Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 01 18 /13:18

Vaidotą Žalą Dakaro greičio ruožo viduryje sustabdė ne tik lūžusi vairo traukė

Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas Dakaro ralyje drauge važiuoja trečius metus. Pirmieji dveji jiems buvo nesėkmingi, mat finišo jie nepasiekė. Pernai ekipažas rankas nuleido kaip tik tose pačiose „Fiambalos“ kopose, kuriose netikėtai sustojo ir trečiadienio vakarą.
Vaidotas Žala
Vaidotas Žala / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

349 numeriu pažymėtas ekipažas startavo iš 22 pozicijos ir pasiekęs pirmuosius greičio ruožo tarpinius punktus demonstravo puikų tempą. V.Žalai ir S.Jurgelėnui pavyko užkopti iki 15-os greičiausiųjų, o tuomet, kirtę 5-ąjį tarpinį punktą, įstrigo.

Pirmųjų žinių atvežė Antanas Juknevičius, kirtęs finišo liniją pirmas iš lietuvių. Jis papasakojo, kad važiuodamas matė V.Žalą sustojusį, stabtelėjo, pasiklausė, ar reikia pagalbos.

„Jau norėjom lipti iš mašinos, bet Saulius pasakė, kad viskas gerai, kad niekuo negalime padėti. Gaila, labai. Gedimai – skaudžiausias dalykas sportininkui, o čia dar ir vieta buvo gera“, – komentavo A.Juknevičius.

Kiek vėliau finišą pasiekęs Benediktas Vanagas pasakojo, kad nykštį aukštyn iškėlęs (tai sutartinis ženklas, kad ekipažui viskas gerai ir pagalbos nereikia) S.Jurgelėnas leido suprasti, kad viskas gerai, pagalbos nereikia.

„Finiše sužinojom, kad ir jiems vairo traukė lūžo. Turėjom. Būtų pasakę, būtume atidavę. Net ir pakeitę, jei nebūtų mokėję“, – savo feisbuko paskyroje apmaudo dėl susiklosčiusios padėties neslėpė B.Vanagas.

Pajudėjo po 3 valandų

Visgi „Agrorodeo“ ekipažas pirmyn pradėjo judėti po maždaug 3 valandų. Finišą jie pasiekė būdami 37-oje vietoje, iš viso trasoje užtrukę 9 val. 13 min. 01 sek. Nuo lyderio, olando Bernhardo Ten Brinke, jie atsiliko 5 val. 02 min. 07 sek.

Gedimas trasoje kainavo ir nemažai brangių pozicijų absoliučioje įskaitoje. Iš 13-osios vietos V.Žalos ir S.Jurgelėno ekipažas nusileido žemyn iki 19-osios.

Kirtę finišo liniją lenktynininkai paaiškino, kad greičio ruože juos sustabdė toli gražu ne vien lūžusi vairo traukė.

„Greičio ruožo pradžioje viskas klostėsi gerai, tačiau vėliau lūžo vairo traukė. Dėl šios lūžio praradome ir pusašį. Taip pat nusitraukėme stabdžių žarnelę. Kol susitvarkėme, užtrukome keletą valandų“, – pasakojo išvargę sportininkai.

Žilvinas Pekarskas, 15min Gazas žurnalistas, Dakaro ralį stebintis tiesiogiai Pietų Amerikoje, sulaukęs ne vieną gedimą patyrusio ekipažo bivake pasakojo, kad tai – tik dalis liūdnų nuotykių. Antroje greičio ruožo dalyje lenktynininkai į akmenis prasimušė ratą, o tuomet didelės apkrovos neatlaikė ir antrasis lankstusis pusašio guolis.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Saulius Jurgelėnas po 11-ojo greičio ruožo
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Saulius Jurgelėnas po 11-ojo greičio ruožo

Visgi kovos dvasios ekipažas nepraranda.

„Šiandien sportas baigėsi, rytoj prasideda išgyvenimas. Lieka trys dienos, kovosim iki finišo“, – nestojo ryžto lietuvių ekipažas.

VIDEO: V.Žala ir S.Jurgelėnas: „Iš pradžių važiavome fantastiškai, po to – pokšt!“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius