-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Porsche Lietuvos“ komandos debiutas sėkmingas – ant prizininkų pakylos po pirmų lenktynių

Podiumas – jau pirmose lenktynėse. Tą pavyko pasiekti šiemet surinktai „Porsche Lietuva“ komandai praėjusį savaitgalį Rygos „Bikernieki“ trasoje vykusiose Baltijos šalių ilgų distancijų lenktynėse. 4 valandas trukusiose varžybose „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ automobilis finišo liniją kirto antras GT klasėje.
„Porsche Lietuva“ komanda
„Porsche Lietuva“ komanda / Komandos nuotr.

„Tik šį pavasarį subūrę ir pristatę „Porsche Racing Academy“ narius pasiruošimui varžybose turėjom nedaug laiko, tad jį stengėmės naudoti efektyviai. Pirmų varžybų rezultatas parodė, kad mums pavyko. Be to, ir pačiose lenktynėse viskas klostėsi sėkmingai – vairuotojams sekėsi priprasti prie naujos trasos, varžovų, nugalėti jaudulį tokio masto lenktynėse ir parodyti viską, ką jie gali geriausia“, – po „DeWalt Grand Prix 2018“ varžybų savaitgalio pasakojo „Porsche Lietuva“ komandos vadovas, „Porsche Racing Academy“ Robertas Kupčikas.

„Porsche Lietuva“ komandą praėjusio savaitgalio lenktynėse atstovavo du vairuotojai: Martynas Žilinskas ir Dovydas Labutis. Jie pasikeisdami keturias valandas vairavo naująjį „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ ir, klausydami vadovo R.Kupčiko patarimų, sėkmingai atvyko į finišą.

Komandos nuotr./„Porsche Lietuva“ komanda
Komandos nuotr./„Porsche Lietuva“ komanda

„Tiek daug gerų emocijų, sunku jas visas pasakyti. Viskas buvo nerealiai gerai. Man patiko tai, ką aš dariau, man labai patiko automobilis, komanda. Be jokios abejonės, pats renginys irgi davė savo žavesio – tokio masto lenktynėse buvau pirmą kartą“, – įspūdžius pasakojo M.Žilinskas.

Jis turi daug patirties vairuodamas „Porsche“ automobilius – dalyvavo „Porsche Driving Experience“ renginiuose Europoje, tarp jų ir Stambulo bei Vengrijos „Hungaroring“ trasose. Tačiau patirtis profesionaliose lenktynėse, kuriose – virš 100 dalyvių, pirmoji.

„Mes nesitikėjome tokio gero rezultato, todėl debiutu esame patenkinti. Užlipome ant podiumo – tai reiškia, buvom pasiruošę, nuoseklūs“, – teigė vairuotojas.

D.Labutis taip pat džiaugėsi tiek asmeniniai pasiekimais, tiek visos komandos rezultatu. Jis pabrėžė gero komandos vadovo įtaką galutiniam rezultatui – R.Kupčikas daug išmokė abu lenktynininkus, negailėjo gerų patarimų varžybų metu.

Komandos nuotr./„Porsche Lietuva“ komanda
Komandos nuotr./„Porsche Lietuva“ komanda

„Įspūdžiai patys geriausi. Su automobiliu susipažinti sekėsi palaipsniui, po truputį pripratau – maksimumo iš savęs neišspaudžiau, bet pamažu greitėjau. Automobilis labai gerai važiuoja. Mūsų tikslas buvo finišuoti – jį pavyko įgyvendinti su kaupu. Manau, tai geriausias varžybų įvertinimas“, – teigė D.Labutis.

„Porsche Lietuva“ komandos nariai savaitę prieš varžybas dar treniravosi Kačerginės „Nemuno žiede“, čia gavo ir lenktynininkų licencijas.

Didelė konkurencija

Pirmame šių metų Baltijos šalių 4 valandų ilgų distancijų lenktynių čempionato (angl. Baltic endurance championship 4 h, BEC4H) etape dalyvavo 18 komandų, suskirstytų į įvairias klases pagal automobilio paruošimo lygį ir variklio darbinį tūrį. Daugiausia komandų buvo iš Lietuvos, tačiau trasoje teko kovoti ir su lenktynininkais iš Estijos, Latvijos, Rusijos bei Suomijos.

„DeWalt Grand Prix 2018“ vyko ne tik ilgų distancijų lenktynės, bet ir daugiau varžybų, kuriose dalyvavo daugiau nei 100 sportininkų.

Viso šių metų BEC4H kalendoriuje numatyti keturi etapai Rygoje, „Bikernieki“ trasoje bei Pernu, „Auto24Ring“. „Porsche Lietuva“ komanda, be šių varžybų, ketina startuoti ir populiariausiame žiedinių varžybų renginyje Lietuvoje – „Aurum 1006 km lenktynėse“ Palangoje. Visose varžybose komandos vairuotojai bus „Porsche“ markės entuziastai, kurie prieš kiekvieną etapą treniruosis kartu su tituluotu Lietuvos automobilių sportininku R.Kupčiku, analizuos telemetrijos duomenis ir kitus lenktynių niuansus.

„Cayman GT4 Clubsport“ yra „Porsche“ gamykloje sportui paruoštas automobilis, turintis 385 AG pasiekiantį 3,8 l darbinio tūrio variklį, ilgų distancijų varžyboms pritaikytą 90 l benzino baką, specifines sportines stabdžių, automobilio pakėlimo, ABS sistemas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius