-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Greičio fiesta Sacharoje tęsiasi: „CFMOTO Racing Team“ keturratininkai vėl spaudė iki dugno

Nors išgirdus apie Fenikso ralį Tunise iškart galima įsivaizduoti nesibaigiančią Sacharos kopų jūrą, tačiau kol kas šių varžybų organizatoriai smėlynų dalyviams šykšti. Jau antrą dieną iš eilės greičio ruožai pasižymi itin dideliais greičiais ir tiesiomis atkarpomis, o kietas trasos paviršius labiau primena „Baja“ ar klasikinio ralio varžybas, rašoma pranešime spaudai.
Trečioji Fenikso ralio diena
Trečioji Fenikso ralio diena / Mariaus Kunigiškio nuotr.

Aklai nerizikavo

„CFMOTO Factory Racing Team“ keturratininkas Adomas Gančierius pasakojo, kad pirmame šios dienos greičio ruože sudėtingų navigacinių iššūkių nebuvo, o orientuotis dykumoje jam padėjo ir prieš jį startavusio varžovo keliamos dulkės. Antra dalis, anot sportininko, buvo dar greitesnė, atsirado nedidelių smėlio kauburių, kurie buvo išties klastingi.

Greitis buvo didelis. Buvo vietų, kur buvo galima turėti incidentų. Dviejose vietose jau buvau smarkiai įsitempęs. Tikėtina, kad ir kitiems buvo tas pats, nes ten atvažiuoji, o ten baigiasi kelias. Jeigu pirma dalis buvo greita, tai antra – dar greitesnė. 154 kilometrai ir realiai visa laiką „gazas-dugnas“. Buvo tokių mini kopų, pastovaus keturračio daužymo. Šis greičio ruožas reikalavo daug jėgų, ypač rankoms ir kojoms. Bet viskas gerai. Pamažu einame tikslo link“, – sakė Adomas Gančierius, kuris trečiąją Fenikso ralio dieną pabaigė antroje ATV klasės vietoje.

Tiesa, ne visiems keturratininkams šis greičio ruožas buvo sėkmingas. Šioje klasėje lenktyniaujantis Tomas Mickus krito nuo motociklo ir susižeidė. Jam prireikė medikų pagalbos, tad įvykio vietoje pasirodė ir sraigtasparnis. Pro incidento vietą pravažiavęs ir medikus prie tautiečio matęs kitas „CFMOTO Factory Racing Team“ keturratininkas Antanas Kanopkinas vylėsi, kad lietuviui viskas gerai.

Sulankstė galinę šakę, bet nepastebėjo kada

Pasak Antano Kanopkino, pirmame šios dienos greičio ruože jis mėgavosi važiavimu ir padarė vos vieną klaidą, bet paskui save nusivedė ir kitus sportininkus, važiavusius už jo. Anot kurį laiką keturračiu nelenktyniavusio, bet vėl ant jo sėdusio lenktynininko, kūnas jau pradeda priprasti prie krūvio, tad su kiekviena diena jis įgauna vis geresnę formą.

„Jeigu vakar buvo greičiausi mano kilometrai, atsiimu žodžius. Šiandien buvo visiškai „gazas-dugnas“. Svarbiausia buvo neprarasti koncentracijos, nes pataikyti į duobę gali lengvai. Vienam keturratininkui turbūt taip ir nutiko ir jis krito. Mačiau medikus prie jo. O šiaip tai didžiąją dalį trasos važiavome dviese. Bandžiau lenkti varžovą, tai apšėrė akmenimis, tai eisiu tuoj mėlynes skaičiuoti.

Bet viskas gerai, esame finiše. Mechanikai turės darbo peržiūrėti keturratį. Mačiau, kad sulanksčiau galinę šakę, bet nežinau nei kada, nei kur. Nepajutau. O daugiau viskas gerai. Laukia eiliniai darbai prie technikos“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas, kuris šiandien parodė ketvirtą laiką ATV klasėje.

Trečiadienį Fenikso ralio dalyvių laukia maratoninis greičio ruožas, po kurio mechanikų pagalba jau nebebus galima ir lenktynininkai nakvos visiškai kitame bivake, palapinėse.

Ketvirtąją ralio dieną dalyviai turės įveikti du greičio ruožus, kurių bendras ilgis siekia daugiau nei 170 kilometrų. Po nakties be savo mechanikų jų lauks dar 130 kilometrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius