Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 05 19 /18:39

„Autoplius.lt Fast Lap“ netektys: naktinių lenktynių favoritas „Volkswagen Scirocco GT24“ neteko pusašio

„Neste Dream 2 Drive“ projektas, prasidėjęs prieš dvejus metus jau turi ne tik du naujus lenktynininkus, tačiau ir naują automobilį. 2018 metų lenktynių sezoną simuliatorių entuziastai pradėjo su ypatingu automobiliu – profesionaliai paruoštu ir Vilniuje surinktu „Volkswagen Scirocco“.
„Neste Dream 2 Drive – Tauras Racing“ komandos automobilis, kurį „Autoplius.lt Fast Lap“ Kačerginėje pilotuos du Lietuvos virtualių žiedinių lenktynių čempionato nugalėtojai.
„Neste Dream 2 Drive – Tauras Racing“ komandos automobilis, kurį „Autoplius.lt Fast Lap“ Kačerginėje pilotuos du Lietuvos virtualių žiedinių lenktynių čempionato nugalėtojai. / Luko Žentalio nuotr.

Papildyta. Naujausiais duomenimis komanda gavo atsarginių „VW Scirocco“ dalių ir bandys jį prikelti naktiniams važiavimams.

Pirmasis automobilio krikštas – šeštadienį Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje vykstančios jubiliejinės dešimtosios „Autoplius Fast Lap“ lenktynės, Kačerginėje. Tačiau šis „Scirocco“ „Race“ lenktynių metu patyrė rimtą – neatlaikė pusašis, jis sugadino ir sportinę DSG pavarų dėžę. Automobilį iš trasos teko išgabenti evakuatoriumi.

Tačiau komanda tikisi, kad prie automobilio dirbantys technikai greitai išspręs problemą. Juo labiau, kad šis automobilis iškovojo pirmąją startinę poziciją naktinėse lenktynėse, kurios prasidės šeštadienį 20.48 val.

Iš lenktynių pasitraukė ir vienas iš lyderių Arūnas Gečiauskas, kurio „Mitsubishi Lancer Evolution“ sugedo dar kelyje iki starto. Lenktynininkas vėlavo dešimčia sekundžių į starto poziciją, nespėjo laiku išvažiuoti iš boksų. Vėliau, besivydamas varžovus, per stipriai spustelėjo akceleratoriaus pedalą ir taip sugadino savo automobilio galinį diferencialą.

Kuo ypatingas „VW Scirocco“

„Neste Dream2Drive“ komandos vienas iš lenktynininkų, puikiai Lietuvos automobilių sporto sferoje žinomas Tauras Tunyla papasakojo apie naująjį komandos bolidą. Tauras lenktynių entuziastams praeityje buvo žinomas kaip „Mazda Miata“ automobilio pilotas. Vėliau sėdęs prie „Volkswagen Lupo“ vairo, 2017 metų sezoną kartu su „Neste Dream2Drive“ vėl grįžo prie „Mazda“ automobilio. O šiais metais jvairuoja VW raketą.

– „Volkswagen Scirocco GT24“ visos detalės yra paruoštos gamyklos – pirkome serijinės gamybos „Scirocco“ kėbulą ir surinkome automobilį, kokį matote dabar, sportinėmis „Volkswagen“ dalimis. Po variklio gaubtu – 2.0 TFSI motoras, kuris yra sujungtas su automatine DSG dviejų sankabų pavarų dėže, pasižyminčia trumpais perdavimais. Čia taip pat yra sportinė blokiruotė, automobilio pakaba surinkta iš „SEAT Motorsport“ detalių. Pakaba iš esmės yra tokia pati kaip kėbulinių TCR automobilių.

– Kokius išskirtum šio automobilio pranašumus ir skirtumus lyginant su kitais automobiliais?

– Pirmasis pranašumas, kurį išskirčiau – automatinė DSG. Dvigubos sankabos DSG dėžė pasižymi itin greitu pavarų perjungimu, tad mes neprarandame sekundžių sankabos mynimo ir pavaros perjungimo metu – tai labai svarbu. Žinoma, prieš sekvencines pavarų dėžės turinčius automobilius jau esame lygesni.

Milžinišką pranašumą jaučiame stabdymo zonose – susimontavome „rimtus“ profesionalius stabdžius, labai ilgai derinome stabdžių balansą, tad dabar turime milžinišką pranašumą Kačerginės trasos lėtėjimo zonose. Taip sumontuoti stabdžiai nekaista – tai irgi didelis pliusas.

Turime papildomą degalų baką – tai bus pranašumas 2,2 val naktinėse ištvermės lenktynėse, nes mums teks rečiau stoti piltis degalų.

Ilgai dirbome ties automobilio aerodinaminėmis savybėmis, tad to rezultatas – „Scirocco“ dabar pakankamai aptakus ir turi mažą pasipriešinimo koeficientą.

Minėta „SEAT“ pakaba leidžia pasirinkti nemažai sureguliavimo variantų – tai irgi priskirčiau kaip pranašumą. Iš tikro, daugiausiai mūsų komandos darbo paskirta pakabai ir jos reguliavimui – siekiame atrasti optimaliausią ir geriausią variantą, kuris tiktų nelygiai ir kalnuotai „Nemuno žiedo“ trasai. Greičiausiai jau radome, nes dabar važiuoti yra labai malonu.

Šiame „Scirocco“ taip pat sumontuota automatinė pakėlimo sistema. Tai labai lengvina darbą mechanikams, o taip pat neprarasime laiko per ištvermės lenktynes – juk naudojant domkratą sugaištama daugiau laiko, nei paspaudus pakėlimo mygtuką.

– O trūkumai?

– Kaip didesnį trūkumą išskirčiau galią. Turime apie 300 arklio galių, o tiek nepakanka pakonkuruoti su kitais automobiliais tiesiosiose.

– Turbūt galios trūkumas lemia, tai kad daugiausiai koncentruotis turite į tvarkingą posūkių įveikimą ir technišką važiavimą pro stabdymo zonas?

– Žinoma. Labai daug treniruojamės kaip geriausiai įveikti posūkius, kaip techniškiau vairuoti – stengiamės kuo geriau pažinti ir priprasti prie naujojo automobilio ir tapti kuo geresniais lenktynininkais.

Iš tikro, juk tai pirmas kartas su šiuo „Scirocco“ lenktynių trasoje, tad milžiniško arklio galių skaičiaus dabar tikri nereikia. Kaip ir minėjau, svarbu pažinti ir prisipratinti prie naujojo automobilio.

– Kiek laiko truko paruošti šį automobilį?

– Kai atsiėmėme pliką kėbulą su jau sumontuotas saugos lankais, užtrukome tris savaites, kol automobilis jau važiavo. Žinoma, automobilio surinkimas nėra galutinė stotelė. Antrasis etapas, kuris dar tęsiasi – tai automobilio tobulinimas ir įvairių parametrų kalibravimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius