Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl „Volkswagen“ gamino „Phaeton“ – visai ne tautos automobilį?

„Volkswagen“ prekinis ženklas kadaise gimė kaip pigių automobilių gamintojas. Bėgant laikui tai keitėsi ir dabar „Volkswagen“ automobiliai toli gražu nėra pigiausi. Bet prabangus limuzinas „Phaeton Volkswagen“ gamoje 2002-2016 metais vis tiek atrodė šiek tiek keistai.
Volkswagen Phaeton – kodėl ne Audi ar Bentley Phaeton? (Gamintojo nuotrauka)
Volkswagen Phaeton – kodėl ne Audi ar Bentley Phaeton? (Gamintojo nuotrauka)

„Volkswagen“ yra ne pavienis automobilių gamintojas, o didelė korporacija, kuriai priklauso keli garsūs prekiniai ženklai. Tai leidžia „Volkswagen“ grupei turėti labai didelę skirtingų modelių pasiūlą – ką nors iš jos išsirinks kiekvienas.

1998 metais „Volkswagen“ įsigijo „Bentley“ markę, kuri yra tikras limuzinų ir prabangių GT klasės automobilių gamintojas. „Audi“ taip pat turi ką pasiūlyti ieškantiems didelio ir labai prabangaus automobilio – A8 yra labai sėkmingas modelis. Tuo tarpu „Volkswagen“ markės duona – paprasti, bet labai kokybiški kasdieniški automobiliai.

Aišku, „Volkswagen“ vardas nebūtinai yra siejamas su pigumu. Bet, galvodami apie šią markę, tikriausiai įsivaizduojate „Golf“, „Passat“, galbūt „Touareg“ ar „Up!“. Išskirtinių automobilių „Volkswagen“ gamoje tikrai buvo – SP2 ir Rallye Golf yra neblogi pavyzdžiai – tačiau prabangus limuzinas su VW ženkleliu vis tiek buvo netikėta staigmena.

Kodėl „Phaeton“ nebuvo kurios nors iš brangesnių „Volkswagen“ grupės markių modelis?

„Volkswagen Phaeton“ – tai prabangus daugiau nei 5 metrų ilgio limuzinas, gamintas 2002-2016 metais. Daugiau nei 2 tonas sveriantis „Phaeton“ pirmą kartą pasirodė 1999 metais – tuomet jis pasižymėjo universalo forma ir buvo vadinamas „Concept D“. Jau tuomet jis sunkiai derėjo prie kitų „Volkswagen“ automobilių, tačiau kompanija rimtai ruošėsi jo gamybai, nes kompanijos vadovas Ferdinandas Piëchas buvo užsidegęs šia idėja.

Ferdinandas Piëchas – Ferdinando Porsche anūkas, kadaise dirbęs „Porsche“ ir „Audi“ kompanijose. Tai jis iškėlė „Audi“ iki „Mercedes-Benz“ ir BMW lygio. 1993 metais jis tapo „Volkswagen Group“ vadovu ir savo agresyviu vadovavimo stiliumi ėmė skatinti inovacijas bei plėsti korporacijos struktūrą. Piëchas rūpinosi „Lamborghini“ bei „Bentley“ pirkimais, atgimstančios „Bugatti Automobiles“ kompanijos įkūrimu.

Jo ranka braižė „Volkswagen“, „Škoda“, SEAT ir „Audi“ prekės ženklų integraciją, kuri padėjo kompanijai sumažinti inovacijų ir gamybos kaštus. „Audi quattro“, „Bugatti Veyron“, kelios „Porsche 911“ kartos yra laikomos Piëcho nuopelnais. Ir „Phaeton“ buvo kuriamas pagal Piëcho reikalavimus, nors šis modelis nebuvo toks sėkmingas, kad būtų išdidžiai įrašytas šio žmogaus biografijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius