Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviai „Ladoga Trophy“ varžybose žengia antroje vietoje

Praėjus penkioms vieno sunkiausių bekelės maratonų pasaulyje „Ladoga Trophy“ dienoms, lietuviai Aidas Bubinas ir Adas Bernius žengia antroje vietoje tarp motociklų komandų. Nepaisant puikaus pirmųjų dienų rezultato, iki finišo dar liko trys dienos, o prisimenant nuotykius pirmaisiais etapais, sėkmingą pabaigą prognozuoti dar anksti.
„Ladoga Trophy 2017“ akimirka
„Ladoga Trophy 2017“ akimirka / Andriaus Lauciaus nuotr.

„Pirma diena buvo turbūt sunkiausia visoje „Ladogoje“. Ji prasidėjo tik 17 valandą, nes oficiali pirmoji diena buvo sekmadienis ir tą dieną dar vyko starto podiumas. Laiko norma buvo 6 valandos, tad finišuoti turėjome iki 23 val.“, - prisiminė A.Bubinas, važiuojantis „KTM 350 EXC-F“ motociklu

„Ladoga Trophy“ motociklininkų lenktynių principas – finišuoti abejiems komandos nariams, tik tuomet rezultatas yra įskaitomas. Jeigu finišą pasiekia vienas, jis turi laukti antrojo.

„Finišuoti laiku pirmą dieną nepavyko – pavėlavome apie 20 minučių ir gavome didžiulę baudą – daugiau nei 12 valandų. Pagal reglamentą, bauda už tokį vėlavimą yra 2,4 pirmo įveikusio laiko. Tačiau ironiška tai, jog vos vienai komandai pavyko pasiekti finišą laiku, tad baudas gavo beveik visi dalyviai“, - pasakojo motociklininkas.

Pirmasis „Ladoga Trophy“ greičio ruožas buvo itin sunkus – septyni motociklininkai kapanojosi pelkėse tol, kol degalų bakai ištuštėjo ir jie turėjo praleisti naktį prie neigiamos temperatūros. Benzinas įstrigusiems motociklininkams buvo atvežtas tik kitos dienos ryte.

„Antra diena buvo dar sudėtingesnė nei pirma, tačiau trasa buvo dvigubai trumpesnė. Organizatoriai sako, kad pirma diena turėjo būti lengvas pasivažinėjimas, tačiau trasas jie darė dvi savaites iki starto, kai buvo pašalę ir daug sniego – jie lengvai galėjo pravažiuoti per užšalusias pelkes. O kai viskas atitirpo, pravažiuoti tapo sudėtingiau. Tas sniegas, kuris ištirpęs tapo vandeniu ir nespėjo nei susigerti į dirvą, nei išgaruoti, tapo pelke. Todėl šiemet pirmoji „Ladoga Trophy“ pusė yra gerokai šlapesnė nei pernai. Ir bent jau dvigubai sudėtingesnė: kai kurios praėjusių metų trasos, skirtos dvejoms dienoms, šiemet apjungtos į vienos dienos maršrutą“, - aiškino A.Bubinas.

Jų su A.Berniumi komandai po pirmųjų etapų sekasi puikiai: likus trims dienoms iki finišo, jie užima antrą vietą. Atsilikimas nuo pirmosios – 6 valandos, tačiau persvara prieš trečią – 8 val.

„Sekasi kol kas neblogai, su šiokiais tokiais palaužymais. Liko trys dienos – manau, kažkaip nusikapstysim iki finišo. Mūsų pozicija yra ganėtinai saugi, su sąlyga, kad nieko rimto neatsitiks. Per tris dienas atsilošti 6 valandas yra ganėtinai sudėtinga, reikia nebent grubių klaidų arba technikos gedimo. Tas pats ir mums galioja“, - teigė motociklininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius