Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„ConnectPay Racing“ pilotas V.Paškevičius: „Buvome pakliuvę į smėlio spąstus“

Aštuntasis greičio ruožas Dakaro ralio dalyviams pateikė tikrą išbandymą kopomis. Jų čia buvo pačių įvairiausių – nuo įveikiamų gana lengvai iki klastingų, kuriose buvo galima prarasti itin daug laiko. Su šia organizatorių užduotimi „ConnectPay Racing“ komandai tvarkytis sekėsi ne itin lengvai, tačiau ekipa finišą pasiekti sugebėjo dešimtoje sunkvežimių įskaitos vietoje, rašoma pranešime.
„ConnectPay Racing“
„ConnectPay Racing“ / Martin Macik Team nuotr.

Vaidotas Paškevičius po finišo teigė, kad jau antrą dieną iš eilės komanda susiduria su priešstartiniais nuotykiais. Jeigu užvakar prieš pat etapo pradžią neužsivedė jų sunkvežimis „Mamba“, tai šįkart komandos nariai pasigedo startui būtinos ekipuotės – šturmanas Slavomir Volkov kitame automobilyje paliko šalmą, o inžinierius Tomas Gužauskas kažkur pametė pošalmį.

Tačiau trijulė iki starto spėjo „apsiginkluoti“ ir pajudėjo į aštuntąjį greičio ruožą. „ConnectPay Racing“ ekipos pilotas Vaidotas Paškevičius pasakojo, kad šįkart organizatorių sudarytas maršrutas buvo išties kvapą gniaužiantis. Tokių kopų dar niekada neregėjusiam pilotui teko nemenka užduotis „nepasodinti“ sunkvežimio smėlyje. Neteisingo sprendimo kaina čia galėjo būti beprotiškai didelė.

„Prasidėjo kopos, kurios buvo tikrai sunkios. Klimpo visi, matėme daug sustojusių. Mums patiems teko net keliolika kartų sukti ratus, kad užvažiuotume į kopos viršūnę. Tikrai įspūdingos kopos.

Buvome pakliuvę į smėlio spąstus. Kopos viduryje buvo piltuvo formos duobė. Pirmu bandymu iš tos daubos nepavyko išvažiuoti, tai teko sukti ratus, didinti greitį ir šiaip ne taip iš jos išsivadavome. Jau galvojau, kad ten įstrigsime. Jaučiu, kad kopos kol kas tikrai nėra mūsų arkliukas, bet jas įveikėme ir dar sugebėjome aplenkti kelis varžovus“, – įspūdžiais iš sunkios aštuntosios Dakaro ralio dienos dalijosi „ConnectPay Racing“ komandos pilotas Vaidotas Paškevičius.

Tiesa, važiavimas per kopas turėjo ir savų pliusų. Jose sunkvežimį mažiau krato, dėl to ekipažas nepatyrė tokios didelės apkrovos kūnams. Tačiau antroje greičio ruožo dalyje kopos baigėsi ir ekipažui vėl teko prisiminti „ralinio“ stiliaus važiavimą akmenuota ir kieta, bet labai dulkančia danga.

„Po neutralizacijos zonos prasidėjo kanjonai. Greita trasa. Čia jau galėjome spausti maksimaliai. Iš paskos mūsų nepasivijo joks sunkvežimis, o mes aplenkėme dar vieną užklimpusį. Pagavome ir kelis mažuosius bagius, kurie mus buvo aplenkę kopose. Į finišą jau lėkėme su vėjeliu. Viskas pagal planą, tik reikės prieš startus labiau susikaupti, nes antrą dieną iš eilės turime reikalų“, – kalbėjo Vaidotas Paškevičius.

„ConnectPay Racing“ ekipažas po 400 „kovinių“ kilometrų šios dienos pasirodymą baigė dešimtoje vietoje, o bendroje sunkvežimių rikiuotėje po aštuonių greičio ruožų yra klasifikuojamas vienuoliktoje vietoje. Lietuviams iki dešimtosios vietos trūksta kiek daugiau nei 30 minučių, tačiau prieš akis – dar keturi greičio ruožai. Jų bendras ilgis – daugiau nei tūkstantis kilometrų.

Daugiau informacijos apie komandą ir naujienas galite rasti ekipos „Facebook“ paskyroje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius