Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

G.Notkaus šturmanas D.Strižanas apie „Saaremaa“ ralį: Man patinka tie greičio ruožai, kur nereikia girdėti „Oi,oi,oi“

Ketvirtadienį „Saaremaa“ ralio dalyviai paskyrė greičio ruožų užsirašymui. Ne išimtis ir lietuvių Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano duetas. Sportininkai į greičio ruožus išvažiavo vos išaušus, o grįžo jau gerokai po saulėlydžio. Ekipažas papasakojo savo įspūdžius apie šių metų greičio ruožus ir pasidalijo vaizdo įrašu iš trasų užsirašymo dienos.
Kelionė į Saremos salą
Kelionė į Saremos salą / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Panevėžietis lenktynininkas Giedrius Notkus, „Saaremaa“ ralyje debiutavęs dar 2009-aisiais prie „Opel Astra“ vairo, šiose lenktynėse startuos jau septintą kartą. Anot sportininko, eilę metų greičio ruožai čia beveik nesikeičia. Jie sukiojami prieš eismo kryptį, jungiami, tačiau daugiau ar mažiau žinomi.

Atrodo, kad važiuojame jau ne pirmą kartą, bet greičio ruožus kaskart užsirašyti yra sunku. Iki pat vakaro dirbome, susirašinėjome.

„Šiame ralyje nieko naujo nesugalvosi. Ribotas perimetras. Visgi sala. Greičio ruožai kartojasi, kurie buvo praeityje. Konfigūracija panaši. Keliuose greičio ruožuose yra pakeista pradžia ar galas. Pagrindas išlikęs tas pats kaip ir kasmet. Aišku, jie yra sudėtingi.

Atrodo, kad važiuojame jau ne pirmą kartą, bet greičio ruožus kaskart užsirašyti yra sunku. Iki pat vakaro dirbome, susirašinėjome. Automobilyje praleidome 12 valandų ir esame kiek pavargę. Dar kelis greičio ruožus pasilikome rytojui. Juos užsirašysime ir pasitikrinsime ryte“, – sakė Giedrius Notkus.

VIDEO: 6-8 greičio ruožų tikrinimas po užsirašymo

Pasak Giedriaus Notkaus, ralis Saremos saloje turi ir daugiau tik šioms lenktynėms būdingų savybių. Esant sausam orui žvyrkeliai dulka, tačiau yra kieti, juose neišsimuša duobės. Kiek daugiau sunkumų atsiranda tuomet, kai ima lyti. Tuomet dolomitiniai žvyrkeliai tampa itin slidūs ir kiekviena klaida gali baigtis dideliais nuostoliais.

„Stebime orų prognozę, tačiau kol kas lietaus sinoptikai nepranešė. Jei sausa, čia labai daug dulkių. Net šiandien negalėjome susirašyti dešimtojo greičio ruožo, nes nuolat zujo automobiliai ir nesimatė net artimiausio posūkio. Buvo sudėtinga.

Jei nutiktų taip, kad imtų lyti lietus ir taptų slidu, tektų važiuoti dar sudėtingesnėmis sąlygomis. Ant šlapios dangos išsilaikyti yra pakankamai sunku. Dėl to visi vairuotojai ir sako, kad šis ralis yra didelis išbandymas vairuotojui ir parodo jo profesionalumą.

Turime penkioliktą starto poziciją ir manau, kad priekyje važiuojantys vairuotojai padarys vėžes, pravalys trasą. Dėl to turėsime geresnį sukibimą ir galėsime parodyti geresnį rezultatą“, – pasakojo pilotas Giedrius Notkus.

VIDEO: Ekipažo pastebėjimai apie ralį susirašant greičio ruožus

Tuo metu Giedriaus Notkaus šturmanas Dalius Strižanas savo pastebėjimais apie greičio ruožus pasidalijo dar vykstant „dopų“ užsirašymo procedūrai.

Šturmanas papasakojo apie penktąjį greičio ruožą, kuriame ekipažų lauks nemažai iššūkių.

„Įspūdžiai puikūs. Siaura, greita, daug akmenų. Nepasakyčiau, kad jis sudėtingas, bet jame yra visko. Yra net ir plataus asfalto. Man patinka tie greičio ruožai, kur nereikia girdėti „Oi,oi, oi“, – kalbėjo Dalius Strižanas.

Penktadienį, pirmąją ralio dieną dalyvių lauks trys greičio ruožai. Tradiciškai čia bus galima išvysti ir naktinį greičio ruožą Kuresarės miesto gatvėmis.

VIDEO: Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas atvyko į Saremos salą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius