-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Belgijoje gyvenantį lietuvį namo sugrąžina „driftas“

Jau 4 metus Belgijoje gyvenantis ir dirbantis lietuvis Paulius Laurinkus savaitgaliais grįžta į Lietuvą. Grįžta tam, kad šokęs į „Automotive.lt“ kolektyvo prižiūrimą BMW dalyvautų „drifto“ varžybose. Užsienyje gyvenantis tautietis nė neplanuoja trauktis iš Lietuvos čempionato ir savo sportinę karjerą mato tėvynėje kildamas iš „Semi PRO“ lygos į PRO, rašoma pranešime.
Paulius Laurinkus drifto varžybose
Paulius Laurinkus drifto varžybose / Justo Lengvino nuotr.

Atskrenda į Lietuvą „driftinti“

Paulius Laurinkus po darbų Belgijoje į Lietuvą skrenda tik savaitgaliui. Dažniausiai – lenktynėms. Savo automobilį jis pamato jau tik atvykęs į „drifto“ varžybas. Jį ruošia ir į lenktynes atgabena „Automotive.lt“ kolektyvas. Testai ir treniruotės – tik varžybose.

Tačiau tai Pauliui netrukdo lipti ant podiumo „Semi PRO“ šonąslydžio lygoje, lenktynininkas jau žvalgosi ir į lietuvišką PRO čempionatą. Ir tokie santykiai tarp sportininko ir konstruktorių veikia jau keturis metus.

„Mūsų santykiai su Pauliumi prasidėjo visai atsitiktinai, kai jis prieš 4 metus atvažiavo nusipirkti traukių automobiliui ir konsultacijos. Šiltai pasikalbėjom, galbūt sutapo „fengšui“ ir taip nuo to laiko kartu lenktyniaujame“, – pirmąją pažintį prisiminė „Automotive.lt“ vadovas Paulius Piščikas.

P.Laurinkus į „Automotive.lt“ garažą užsuko pradėjęs galvoti apie lenktyniavimą „driftingo“ varžybose ir tą jis pirmą sezoną darė kasdieniu 3 serijos BMW sedanu. Vis tik pradedančiųjų „Street“ lygoje jis ilgai neužsibuvo ir jau kitais metais patobulinus automobilį pradėjo dalyvauti „Semi PRO“ lygoje. Neįprasta tai, kad sportininkas gyvena bei dirba užsienyje ir į Lietuvą grįžta tik lenktyniauti. Visa automobilio priežiūra ir tobulinimu jau tris metus rūpinasi minėti „Automotive.lt“ meistrai. Nepaisant to, kad jis turi minimaliai galimybių treniruotis, tai jam nesudaro problemų kovoti dėl aukštų pozicijų varžybose.

Pasitikėjimas servisu leidžia lėkti be treniruočių

„Automobilis visada yra pas juos. Jie jį prižiūri ir tvarko, aš tik atvažiuoju į varžybas ir lenktyniauju. Tiesiog neturiu tiek laiko, kad galėčiau juo daug treniruotis. Kiek kartų šiemet juo esu važiavęs, galėčiau ant rankų pirštų suskaičiuoti.

Tačiau tą mašiną aš turiu jau nuo 2012 metų, tai buvo mano kasdienis automobilis kai dar gyvenau Anglijoje, aš esu prie jo pripratęs ir suaugęs su juo, tad savo techniką puikiai pažįstu. Kolegos tik pasako ką jame pakeitė prieš varžybas ir į ką turėčiau atkreipti dėmesį, o surinkimo kokybė leidžia ir be didelių treniruočių siekti aukščiausių tikslų“, – apie neįprastus santykius iš savo perspektyvos pasakojo Paulius Laurinkus.

„Jis neieško problemų automobilyje jei kas nors nesigauna, nebent kažkas akivaizdžiai būna blogai. Jis koncentruojasi į vairavimo techniką. Aš matau jo vairavimo stilių ir tada galvoju kaip ką patobulinti, kad išnaudoti tą jo vairavimo įgūdį. Mūsų idėja, yra tokia, kad kiekvienas turi dirbti savo darbą. Jis pasitiki mumis, o mes stengiamės iš savo pusės daryti viską, kad jis laimėtų“, - santykių automobilių sporte per atstumą subtilybes paaiškino P.Piščikas iš „Automotive.lt“.

Tokio darbo vaisiai duoda rezultatų: praėjusiais metais Paulius Laurinkus Lietuvos „drifto“ čempionato „Semi PRO“ lygoje sezoną baigė 8-oje vietoje iš daugiau nei 60-ies dalyvių. Šiemet pirmame etape lipo ant 3 podiumo laiptelio, po dviejų etapų jis žengia penktas. „Aurum 1006 km“ lenktynėse jis savo jėgas išbandė ir PRO lygoje. Su 400 AG turinčiu automobiliu jis kvalifikacijoje parodė 18-tą rezultatą iš 35 dalyvių, o poriniuose važiavimuose tik per plauką nusileido dvigubai galingesnę techniką turinčiam sportininkui, kuris galiausiai PRO etape iškovojo 3 vietą.

„Drifto“ lygis Lietuvoje aukštesnis nei Beniliukse

Paulius nori tobulėti, tačiau savo ateitį mato Lietuvoje. Sako, kad „drifto“ lygis tėvynėje yra kur kas aukštesnis nei Beniliukso šalyse, kuriose jis gyvena ir dirba.

„Belgijoje „drifto“ nebėra, Olandijoje situacija su šia sporto šaka taip pat sudėtinga. Jie 5 metus neturėjo PRO etapo, o visos treniruotės dėl dūmų taršos vyko ant laistomos dangos. Tai pirmajame etape ant sauso asfalto buvo liūdna. Ten PRO lygis yra žemesnis nei mūsų „Semi PRO“. Galėtumėme ten laimėti, tačiau patirties ten negaučiau. O Lietuvoje mane tenkina konkurencija. Šiemet ji didžiulė, daugiau nei 60 stabilių sportininkų „Semi PRO“ lygoje, o trečdalis mašinų paruoštos taip, kad galėtų važiuoti ir PRO lygoje. Visi važiuoja maksimaliai, užtikrintai, arti vienas kito, tad čia tikrai yra ką veikti“, - lietuvišku „driftingu“ džiaugėsi P. Laurinkus.

Šiemet jis ketina išbandyti dar vieną PRO etapą Kačerginės Nemuno žiede, „Uphill“ trasoje. Tuo tarpu Laurinkaus BMW prižiūrintis „Automotive.lt“ kolektyvas skatina Pauliaus norą apsiuostyti PRO lygoje, tačiau norėtų, kad jis dar vieną pilną sezoną pravažiuotų „Semi PRO“ čempionate, ir tuo metu sukonstruoti naują, PRO lygai pritaikytą automobilį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius