Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vienoje geriausių pasaulio trasų Mugello startuos trys Lietuvos komandos

Jau nuo pirmadienio Italijos „L'autodromo del Mugello“ trasoje šalia Florencijos būriuojasi lenktynininkai iš bene penkiolikos valstybių, tarp kurių šį kartą – net trys Lietuvos komandos. Tai – trečiasis Olandijos klubo „Creventic“ organizuojamas tarptautinis lenktynių renginys šiais metais ir debiutinis lietuviams. Ši žiedinių lenktynių serija – trečia pagal žinomumą, joje startuoja skirtingų klasių automobiliai. Tuo ji įdomesnė tarkime, už Le Mano seriją.
Lietuvos komandos Šiauliai RD Signs ir Juta Racing varžysis Mugello 12h lenktynėse
Lietuvos komandos Šiauliai RD Signs ir Juta Racing varžysis Mugello 12h lenktynėse / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Čia apstu tiek kvapą gniaužiančios technikos, tiek itin stiprių komandų ne tik iš Europos, bet ir Jungtinių Amerikos Valstijų ar Kanados.

Iš viso šią pasaulinę 24h lenktynių seriją sudaro 8 etapai. Šis etapas Mugello trasoje – jau antrasis šiais metais. Pavieniai mūsų šalies lenktynininkai šioje serijos jau ne kartą yra važiavę užsienio komandose, o Ramūnas Čapkauskas Hungaroringe debiutavo prieš dešimtį metų.

Lietuvos komandos

Lenktynių startui F1 trasoje ruošiasi trys komandos, podiumo sieksiančios skirtingose klasėse.

Creventic 24h nuotr./24h lenktynių serijos dalyvių klasės
Creventic 24h nuotr./24h lenktynių serijos dalyvių klasės

„Šiauliai RD Signs“ su „Lamborghini Super Trofeo“ dėl pergalės antroje pagal galingumą GTX klasėje varžysis su dar penkiomis komandomis iš Prancūzijos, Vokietijos ir Italijos. Anksčiau lenktyniavusi BMZ Z4, komanda praėjusių metų rugsėjį persėdo į galingesnį automobilį.

Tiesa, dar praeitų metų rudenį „Šiauliai RD Signs“ savo naująjį automobilį spėjo išmėginti šioje Mugello trasoje, dalyvaudami tos pačios serijos lenktynėse, tačiau debiutą apkartino avarija iškart po starto, tad šį kartą komanda nusiteikusi dar kovingiau. Dėl pergalės kovos Audrius Butkevičius, Egidijus Gutaravičius, Ramūnas Čapkauskas ir Paulius Paškevičius.

VIDEO: Lietuvos lenktynininkai ruošiasi Mugello 12h pasaulinės serijos lenktynėms F1 trasoje

Antroji komanda, atstovaujanti Lietuvai – „Juta racing“, su puikiai pažįstamu iš Palangos Aurum 1006 km lenktynių bei Baltijos šalių emmpionato „Porsche 911-II Cup“. Kovodama 991 klasėje dėl pirmos vietos, komanda turėtų įveikti 7 konkurentus iš Šveicarijos, Vokietijos, Italijos, San Marino ir Rumunijos. „Juta racing“ sportininkai – puikiai visiems pažįstami lenktynininkai: Jonas Gelžinis, Julius Adomavičius (važiavęs užsienio komandoje pirmose šių metų serijos lenktynėse Dubajuje) ir Andrius Gelžinis.

VIDEO: Jonas ir Ignas Gelžiniai – apie pasiruošimą 24h lenktynių serijos etapui Mugello trasoje

Trečioji komanda – „Juta Racing Junior“, praeitais metais debiutavusi Palangos lenktynėse bei Baltijos „6H Endurance“ čempionate. Šį savaitgalį komanda varžysis „Cupra TCR DSG“ automobiliu, toje pačioje TCR įskaitoje. Tai – Audrius Navickas, Aurimas Jablonskis, Nerijus Baliūnas bei Algirdas ir Ignas Gelžiniai. Tiesa, Ignas Gelžinis po sunkios avarijos su dviračiu pirmą kartą ruošiasi startui: kaip sakė pats sportininkas, paskutinį kartą prie vairo sėdėjo prieš 14 mėnesių.

„Pirmą kartą sėdus už vairo atrodė, kad turiu viską išmokti iš naujo, turėjau perlipti per save tiek fiziologiškai, tiek psichologiškai. Iš pradžių atrodė ir baisu, ir vaizdas liejasi, bet po to, antrą kartą – lengviau, o trečią kartą – visai gerai. Bet nusiteikimas teigiamas“, – apie pirmą kartą už vairo po ilgos pertraukos sakė Ignas Gelžinis. Komanda varžysis „TCR“ klasėje, kurioje iš viso – 8 dalyviai.

VIDEO: Mugello circuit. Lietuvių pasiruošimas Mugello 12h lenktynėms. Šiauliai RD Signs Lamborghini Huracan

Pirmieji įspūdžiai iš trasos

Pirmadienį ir antradienį Mugello trasoje vyko privačios treniruotės. Todėl prie brolių Gelžinių prisijungė ir Kęstutis Stasionis su savo Noker VW Golf TCR. Tačiau jis lenktynėse nevažiuos, tiesiog palaikė tautiečiams kompaniją ir išbandė garsiąją F1 trasą.

Trečiadienį Juta komanda planuoja iš vilkiko iškrauti ir Porsche, o ketvirtadienį laukia dar viena treniruočių serija. Penktadienį – oficialios treniruotės, kurių metu komandos išsiaiškins greičiausius pilotus, kurie dalyvaus kvalifikaciniuose važiavimuose.

12 val. lenktynės padalintos į dvi dalis

Lenktynių startas – penktadienį 15 val. Lietuvos laiku. Bus lenktyniaujama 4 val., po kurių automobiliai bus sustatyti uždarame parke.

Šeštadienį antrasis (8 val. lenktynių) startas 11 val. Lietuvos laiku. Finišas – 19 val.

Sudėtinga ir greita trasa

„Iš tikrųjų, dalyvių parkas labai rimtas, vertinant tiek techniką, tiek pačius dalyvius. Labai daug „GT 3” automobilių, komandos kur kas rimtesnės visomis prasmėmis: tiek bendro pasiruošimo, tiek estetikos prasme. Komandų nusiteikimas – geras. Pagrindinis mūsų tikslas – finišuoti, bet, žinoma, po truputį greitėjame, tempas darosi stabilesnis ir tikrai neblogas. Žinoma, viskas priklauso nuo trasos. Jeigu ji karšta – tempas krenta, jeigu ji vėsesnė, bet šviečia saulė – tempas geresnis. Šiandieną skiriame galutiniam technikos paruošimui, kad neiškiltų kažkokių nesklandumų. Trasa – reikalaujanti vientisumo, vengiant staigių stabdymų, griežtų manevrų“, – apie pirmas dienas trasoje sakė Ignas Gelžinis.

Šalia trasos posūkių išmokimo, komandų sportininkai turi nepamiršti ir kitų aplink esančių greitesnių ir lėtesnių dalyvių: visgi lenktynių startui ruošiasi net 42 komandos.

Tiesioginės varžybų transliacijos nuorodą ir detalų dalyvių sąrašą galima rasti oficialiame lenktynių serijos organizatoriaus puslapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius