesni ir labiau tausojantys aplinką“.

Geresnė aerodinamika ir mažesnis svoris

Naujasis „Peugeot 208“ sukonstruotas ant naujosios „PSA Group“ SMR platformos. Todėl naujasis „Peugeot 208“ yra 30 kg lengvesnis už savo pirmtaką. Dėl šios priežasties yra aerodinamiškesnis ir ekologiškesnis – į atmosferą išskiria nedidelį CO2 kiekį.

SMR platforma užtikrina ir geresnę akustiką, mažesnį vibracijos lygį, siūlo pagalbos vairuotojui sistemas, kurios iki šiol buvo taikomos aukštesnio segmento automobiliams.

VIDEO: „Peugeot 208“ – dyzelinis, benzininis arba varomas tik elektra

Naujasis „Peugeot e-208“ su elektriniu varikliu

Elektromobiliuose „Peugeot e-208“ yra įmontuotas 100 kW (136 AG) tylus elektrinis variklis, išvystantis iki 260 Nm sukimo momentą.

208-uoju su elektriniu varikliu galima važiuoti trimis režimais: „eco“ (ridą optimizuojantis), „normal“ (kasdieniam naudojimui skirtas) ir „sport“ (didžiausia galia ir pagreitėjimas iki 100 kilometrų per valandą per 8,1 sekundės).

Labai svarbu, kad vairuotojas gali rinktis ir elektros energijos regeneracijos režimus. Akumuliatorių įkraunančius stabdymo režimus galima keisti naudojant pavarų perjungimo svirtį: „moderate“ (panašus į stabdymą vidaus degimo varikliu), „augmented“ (stabdymo valdymas spaudžiant/atleidžiant greičio pedalą).

VIDEO: „Peugeot 508 Sport Engineered Concept“ – galingas prancūzų hibridinis automobilis

Automobilio baterija

Naujojo „Peugeot e-208“ šildymo sistemos pagrindas – galingas šildymo elementas (5 kW), siurblys su automatiniu temperatūros jutikliu, ir, priklausomai nuo versijos, šildomos sėdynės bei išankstinis pašildymas, programuojamas naudojant programėlę „MyPeugeot®“ išmaniajame telefone.

Akumuliatoriai sumontuoti po grindimis, jų bendra talpa 50 kWh. Pagal WLTP matavimo metodą šitas elektromobilis gali nuvažiuoti iki 340 kilometrų atstumą. Pagal NEDC matavimo metodiką – iki 450 kilometrų. Garantuojama, kad baterijos išlaikys 70 proc. talpos 8 metus arba iki 160 000 kilometrų.

VIDEO: Pasižvalgykite po 89-ąją Ženevos automobilių parodą

Akumuliatorių galima įkrauti iš įprasto buitinio elektros lizdo (įkrovimo trukmė – 16 valandų), iš „Wall Box“ įkroviklio (įkrovimo laikas su trijų fazių 11 kW galingumo prietaisu – 5,25 valandos, o su vienos fazės 7,4 kW galingumo prietaisu – 8 valandos) arba iš viešosios įkrovimo stotelės (akumuliatoriaus įkrovimo trukmė kraunant iki 80 proc., naudojant 100 kilovatų galingumo prietaisą – 30 minučių). Pradėti ir baigti įkrovimą, o taip pat sekti įkrovimo procesą galima naudojant mobiliąją programėlę.

Naujojo „Peugeot 208“ varikliai, pagalbos sistemos

Naujasis modelis siūlomas su benzininiais ir dyzeliniais varikliais, atitinkančiais Euro 6 emisijos standartus.

Pirmą kartą kompaktiškųjų automobilių segmente pristatomi varikliai „PureTech 100“ ir „PureTech130“ su aštuonių pakopų automatinėmis pavarų dėžėmis.

Daug dėmesio naujojo „Peugeot 208“ kūrėjai skyrė daiktų saugojimo vietoms. Be durelėse įrengtų kišenių ir pirštinių dėžutės, priklausomai nuo versijos, yra dar trys talpos daiktams laikyti: erdvi dėžutė tarp priekinių sėdynių, patogi erdvė priešais pavarų svirtį ir sumaniai paslėpta dėžutė centrinėje konsolėje, kurioje galima montuoti belaidį telefono įkroviklį.

Naujajame „Peugeot 208“ gausu pagalbos vairuotojui sistemų. Bene svarbiausia – prisitaikanti traukos kontrolė su automatinio sustabdymo ir paleidimo funkcija. Jei spūstyje stovėję automobiliai pajuda iš vietos, „Peugeot 208“ taip pat automatiškai pradeda judėti, jei sustojimas truko mažiau nei 3 sekundes.

Jei automobilis stovėjo ilgesnį laiką, pakanka greitai paspausti greičio pedalą arba mygtuką.

Be to, naujajame „Peugeot 208“ įrengta aktyvi įspėjamoji sistema, kuri praneša apie išvažiavimą už važiavimo juostos ribos, parkavimosi pagalbos sistema su automatiniu valdymu, pagreitinimu ir stabdymu, automatinė avarinio stabdymo sistema, pastebinti pėsčiuosius ir dviratininkus tiek dieną, tiek naktį, vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas į artimąsias, sistema, atpažįstanti greičio ribojimo ir kitus eismo reguliavimo ženklus (ženklą STOP ir vienpusio eismo ženklą), aktyvi aklųjų zonų kontrolės sistema ir elektrinis stovėjimo stabdis.

Naujajame „Peugeot 208“ jutikliniame ekrane galima matyti vaizdą, perkeltą iš išmaniojo telefono ekrano, galima naudoti belaidį įvairių prietaisų įkroviklį, navigacinę sistemą „TomTom®“, „Trafficutkoos 3D“ ir gauti realiu laiku informaciją apie eismo situaciją keliuose.

Siūlomi penki naujojo „Peugeot 208“ komplektavimo variantai: „Access“, „Active“, „Allure“, „GT Line“ ir GT.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius