Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Gatvinis Dakaro ralio čempiono brolis: „Mitsubishi Pajero Evo“

Dar visai neseniai „Mitsubishi“ vardas automobilių sporte buvo labai gerbiamas. Jei tik lenktynės vyko žvyru, smėliu ar sniego trasoje, jose tikriausiai varžėsi greitas „Mitsubishi“. Neišvengiamai tas charakteris pasiekė ir gatvėmis važinėjančius automobilius. Štai „Mitsubishi Pajero Evolution“ buvo gatvinis Dakaro ralio čempiono brolis.
Pūstos arkos suteikė daugiau vietos nepriklausomai važiuoklei. Ir, aišku, atrodo agresyviau. (Detectandpreserve, Wikimedia(CC BY-SA 3.0)
Pūstos arkos suteikė daugiau vietos nepriklausomai važiuoklei. Ir, aišku, atrodo agresyviau. (Detectandpreserve, Wikimedia(CC BY-SA 3.0)

Turbūt būtų nemandagu sakyti, kad dabar „Mitsubishi“ liko tik savo didingos istorijos šešėliu. Tačiau jau ilgai laukiame įspūdingo naujo „Mitsubishi“, kuris primintų, pavyzdžiui, „Starion“ laikus.

Aišku, daug daugiau entuziastų laukia savo vardo verto „Lancer Evolution“ (ar tiesiog Evo) įpėdinio. Pirmos kartos „Mitsubishi Lancer Evolution“ buvo gaminamas vos porą metų – nuo 1992 iki 1994-ųjų. Tai buvo kompaktiškas sedanas su 2,0 litrų turbokompresoriniu varikliu, išvystančiu 182 kW galią ir per 5 laipsnių mechaninę transmisiją sukančiu visus automobilio ratus.

Pirmasis „Lancer Evo“ buvo sukurtas naudojant sportinio „Galant VR-4“ mazgus. Tuo tarpu pastarasis automobilis prekyboje pasirodė tam, kad „Mitsubishi“ su juo galėtų dalyvauti Pasaulio ralio čempionato A grupėje. „Galant VR-4“ tapo įkvėpimu AMG versijai.

Tas pirmasis „Lancer Evo“ iš pradžių turėjo būti skirtas tik Japonijos rinkai. Tačiau pastebėję, kad nemažai jų Tekančios saulės šalį palieka neoficialiai eksporto keliais (legaliai, bet ne per atstovybes), „Mitsubishi“ nusprendė pasiųsti „Lancer Evo“ į pasaulį. Ir taip gimė legenda. Bet „Evolution“ vardą „Mitsubishi“ naudojo ir anksčiau savo lenktyniniams automobiliams žymėti.

Štai 1983 metais „Mitsubishi“ į Paryžiaus-Dakaro ralį pasiuntė pirmąjį „Pajero Evolution“. Tai buvo tikras gamyklinis lenktyninis automobilis, su kuriuo „Mitsubishi“ planavo laimėti. 1983 metais tai nepavyko – labai garbingus istorinius laurus tuomet nuskynė „Mercedes-Benz 280 GE“.

Nepavyko ir 1984 metais, bet 1985 metais prancūzų Patricko Zanirolio ir Jeano da Silvos vairuojamas „Pajero Evolution“ pagaliau laimėjo Dakaro ralį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius