-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kosminis“ maisto išvežiotojo manevras Vilniuje sukėlė aistras: tokių niekas nebaudžia

Didelio miesto gatvėse tilpti ir gražiai sutarti skirtingų transporto priemonių vairuotojams galima tik vienu atveju: jei visi laikosi taisyklių ir gerbia vienas kitą. Kitaip tariant, kuria tvarką, o ne chaosą. Tačiau skaitytojo nufilmuotas vaizdelis Vilniuje, Kareivių gatvėje, privers aiktelėti ne vieną.

Temą siūlykite gazas@15min.lt

„Šitas kosmonautas išlėkė iš Kareivių g. esančio greito maisto restorano“, – pakomentavo savo įrašą jo autorius.

Iš tiesų, 15min Gazas feisbuko paskyroje paskelbus šį įrašą, panašių situacijos vertinimų netrūko.

VIDEO: Beveik kaip Indijoje: „kosminis“ maisto išvežiotojo manevras Vilniuje

„Gal jį vėjas nubloškė“, – juokavo skaitytoja. „Tikras autobusas. Kirsti dvi ištisines linijas – talentas“, – tęsė kitas. „Mėnuleigis kosmose“, – pridūrė trečias. „Važinėja, kaip ir daugybė dviratininkų Vilniuje“, – įgėlė ketvirtas.

Tiesa, buvo manančių, kad maisto išvežiotojas nieko blogo nepadarė – juk nesukėlė avarinės situacijos. O kaip manote jūs?

Eismo specialistai: tokių niekas nekontroliuoja ir nebaudžia

„Problema, kad dviratininkai ir paspirtukininkai elgiasi tarsi NSO arba NLO – neatpažinti lakstantys objektai. Jie jaučia, kad niekas jų nekontroliuoja, negaudo ir nebaudžia. Todėl tokių vaizdų mieste galima pamatyti dažnai“, – sako vairavimo mokyklos „Amplius LT“ vadovas Artūras Pakėnas.

Instruktoriui sunku identifikuoti šią transporto priemonę. Tačiau akivaizdu, kad jos vairuotojas elgiasi neadekvačiai.

„Čia ir yra mūsų šios dienos problema – mes nemokome vaikų mokyklose eismo saugumo, su tuo jie susiduria tik vairavimo mokyklose. Bet juk ne visi. O dabar sulaukėme dviračių ir paspirtukų pagausėjimo. Ir neatpažintų lakstymo aparatų NLA. Visos šios priemonės dalyvauja eisme ir labai aktyviai, be to, daro įtaką eismo saugumui. O didelė dalis tų eismo dalyvių nežino eismo taisyklių, nes niekur jų nesimokė.

Manau, žinoti eismo taisykles turi visi civilizuoti ir socialiais save laikantys piliečiai. Kitaip laukia chaosas. Mokyti reikia nuo mokyklos – jau nuo 16 metų mokyklose supažindinti bent su KET teorija“, – sakė A.Pakėnas.

Vairavimo ekspertas, žurnalo „Auto Bild“ redaktorius Vitoldas Milius nevyniojo žodžių į vatą: maisto išvežiotojas pažeidė visus įmanomus KET punktus. Trūksta tik, kad dar būtų neblaivus. Jis smarkiai rizikavo gyvybe, nes tokios transporto priemonės labai pažeidžiamos. Kita vertus, net ir įvykus susidūrimui su automobiliu, pastarojo vairuotojas kaltę jaustų visą gyvenimą.

V.Milius pastebi, kad maisto išvežiotojai mieste elgiasi taip, tarsi akis išdegęs lėktų jau į paskutinę savo gyvenimo kelionę: uždirbs tuos kelis eurus ir viskas, gyvenimas baigtas. Todėl kitų nemato ir nesistengia matyti.

„Galbūt jie jaučiasi miesto valdovais, jaučia aplinką, todėl toks važiavimas jiems yra įprasta procedūra. Maisto išvežiotojai nejaučia pavojaus ir rizikos. Tačiau juk žinote, kaip būna: vieną dieną pasiseka, o kitą gali įvykti nelaimė“, – apibendrino Vitoldas Milius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius