Tiesiogiai

Tiesiogiai po gaisro Paneriuose: ugniagesių vado ir oro užterštumo tyrėjų komentaraiTiesiogiai po gaisro Paneriuose: ugniagesių vado ir oro užterštumo tyrėjų komentarai

Ralio bolidus kurianti „RR Team“ ekipa: „Gaminti techniką konkurentams – didžiulė atsakomybė“

Lietuvos ralio padangėje „RR Team“ vardas nekart skambėjo, kai kalba pasisukdavo apie greičiausius „BMW Cup“ įskaitos dalyvius. Šios klasės čempionais tapęs „RR Team“ duetas tapo puikiu pavyzdžiu, kad sukurti greitą ir patikimą ralio automobilį galima ir patiems. Iš pradžių automobilius konstravusi tik sau, „RR Team“ komanda nusprendė pagalbos ranką ištiesti ir varžovams. Taip „RR Team“ dirbtuvėse atsidūrė ir lenktynininko Justo Simaškos BMW.
Justo Simaškos BMW „RR Team“ dirbtuvėse
Justo Simaškos BMW „RR Team“ dirbtuvėse / Komandos nuotr.
Temos: 1 Ralis

„RR Team“ komanda automobilius yra gaminusi ne tik raliui. Sportininkų servise jau yra pabuvoję ir šoniniam slydimui bei žiedinėms lenktynėms skirti bolidai. Tačiau dažniausiai dirbtuvėse kalba sukasi apie ralio techninius reikalavimus ir „BMW Cup“ klasę, kadangi šios įskaitos ambasadorių vardą užsitarnavę Renaldas Šeinauskas ir Rūta Krikščiūnaitė rezultatų siekti padeda ir savo tiesioginiams oponentams.

„Savo paties pasigamintu automobiliu esame tapę ralio čempionais, kai kuriuos esame pardavę ir toliau juos aptarnaujame. Dabar dirbame prie Justo Simaškos BMW. Po praėjusių metų Justas vieną savo seną ir atgyvenusį automobilį nurašė, ėmė ieškoti naujo ir kreipėsi į mus. Justas mums atvežė automobilį jau su saugos lankais. Mes paruošėme jį dažymui, nuvežėme dažyti, jau parsivežėme ir planuojame pabaigti visus likusius darbus bei paleisti automobilį į trasą. Turėsime viską surinkti – įdėti variklį, sudėti stabdžius, pajungti laidus ir atlikti visus darbus, kad ekipažas galėtų startuoti“, - sakė Renaldas Šeinauskas.

Komandos nuotr./Justo Simaškos BMW „RR Team“ dirbtuvėse
Komandos nuotr./Justo Simaškos BMW „RR Team“ dirbtuvėse

Pasak Renaldo Šeinausko, gaminti automobilį konkurentams yra išties atsakingas darbas. Lenktynininkas tvirtina, kad dažniausiai varžovų automobilis yra ruošiamas dar atidžiau ir kruopščiau nei savoji technika. Renaldo Šeinausko teigimu, būtų nesmagu, jei varžovai, kuriems jie ruošė automobilį, nepasiektų finišo dėl gedimo, tad gamybos procese apgalvojamos visos smulkmenos ir panaudojama visa patirtis, jokių kozirių nepasiliekant sau.

„Mes grynai konkuruojame tik trasoje, greičio ruožuose. Netgi varžybų metu, kai reikia pasidaliname atsarginėmis dalimis. Justas kartą sulenkė šakę, atbėgo, pasiskolino ir toliau lėkė. Taigi, konkuruojame tik greičio ruože dėl rezultato. Kaip tik smagu, kad daugiau dalyvių varžosi ir pasiekia finišą. Nuo to tik įdomiau lenktyniauti visiems. Mes labai palaikome tą „BMW Cup“ klasę ir labai norime, kad dalyvių skaičius ten augtų, todėl tikrai padedame visiems, kas nori ten startuoti. Ruošdami konkurentams automobilį norime padaryti jį dar geriau negu sau. Atrodo, kad sau jau darome, ką galime geriausiai, bet kito ekipažo automobiliui skiriame dar daugiau dėmesio, įdedame dar daugiau darbo ir kruopštumo. Tada labai įdomu varžytis, kai žinai, kad konkurentų automobilis yra taip pat ir net geriau paruoštas nei mūsų pačių. Konkurentams pagaminti automobilį yra didžiulė atsakomybė“, - pasakojo R.Šeinauskas.

Komandos nuotr./Justo Simaškos BMW „RR Team“ dirbtuvėse
Komandos nuotr./Justo Simaškos BMW „RR Team“ dirbtuvėse

Renaldo Šeinausko teigimu, „BMW Cup“ klasė yra labai palanki turintiems ribotą biudžetą ir siekiantiems lygiavertės konkurencijos. Šios klasės techniniai reikalavimai yra tokie, kad išlošti čia galima tik turint patikimą automobilį ir demonstruojant savo sugebėjimus trasoje.

„Klasė „BMW Cup“ tuo ir yra puiki, nes ten nieko negali „prisiburti“. Gali tik padaryti stiprų, patikimą automobilį, sustiprinti silpnas vietas, kad jis važiuotų be gedimų. Ir tada bus rezultatas. Kuo mažiau burtų – tuo daugiau patikimumo. Svarbiausia, silpnas vietas padaryti stipriomis, nepažeidžiant techninių reikalavimų. Turint taip paruoštą automobilį viskas yra ekipažo rankose. Jei važiuoji ant kelio, nedaužai automobilio, dažniausiai finišą pasiekti nėra jokių techninių kliūčių“, - klasės privalumus įvardijo R.Šeinauskas.

Komandos nuotr./Justo Simaškos BMW „RR Team“ dirbtuvėse
Komandos nuotr./Justo Simaškos BMW „RR Team“ dirbtuvėse

Justas Simaška, kurio automobilis jau baigiamas konstruoti „RR Team“ komandos servise, tvirtina, kad į šią ekipą kreipėsi dėl jų demonstruojamų rezultatų. Pasak lenktynininko, patikimų konstruktorių vardą ši komanda užsitarnavo ne žodžiais, o darbais.

„Kodėl „RR Team“? Jeigu konkurentų mašina laimi dvejus metus iš eilės, tai tegul padaro ir mums tokią pačią. Džiugu, kad „RR Team“ jau kitą dieną po mūsų susitikimo turėjo noro ir galimybių pradėti konstruoti mums automobilį. Esu patenkintas darbų sparta, profesionalumu ir draugiškais santykiais. Su nekantrumu laukiu automobilio ir kovos su Renaldo bei Rūtos duetu trasoje“, - sakė Justas Simaška.

Renaldas Šeinauskas tvirtina, kad „RR Team“ ekipa yra atvira jauniems ir ambicingiems sporto entuziastams, kurie patys nori pradėti konstruoti automobilius. Sportininkas žada su kiekvienu jaunu lenktynininku ir konstruktoriumi pasidalinti savo komandos patirtimi, šitaip išvengiant klaidų automobilių konstravime, kurias per eilę metų „RR Team“ ekipa jau identifikavo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius