Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Africa Eco Race“ penktas etapas: Tomui Jančiui norėjosi stoti ir fotografuoti

Afrikoje vykstantis „Africa Eco Race“ jau įpusėjo. Įveikus 5-ąjį etapą Maroke, sportininkų laukė poilsio diena ant Atlanto vandenyno kranto Dakhla vietovėje. Nuo pirmadienio ralio karavanas pajudės link Mauritanijos, kur lenktynės drieksis dar 6 dienas iki pat Dakaro. Motociklininkui Tomui Jančiui ši diena buvo rami ir labai įspūdinga – kai norėjosi net fotografuoti.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Komandos nuotr.

Šimtai kupranugarių

Tomas dalinasi įspūdžiais: „Šiandien turėjome 420 km specialiojo ruožo, kurisbuvo labai greitas, bet labai sudėtingas navigacijos prasme. Nors iki pirmojo checkpoint‘o dar kankino akmenys, paskui jau pasileidome į tokias pievas, su visokiu – minkštu ir kietu – smėliu. Dar truputį pavažiavome nuo kalnų ir kai jie pasislėpė – viskas, horizonte iš visų pusių buvo matyti tik ta pieva. Buvo labai įspūdinga – taip ir norėjosi sustoti ir pafotografuoti. Pieva žaliavo ir šimtai kupranugarių ėdė žolę – įspūdis buvo neapsakomas! Mes tarp jų važiuojame – jie nuo mūsų bėga.Šiandien pirma diena, kai tikrai norėjosi fotografuoti ir ne vienoje vietoje, o keliose.

Na, o dėl nuotykių – tfu tfu tfu, šiandien be didelių, išskyrus mažus paklydimus, nes navigacija buvo žiauriai sudėtinga – toje pievoje nėra nei vieno keliuko ir visi važiuoja pagal kampą. Tai yra pavažiuoji kokių trisdešimt ar keturiasdešimt kilometrų ir pasisuki, ir vėl – taip pabaigoje ir išsimušėme. Anksčiau būdavo 10-20 km pavažiuoti, ir jeigu plius minus laipsniais tą kampą kiek ne tokį paimi, tai nelabai ir nuklysti. O čia ilgiausias buvo gal 50 km pagal kampą važiuoti, tai vaje! Sukom ratais, kol radom checkpoint’ą.Kai išvažiavome iš tos savanos ar prerijos – nežinau kaip pavadinti – dar truputį atsitrankėme, ir viskas – pasibaigė šios dienos etapas. Tada liko tik 200 km asfaltais numinti.“

Po penktojo etapo dalyviai įsikūrė ant vandenyno kranto: „Bivake palapinėje įsikūriau prabangiai. Rytoj laisvadienis ir planas toks – valgyti ir miegoti. Jau nugara nebelaiko, strėnos raumenys jau ant tiek nuvalkioti, kad šiandien jau kankinausi. Stovėti darosi sudėtinga, o sėdėti neįmanoma, nes juk tiek krato. Bet svarbu tai, kad statistiškai jau pravažiavome patį pavojingiausią etapą, nes Maroke vyksta daugiausia griuvimų, lūžių. Nors dabar laukia lėtesnis ruožas, bet sudėtingesnis, nes kopos ir smėlynai. Sakoma, ten mus kankins kaip turi būti. Tai dabar reikia maksimaliai atsigauti, kad pravažiuočiau ir Mauritaniją,“ – apibendrina motociklininkas.

Komandos nuotr./Varžybų akimirka
Komandos nuotr./Varžybų akimirka

Bendruomeniškumo dvasia

5-ą etapą Tomas baigė 39-oje pozicijoje, po jo vėl rikiuojasi vienintelė moteris motociklų klasėje prancūzė JulieVanneken, su kuria, pasakoja Tomas, jiedu jau puikiai susidraugavo. O tai nestebina. „AfricaEcoRace“ ralyje labai dažnai matome bendruomeniškumo, džentelmeniškumo elgesį. 5 etape net lyderių pozicijoje lenktynininkai buvo labiau draugai, negu varžovai.

Motociklų klasėje italas AlessandroBotturi su „Yamaha“ ir norvegas PalAndersUllevalseter su „KTM“ greituminiame ruože greta važiavo visus 400 km. Pirmas bendroje įskaitoje rikiuojasi italas, 7 min 16 sek. priešakyje draugo norvego. Trečios vietos lenktynininkas slovakas MartinBenko taip pat labai džiaugiasi, kad smagiai važiavosi kartu su FelixJensen. „Maroko dykuma yra nuostabi, kai ji žalia. Taip buvo ir šiandien,“ – džiaugiasi slovakas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius