-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirmoji „CFMOTO Racing Team“ diena „Rally Albania“ varžybose: karštis, kalnai ir akmenys

Jei po prologo greičio ruožo „CFMOTO Factory Racing Team“ komandos nariai kalbėjo apie malonų pasivažinėjimą su vaizdu į jūrą, tai pirmoji maratono diena jau buvo visai kitokia. Organizatoriai nusprendė dalyviams iškart parodyti, kodėl „Rally Albania“ varžybas jie vadina sunkiausiomis, rašoma pranešime.
Pirmoji diena
Pirmoji diena / Mariaus Kunigiškio nuotr.

Pirmoji lenktynių diena išties nebuvo lengva. Komandos nariams teko išbandyti važiavimą kalnų serpantinais, kur jų laukė pavojingi akmenys. Be to, situaciją sunkino ir alinantis karštis.

„Kalnų vaizdai – nerealūs. Viskas labai patiko išskyrus didžiulį karštį. Kartais darėsi net silpna. Išgėriau visus du litrus vandens, kurį vežiausi su savimi. Po finišo iškart lindau atsigaivinti po kriokliu. Nuotykių skaudžių neturėjau. Keičiau amortizatorius į minkštesnius, nes čia trasos labai panašios į „Hunt The Wolf“ Rumunijoje. Tik čia mes važiuojame su kelio knyga, o ten – su navigacija. Šiandien buvo nemažai greičio ribojimų, daug kalnų keliukų. Stilius labai panašus į Enduro. Taigi, nuotaikos geros. Preliminariai – pirma vieta“, – kalbėjo keturratininkas Adomas Gančierius.

Apie varginantį karštį užsiminė ir kitas komandos lenktynininkas, keturračiu lenktyniaujantis Antanas Kanopkinas. Nors komanda šiemet dalyvavo varžybose Afrikoje ir taip pat susidūrė su karščiu, Albanijoje, pasak lenktynininko, karštis veikia visai kitaip.

„Tai buvo sunkiausia mano gyvenimo diena. Karštis kartu su lėtu važiavimu tiesiog žudė. Buvo labai sunku visomis prasmėmis. Afrikoje 30 laipsnių net nesijaučia, čia tie patys 30 buvo sunkiai pakeliami. Tai mažina koncentraciją, o greičio ruožai Albanijoje tikrai pavojingi – su stačiais šlaitais, akmenuotomis vietomis. Kelyje sutinkame ir pakeleivių – traktorių, mašinų, karvių. Reikia važiuoti atsargiai, bet tuo pačiu galvoti ir apie rezultatą“, – sakė Antanas Kanopkinas.

Bagių įskaitoje lenktyniaujantis Dariaus Biesevičiaus ir Audronės Kanopkinienės duetas šiandien turėjo techninių problemų. Dėl apgadintos pakabos jiems teko sustoti. Galiausiai komandai pavyko pašalinti gedimą ir ekipa pasiekė finišą. Tiesa, jie buvo priversti pasirinkti gerokai mažesnį tempą.

„Pirmas greičio ruožas man ir Dariui buvo labai greitas. Aplenkėme kelis ekipažus, kurie padarė navigacinių klaidų. Važiuoti buvo sudėtinga, nes veiksmas vyko serpantinais, kur labai siaura ir didelis aukštis. Sudėtinga buvo ir technikai. Nors bagis veikė fantastiškai, bet vėliau nepamatėme duobės ir į ją įlėkę sulankstėme šakę. Bet Darius yra tikras technikos guru ir jis per valandą tą šakę sutvarkė taip, kad galėtume toliau judėti. Likusią dalį jau negalėjome atakuoti, važiavome pamažu. Iki finišo buvo likę dar 90 kilometrų, tai tikrai turėjome nemažą iššūkį. Bet esame finiše. Mechanikai pakeis šakę, apžiūrės bagį ir rytoj startuosime“, – sakė Audronė Kanopkinienė.

Pirmadienį, antrąją „Rally Albania“ dieną „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipai teks įveikti dar 180 kilometrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius