Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dakaro ralio išvakarės: penki svarbiausi prologo etapo įvykiai

Dakaro ralis prasidėjo prologo greičio ruožu. Nors tai buvo vos devyniolikos kilometrų distancija, čia netrūko veiksmo. Tradiciškai po lenktynių dienos apžvelgiame penkis svarbiausius įvykius.
Sunkvežimio avarija
Apvirtęs sunkvežimis / „ConnectPay Racing“ nuotr.

FIA žinia lietuviams

Tarp prioritetinių Dakaro vairuotojų – net trys lietuviai. Tokia gera žinia Lietuvos komandas pasiekė pirmąją Naujųjų metų ir Dakaro ralio dieną.

Rokas Baciuška, Antanas Juknevičius ir Vaidotas Žala – tokias tris pavardes galima rasti šių metų Dakaro ralio prioritetinių vairuotojų sąraše. Atnaujintą sąrašą paskelbė Tarptautinė automobilių federacija (FIA).

Prieš Dakaro ralį paskelbtoje sąrašo versijoje buvo dingusios A.Juknevičiaus ir B.Vanago pavardės, naujai buvo įtrauktas V.Žala.

Dabar atnaujintame sąraše yra ir Dakaro ralyje debiutuojantis Rokas Baciuška.

„Kreda“ ekipažas važiavo be kelio knygos

Antanas Juknevičius finiše sakė, kad visą prologo greičio ruožą jų ekipažas važiavo be kelio knygos, nes abi kelio knygos tiesiog atsijungė. Ekipažui teko važiuoti „iš akies“.

„Sekėsi tai gerai, bet Didzis atostogavo, nes pas mus užsiblokavo kelio knyga. Teko šiek tiek nusimesti. Bet svarbu nieko neprisidirbom, nes be kelio knygos važiuojant yra didelis pavojus. Orientavomės pagal vėžes, pagal žiūrovus ant kopų. Seniai taip nebuvau važiavęs. Dabar aiškinamės, kas buvo. Manau, kad kažkas atsitiko su antena“, – sakė Antanas Juknevičius.

VIDEO: Antanas Juknevičius apie važiavimą be kelio knygos

Rokas Baciuška prakirto bagio ratą

Rokas jau pačioje greičio ruožo pradžioje prakirto galinį ratą ir dėl to prarado apie pusantros minutės ir finišavo dvyliktas.

„Net nesupratau kur – pačioje pradžioje pajutau, kad ratas tuščias, nors lyg nekliudžiau nei akmenų nei į kažką atsitrenkėm. Keistas toks įvykis. Dakaro krikštą gavau, tikiuosi tai buvo pirmas ir paskutinis mano pramuštas ratas šiame Dakare,“ – po finišo sakė Rokas Bačiuška.

Apvirto lietuvių komandos draugų sunkvežimis

„ConnectPay Racing“ lietuvių komanda prologą laimėjusiam Eduardui Nikolajevui iš „Kamaz“ nusileido 2 min. 50 sek. ir užėmė 19-ą vietą. Beje, jie tapo savo komandos draugų avarijos liudininkais.

„Likus trims kilometrams iki finišo pamatėme ant šono gulintį mūsų komandos draugo Alberto Lovera sunkvežimį „Iveco“. Pravažiuodami pro juos pristabdėme, bet pamatėme, kad jie rodo iškeltus nykščius, kad viskas gerai ir nestabdė mūsų“, – pasakojo Vaidotas Paškevičius.

Puikus lietuvių pasirodymas „Classic“ įskaitos prologe

„Šiandien pirmą tą prologą pravažiavom gerai, bet turėjom problemų – toliau kaista variklis, todėl turėjom prieš startą prisipilti aušinimo skysčio.

Iki finišo likus dviem kilometrams vėl užsidegė geltona lemputė, kuri privertė dabar po finišo vėl sustoti ir pilsime vandenį, nes aušinimo skystis baigėsi mums jau“, – po finišo kalbėjo P.Kavaliauskas.

Jis pasidžiaugė bent tuo, kad pirmąjį greičio ruožą jie su Valdu nuvažiavo labai geru laiku. Skelbiama, kad šis ekipažas po prologo užima 27-ą vietą tarp 142-ių dalyvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius