Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po finalinio etapo paaiškėjo Lietuvos automobilių slalomo čempionai ir prizininkai

Praėjusį šeštadienį nuskambėjo finalinis Lietuvos automobilių slalomo čempionato akordas. Šeštasis etapas sudėjo visus taškus galutinėje sezono rikiuotėje iš išaiškino 2021-ųjų metų Lietuvos čempionus bei prizininkus.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Tomas Pošiūnas Photography nuotr.

Finalinis Lietuvos automobilių slalomo čempionato etapas įvyko Panevėžio darbo rinkos mokymo centre. Čia esančiame autodrome paskutines sezono varžybas surengė Pakruojo ASK, ASK „Ladasport“ ir ASK „Juma Sport“ jungtinės pajėgos.

Finalinis etapas buvo išties intriguojantis, kadangi jame taškų vertė yra didesnė, tad būtent čia sprendėsi galutinės sezono pozicijos praktiškai visose klasėse. Papildomos intrigos čia įnešė ir gamta, dalyviams varžybų rytą pateikusi nemažą kritulių kiekį.

Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka
Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka

Čia tuomet kozirius į savo rankas perėmė tie, kurie buvo pasiruošę šlapiai dangai skirtas padangas. Visgi dienai bėgant trasa išdžiuvo ir antroje varžybų dalyje sukibimas jau buvo maksimaliai geras.

Per visą dieną daugiau nei 80 skirtingose klasėse susibūrusių dalyvių iš viso turėjo įveikti keturis važiavimus – po du kartus jie važiavo skirtingų konfigūracijų trasomis. Lietuvos automobilių slalomo čempionate visi važiavimai yra įskaitiniai, tad kiekviena klaida čia buvo lemtinga.

FWD, priekine ašimi varomų automobilių įskaitoje nugalėtoju tapo visą dieną aukščiausią tempą demonstravęs ir su kiekvienu važiavimu savo rezultatą vis gerinęs Edvinas Sabalys su „Honda Civic“. Jis 11 sek. pranoko ir už savęs paliko Aurimą Margevičių su „Mitsubishi Colt“. Nuo pastarojo dar šešiomis sekundėmis atsiliko Darius Gutauskas, vairavęs „Honda CRX“.

Metinėje įskaitoje užtikrintai triumfavo ir čempionu tapo Edvinas Sabalys, kuris, pagal reglamentą atmetus vieną blogiausią kiekvieno dalyvio pasirodymą, surinko daugiausiai taškų – 62. Su 49 taškais sezoną antroje vietoje baigė ir vicečempiono vardą užsitarnavo Aurimas Margevičius. Darius Gutauskas metinėje įskaitoje su 43 taškais įsitvirtino trečioje vietoje. Taigi, visas trejetukas čia išsirikiavo analogiškai tiek žvelgiant į finalinio etapo lentelę, tiek į metinės įskaitos pozicijas.

Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka
Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka

RWD, galine ašimi varomų automobilių įskaitoje paskutiniame etape pergalę šventė Darius Morkūnas, vairavęs „Mazda MX-5 Miata“. Jis dviem su puse sekundės buvo greitesnis už Arnoldą Pukį su BMW, o trečiąją vietą užėmė nuo pastarojo dar 6 sek. atsilikęs Edvinas Sabalys, vairavęs „Porsche Boxster“.

Visgi metinėje įskaitoje lyderiu išliko ir RWD klasės Lietuvos čempionu tapo Arnoldas Pukys, surinkęs 54 taškus. Iš paskos jo metinėje rikiuotėje net du varžovai surinko vienodą taškų skaičių – po 52, tačiau geresnis pasirodymas paskutiniame etape antrąją vietą ir vicečempiono vardą lėmė Dariui Morkūnui. Trečias šiais metais čia liko Edvinas Sabalys.

Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka
Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka

AWD klasėje paskutinysis sezono etapas irgi buvo dramatiškas, mat tik čia sprendėsi, kas galės džiaugtis Lietuvos čempiono titulu. Paskutiniame etape pergalę vos 0,04 sek. pranašumu prieš Tomą Markelevičių iškovojo Andrius Antanaitis. Beje, varžybų viduryje sugedo Andriaus Antanaičio „Subaru Impreza STI“, tačiau jis lenktynes tęsė kitu „Subaru Impreza STI“ automobiliu ir sugebėjo išsaugoti dienos pradžioje įgytą pranašumą. Trečiąją vietą iškovojo dar penkiomis sekundėmis antrai vietai nusileidęs Simonas Kazbaras su „Audi A3“.

Andriaus Antanaičio pergalė paskutiniame etape lėmė, kad būtent jis šiemet tapo Lietuvos čempionu AWD įskaitoje, surinkdamas 60 taškų. Penkiais taškais nuo jo atsiliko Tomas Markelevičius, vicečempiono vardą iškovojęs su „Toyota GR Yaris“ automobiliu. 40 taškų per sezoną surinko ir trečios vietos prizininko titulą čempionate užsitikrino dar vieną „Toyota GR Yaris“ vairavęs Martynas Kavaliauskas.

Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka
Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka

OC klasėje paskutiniame etape dar vieną pirmosios vietos taurę susižėrė Darius Morkūnas. Jis kiek daugiau nei trimis sekundėmis pranoko Simoną Kazbarą. Trečioje vietoje įsitvirtino Karolis Šližauskas, vairavęs „Mazda MX-5 Miata“.

Darius Morkūnas čia triumfavo ir metinėje įskaitoje, Lietuvos čempiono vardą pelnydamas su 49 taškų kraičiu. Trimis taškais jam nusileido Arnoldas Pukys, ant trečiosios vietos laiptelio sezone prasibrovė 41 tašką surinkęs Karolis Šližauskas.

Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka
Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka

Moterų įskaitoje paskutiniame etape nugalėjo Evelina Drilingienė, vairavusi „Mitsubishi Colt“. Ji beveik 7 sek. pranoko Laurą Kazbarienę su „Audi“ ir 14 sek. aplenkė trečioje vietoje pasirodymą baigusią Justę Strups su „Mazda MX-5 Miata“.

Galutinėje metų įskaitos rikiuotėje čempionės titulą iškovojo Evelina Drilingienė. Ji surinko 60 taškų ir vienu tašku pranoko vicečempionę Kristiną Kučinskaitę, lenktyniavusią „Honda CRX“ automobiliu. Paskutiniame etape aplenkusi savo tiesioginę varžovę kovoje dėl trečiosios vietos Modestą Nartinovą šioje pozicijoje įsitvirtino praėjusių metų čempionė Rūta Markelevičienė, lenktyniavusi su „Mitsubishi Colt“.

Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka
Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka

Jaunių įskaitoje paskutiniame etape greičiausias buvo Agnius Narbutas, vairavęs „Honda Civic“. Jis net 40 sekundžių aplenkė Luką Nevulį, lenktyniavusį „Volkswagen Golf“ automobiliu. Trečioje vietoje pasirodymą baigė Gertrūda Laurinavičiūtė su „Peugeot“.

Analogiška seka dalyviai išsirikiavo ir metinėje įskaitoje – čempionu su 40 taškų tapo Agnius Narbutas, vicečempiono titulą su vieno taško atsilikimu nuo lyderio iškovojo Lukas Nevulis, o Gertrūda Laurinavičiūtė su 30 taškų metus baigė trečioje pozicijoje.

Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka
Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka

Komandinėje įskaitoje paskutiniame etape triumfavo Pakruojo ASK rinktinė. Ji už savęs paliko „Kauno autoklubą“ ir „Ekroso“ komandą. Įdomu tai, kad galutinėje metinės įskaitos rikiuotėje visos šios komandos surinko identišką taškų skaičių – po 60.

Tai reiškė, kad Lietuvos čempione tampa geriau paskutiniame etape pasirodžiusi ekipa. Šį titulą iškovojo Pakruojo ASK, vicečempionais tapo „Kauno autoklubas“, o trečiąją vietą užėmė komanda „Ekrosas“.

Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka
Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka

Paskutiniame etape tai pat buvo rengiami ir rėmėjų klasės važiavimai. Čia varžėsi du dalyviai ir aukščiausią tempą pademonstravo Antanas Antanaitis su „Subaru Impreza STI“. Mindaugas Ūselis, vairavęs „Mitsubishi Colt“ turėjo tenkintis antra vieta.

Finaliniame etape buvo išdalintas ir dar vienas taurių komplektas. Panevėžio miesto savivaldybė įsteigė įspūdingo dydžio taures trims absoliučiai greičiausiems varžybų dalyviams. Didžiausia taurė buvo įteikta Dariui Morkūnui, antrosios vietos trofėjų į viršų kėlė Simonas Kazbaras, o Karolis Šližauskas džiaugėsi trečiosios vietos apdovanojimais.

Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka
Tomas Pošiūnas Photography nuotr./Varžybų akimirka

Varžybų organizatoriai apdovanojimų ceremonijos metu išreiškė padėką tiek oficialiems varžybų asmenims bei slalomo trasoje visą dieną dirbusiems teisėjams, tiek varžybų partneriams – „Ramedis“, „Žibartonių mėsa“, Panevėžio darbo rinkos mokymo centrui ir Panevėžio miesto savivaldybei.

Nors Lietuvos automobilių slalomo čempionato sezonas jau baigėsi, tačiau visų metinės įskaitos prizininkų, vicečempionų ir čempionų dar laukia iškilminga apdovanojimų įteikimo ceremonija, kurią Lietuvos automobilių sporto federacija planuoja surengti dar šiais metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius