Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 10 03 /20:20

Lietuvių pasirodymas Hungaroringe: du nutrūkę ratai ir pirmoji vieta klasėje

Lietuvos komanda „Šiauliai RS Signs“ su „Lamborghini Huracan ST“ garbingai pasirodė Hungaroring trasoje šalia Budapešto. Čia vyko „Creventic“ klubo organizuojamų lenktynių serijos „24h series“ paskutinis europinis etapas. Lietuvos komandos automobilį vairavo Audrius Butkevičius, Paulius Paškevičius ir italas Nicola Michelon.

Finišas: klasėje lietuviai – pirmi

Du italo Nicolos apsisukimai, tik per plauką pasibaigę be pasekmių, stabdžių sistemos gedimas ir du kartus per kelias minutes Pauliui Paškevičiui atsisukęs tas pats galinis ratas – tokių nuotykių patyrė komanda. Ir iškovojo pirmąją vietą GTX klasėje bei 10-tą bendroje įskaitoje. Jei ne tos 10 min. (o gal ir daugiau), prarastos apmaudžiai ieškant rato atsisukimo priežasties, šiauliečiai gal net būtų penketuke.

Lietuvių sportiniu pasiekimu reikia džiaugtis, nes lenktynės buvo tikrai sunkios. Per dvi dienas komanda iš esmės suvažiavo du Baltijos čempionato etapus, jei skaičiuotume valandas, praleistas trasoje. Ko vertas vien faktas, kad finišo nepasiekė milijoninius biudžetus turinčių komandų „Herberth motorsport“ ir „MP Racing“ automobiliai. Taigi kiekvienas, kirtęs finišo liniją, vertas pagarbos.

Iš viso Vengrijos etape buvo važiuojama 12 val.: 2 val. šeštadienį ir, automobiliams pernakvojus uždarame parke, dar 10 val. sekmadienį.

Apie lietuvių dalyvavimą bei ankstesnes pergales 24h series 2021 m. skaitykite čia.

REZULTATAI TIESIOGIAI

Tiesioginė sekmadienio lenktynių transliacija:

VIDEO: Hankook 12H HUNGARY 2021 - Race Part 2

Likus valandai – šansas įšokti į dešimtuką

Nepaisant techninių nesklandumų, kuriuos patyrė „Lamborghini“, lietuviai turi šansą patekti į TOP 10 bendroje įskaitoje. Viskas paaiškės paskutinę valandą. Juo labiau, kad 10-oje vietoje važiavęs „ST racing“ BMW M4 GT4 (Nr.438) sustojo trasoje.

Lemiamą valandą Lambo vairuos A.Butkevičius.

Likus važiuoti 2 val. – 11-ti bendroje rikiuotėje, o klasėje – pirmi

Nicola Michelon pakeitė puikų darbą atlikusį Paulių Paškevičių. Net ir važiuodamas ant trijų ratų jis išsaugojo ir automobilį, ir gerą turnyrinę poziciją:

O paskutinį „stintą“ (pamainą) važiuos Audrius Butkevičius. Šiauliečiai savo negausioje GTX klasėje pirmi, o bendroje įskaitoje pakilo į 11 vietą.

Du kartus atsisuko galinis ratas

Kiek anksčiau ratą buvo pametęs varžovų BMW. Tačiau apie 15.45 val. panašus likimas ištiko ir šiauliečius. Tas pats galinis ratas nukrito du kartus. Pirmą kartą technikai tiesiog prisuko naują.

Bet, scenarijui pasikartojus, pakeitė ir galinį stabdžių diską. Gali būti, kad susidėvėjęs diskas išklibino stebulę, todėl ir prasidėjo nesklandumai.

Likus 3,5 val. iki finišo Šiauliai RD Signs savo klasėje be konkurencijos, o bendroje įskaitoje 12-ti. Nuo 11-oje pozicija važiuojančio „Autorama“ TCR dabar lietuviai atsilieka 6 ratais, nors ir yra greitesni.

Sprogusi padanga privertė vėl sukti į boksus

Apie 14.30 val. Audrius Butkevičius grįžo į boksus. Iš pradžių galvojo, kad kažkas sulūžo pakaboje, nes automobilis tapo sunkiai valdomas. Tad labai lėtai apsuko ratą ir atvažiavo pas technikus. Tačiau bėdos būta mažesnės, nei tikėtasi – skylė vidinėje vairuotojo padangos pusėje. Viskas gerai, kas gerai baigiasi. Lietuviai kol kas dvyliktoje pozicijoje. Tačiau toliau svajoja apie finišą dešimtuke.

Primename, kad jie pasiekti geresnį rezultatą kol kas trukdo nedideli gedimai. Dėl jų italas Nicola sekmadienį du kartus apsisuko trasoje.

Neplanuotas sustojimas sudegino 8 min.

Vos pradėjęs savo pamainą, Nicola kelis kartus trasoje apsisuko. Kilus įtarimui dėl stabdžių efektyvumo, grįžo į boksus. Komanda pakeitė priekines stabdžių trinkeles, papildė stabdžių skysčio, perkrovė automobilio kompiuterį. Bendroje įskaitoje šiauliečiai smuktelėjo į 14-tą vietą.

Netrukus Nicola dar kartą sustojo prašydamas patikrinti padangą. Technikai problemų neaptiko.

Po 3 val. iš 10 val.: P.Paškevičių pakeitė N.Michelon

Antrąją pamainą (beveik dvi valandas) Paulius Paškevičius pabaigė be klaidų, demonstruodamas puikų tempą. Komanda savo klasėje – be konkurencijos, nes „Vortex V8“ ir genda, ir negali konkuruoti greičiu.

Bendroje įskaitoje lietuviai 9-ti, tačiau neslepia ambicijų kovoti dėl aukštesnės pozicijos.

Sekmadienį pradėjo A.Butkevičius

Šeštadienį vairavęs Lambo paskutinės pamainos metu, Audrius Butkevičius ir pradėjo sekmadienio sesiją. Važiavo be klaidų ir stabiliai, kol baigėsi degalai. Tuomet prie vairo sėdo Lietuvos kartingų čempionas Paulius Paškevičius. Su naujomis padangomis jis į trasą grįžo P10. Planuojama, kad P.Paškevičius važiuos 2 val. Tuomet prie vairo sės italas legionierius Nicola Michelon.

Po kvalifikacijos ir šeštadienio finišo – devinti

Po šeštadienio lenktynių dalies komandos nuotaika buvo tikrai gera: kvalifikacijoje Paulius Paškevičius pademonstravo GTX klasėje geriausią rezultatą, o tiesioginiai konkurentai buvo gerokai lėtesni. Vėliau „Vortex“ stojo dėl gedimo. Šeštadienį Audrius Butkevičius finišą kirto devintoje pozicijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius