Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antanas Juknevičius pardavė savo Dakaro „Lapę“: kas toliau?

Pernai dėl netikėtų pokyčių Dakare turėjęs atšaukti planus parduoti savo „Lapę“, lenktynininkas Antanas Juknevičius tai padarė šiemet. Perleidęs savo mylimą safari stiliaus lenktyninį automobilį į patikimas rankas, A. Juknevičius kimba į paieškas. Planuose – konkurencinga Dakaro technika.
Antanas Juknevičius
Antanas Juknevičius / Dariaus Apanavičiaus nuotr.

„Apie „Lapės“ pardavimą svarstėme dar pernai, bet Dakaro organizatoriams birželį paskelbus apie naująją T1+ klasę, teko planus atšaukti. Šiai klasei priklausančių automobilių nebuvo įmanoma įsigyti, o parduoti „Lapę“ ir likti be technikos prieš pat Dakarą negalėjome. Todėl startavome su senu automobiliu, o jo atnaujinimas tapo svarbiausiu prioritetu šiemet“, – pasakoja „Kreda“ komandos pilotas A.Juknevičius.

Atsisveikinus su automobiliu, užplūdo emocijos

Legendinis Dakaro ralio pilotas teigia, kad pardavęs „Lapę“, susiduria su dvejopais jausmais.

„Iš vienos pusės liūdna ir sunku išsiskirti, nes labai mylėjau tą lenktyninį automobilį, kartu su juo išgyvenom ir patyrėm daug nuotykių. Bet tuo pačiu mane labai džiugina, kad „Lapė“ patenka į geras ir patikimas rankas. Ją įsigijo senas mano Dakaro bičiulis, patyręs ir žinomas Olandijos lenktynininkas, kuris labai myli automobilius ir sugeba jiems suteikti antrą gyvenimą. Todėl žinau, kad „Lapė“ kartu su naujuoju šeimininku dar pasiganys pasaulio čempionato etapuose, Tuniso ralyje ir, ko gero, startuos Dakare“, – sako A. Juknevičius.

Prasideda naujas etapas

Lenktynininką džiugina ne tik tai, kad pavyko „Lapei“ surasti naujus namus, bet ir tai, kad prieš akis laukia itin svarbus etapas.

„Šiais laikais lenktyniniai automobiliai sensta labai greitai. Turiu omeny ne techninį aspektą, bet konkurencingumą: norint kovoti dėl aukštų pozicijų, turi galvoti apie progresą. Tai reiškia, kad savo galimybių ribas pasiekusį automobilį turi keisti naujesniu, generuojančiu didesnę galią, greitesniu ir turinčiu geresnį balansą. Tokia yra Dakaro realybė ir jeigu nori būti konkurencingu, turi prie jos prisitaikyti. Galimybė siekti rezultato mūsų komandai labai svarbi, nes mes esam ambicingi, todėl turėjome judėti į priekį. „Lapės“ pardavimas kaip tik tai ir leido padaryti. Dabar mes esame naujame etape, kuriame mūsų laukia naujo automobilio paieškos“, – teigia „Kreda“ komandos lyderis.

A.Juknevičius priduria, kad konkurencingumą galinčios užtikrinti Dakaro technikos kainos prasideda nuo pusės milijono eurų ir nors apie konkretų automobilį kalbėti dar anksti, lenktynininkas tikisi įsigyti tokį, kuris pasiūlytų optimalų vertės, kokybės ir pajėgumo santykį.

T.Coronel asm. archyvo nuotr./Brolių Coronelių CENTURY CR6
T.Coronel asm. archyvo nuotr./Brolių Coronelių CENTURY CR6

Šių metų Dakare Antanas Juknevičius daug bendravo su broliais Timu ir Tomu Coroneliais ir domėjosi jų CENTURY CR6 didžiuliu bagiu. Gal šia kryptimi ir eis Lietuvos pilotas?

Apie Antaną Juknevičių

„Kreda“ komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs lietuvis Dakaro lenktynininkas, įveikęs 13-ąjį savo Dakarą. Smėlynus ir dykumas laikantis savo stichija, Dakaro panku vadinamas lenktynininkas yra tris kartus pagerinęs Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-iais Antanas Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio legenda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius